Auteur Topic: Nadine (Duitse)  (gelezen 6279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Nadine (Duitse)
« Gepost op: 11 augustus 2016, 23:30:36 »

[box title=Nadine]
Land:             Duitsland
Taal:              Duits, Engels
Leeftijd:         27 ofzo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m
Ogen:          zwart
Model:            normaal gebouwd
BH:               kleine B
Kontje:           lekker of course
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Girl Next Door type
+ Vlot in de omgang
+ GFE puur natuur
+ gemakkelijk met tijd
+ beleefd, goede afspraken
+ pre an aftersales!
[/box]
[box title=extra info]
Het is verfrissend eens met een meid op kamer te gaan dat 'dichter bij huis' is
en er uitziet alsof ze echt je vriendinnetje is. Aanrader.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Nadine (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:32:56 »
Nadine - Dating the casually met girl-next-door
22 Juli 2016
Bij deze recensie

 
Na vlotte presales met haar op kamer gegaan, ik wist al dat ik haar wilde zodra ik haar zag, noem het een gevoel. Dat gevoel heeft beslist niet gelogen: veel was mogelijk bij Nadine: TZ, vingeren, kussen, masseren, strelen, blowjob,... Ze begreep goed wat ik graag wilde en speelde daar goed op in.
 
Ze was dus eerder casual gekleed dan sexy zoals die andere dames. Het heeft wel iets. Stel dat je in de trein ziet en je ziet zo'n lekkere griet, je wil ze graag neuken. Ze merkt dat en wil je ook en begint met het contact. Er ontstaat een open flirtend gesprek dat uitmond in een ontmoeting later met hele goeie seks. Dat had ik in mijn verbeelding. Een vaak voorkomende fantasie, zeg maar.


Toen ze nog gekleed was tongden we en streelden we elkaar. Er was wat meer werk voor haar om alles uit te spelen maar dat is buiten de DVP-wereld ook zo. Eenmaal dat ze naakt was ging het spel verder, eerst rechtstaand, dan op het bed. Ze heeft een heel grappige manier van doen door m'n stijve lul vaak goeiendag te zeggen :). De seks met haar bovenop me was heerlijk maar wat wil je na acht uur wachten. Gelukkig kwam ik niet te snel klaar en kon ik het even remmen om dan het ritme er in te zetten. Ze deed aardig mee en was heel geil bezig. Ik kwam vulkaanuitbarstingsgewijs klaar *ik verbijf immers in de vulkaaneifel* en zwetend lagen we bij elkaar. Die kamers zijn erg warm niettegenstaande dat er een venster openstond. We hadden nog een goed gesprek. De tijd dreigde uit te lopen maar daar gaf ze niet om, dat is wel ok. Super! Bij het verlaten van de kamer TZ en  nadien hebben we samen gedoucht. De ganse sessie ademde GFE uit. Omdat ze Duitse is, niks artificieels, niks gemaakt, joviaal en vriendschappelijk was ze een uitschieter in mijn clubervaring dat ik als verfrissend kan typeren. Ik kan alleen vol lof over haar spreken. 50€ en zomaar 10€ terug gekregen.

Score: ****
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2016, 23:58:25 door Vazkor »