Auteur Topic: Schippersstraat 04/3, Michelle  (gelezen 19689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Michelle
« Reactie #15 Gepost op: 8 oktober 2017, 15:58:58 »
naast Troll kan je hem ook easy het etiquette van Hypocriet op zijn schijnheilig kopke stempelen

Benji, je hebt het hier over klasse dames, over ons domme hoerenlopers etc...


De volgende feiten zijn echter onmiskenbaar:
1. jij hebt zelf naar een hoer geweest, een Oost-Europese dan nog, owee
2. domme belgen omdat we naar de hoeren gaan...de andere 190 landen in de wereld zijn onbekend met het begrip hoerenlopen, laat staan neuken voor geld?
3. wetende dat dit (zijnde betalen voor sex) het oudste "beroep" ter wereld is, zegt dat dan iets over ons als mensheid dat we dit tot op de dag van vandaag  massaal in standhouden?
Of... zegt dat iets over jouw eigen bekrompen zelve om daar kritiek op te geven?

Op oudejaar zal jij noodgedwongen samen met je lelijke vrouw vermoelijke naast wereldvrede, ook een prostitutie vrije wereld wensen zeker?
Na duizenden jaren van menselijke 'beschaving' zijn er telkens 3 rode draden gewest doorheen die geschiedenis:
- geld
- macht/hebzucht
- sex

Geld en macht is typsich menselijk (buiten andere mensaap soorten blijkbaar mbt dat laatste), en sex is iets ingebouwd van moeder natuur.
Zolang geld en macht de plak zwaaien, is betaalde sex een logisch en automatisch gevolg daarvan...

Maarja, na duizenden jaren, heb jij het licht gezien.
Na duizenden jaren, ga jij in je eentje vertellen hoe verkeerd we zijn.

Jep, zij zal in de geschiedenisboeken terechtkomen als zijnde de mens die de mensheid aangetoond heeft dat wij foei foei bezig zijn.
Want wij zijn domme belgen. :)

Heb jij nog sterke argumenten om ons op ons fout gedrag te wijzen? Meneer de hypocriete hoerenloper? (dat wss vastzit aan zijn lelijke vrouw thuis)

Voor je op een hoerenforum de horenlopers gaat zitten beledigen, denk je best eventjes na.
Shakir joenge, ge zijt nen apchaar. "Klasse dame" zei em !!! Hahaha. Jij weet niet wat een klasse dame is zeker? Hahahz. De meesten hier zijn nog niks gewoon. Ee klasse dame verkoopt ten eerste haar lichaam niet. Die hebben geen kut waar zeven pieten tegelijk in kunnen. En zullen jou zeker niet de kans geven om hen te neuken. Manneke toch. Wees er trots op dat je fortuinen afgeeft aan die hoeren. Nog veel plezier. Ik doe ook aan partnerruil. Maar langs 1 kant alleen maar. Dat is als ik jou vrouw mag neuken. Dat is 500 euro per keer ik haar volspuit. Alleen omdat jij dat bent. Als je erop kijkt ist 1000 euro. Dit geld voor iedereen die wilt dat ik zn vrouw of vriendin neuk. Zend me pm. Dank u wel mijn beste vrienden

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/3, Michelle
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2017, 00:45:24 »
Op Schipperstraat 4-3 zie ik overdags de Roemeense inmiddels geblondeerde Daria zitten met lange zwarte veterlaarzen. Met naambordje en vele mogelijkheden, voorheen Schipperstraat 35-1 en daarvoor op diverse locaties in de Geleenstraat / Hunsestraat in Den Haag. Doet eigenlijk alleen nog SM, erotische zaken heeft ze laten vallen en dat maakt het voor mij dan net ff incompleet. ::)