Auteur Topic: SISSIE  (gelezen 8443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SISSIE
« Gepost op: 7 augustus 2016, 00:27:59 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SISSIE
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2016, 12:44:17 »
Wat een lekker ding zeg.  :-\

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SISSIE
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2016, 18:50:40 »
uit het algemene Dortmund topic:

Na de wisseling in een witte jas en uiteraard de bijborende gang naar de douches nam ik plaats aan de bar om eens rond te kijken. Mijn blik viel op de blonde Sissie. In het verleden had ik haar als eens gezien in Bochum, maar destijds was het niet van een kamergang gekomen. Daar moest nu maar eens verandering in komen en daarom nam ik naast haar plaats op haar bankje. Na wat smaltalk komt dan uiteraard de vraag of we een kamer op willen zoeken. Ja madame, wat denk je zelf? Dus een muntje halen en daarna naar boven.

Op de kamer een sessie die rustig aan begint met verkennen van elkaars lichaam waarna deze donkerblonde langzaam naar beneden afdaalt om kleine Koosje met haar handjes en mondje te gaan verwennen en dit doet ze goed, dus ik laat haar haar gang gaan en ze maakt het zo af. De twintig minuten zijn nog niet voorbij, dus we blijven nog een tijdje liggen en kletsen wat.

Sissie
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 23
Postuur: Normaal
Borsten: B-cup (natuur)
Haren: Donkerblond, tot voorbij de schouders
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), COB
Vriendelijkheid: Zeer Goed
Service: Goed
Uiterlijk: Goed
Tattoeages: Nee
Piercings: Ja