Auteur Topic: Verversrui 10/2, Colombiaanse  (gelezen 7381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Antwerpener

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/2, Colombiaanse
« Gepost op: 13 augustus 2016, 12:58:21 »
Beste medewandelaars,

Na een hele tijd de lading verschoten te hebben in verschillende parenclubs, weer afgegleden naar het falconplein om mijn geilheid te lossen.
Had goesting om s'nachts een dikke kont te gaan knallen. Een prachtexemplaar van een 'chica sud americana' gezien aan den verversrui. Afgesproken voor 40 EUR.

De dame: Voorzien van een dikke reet in witte tijger leggings, siliconen tetjes en een strak lichaam(zelfs sixpack zichtbaar als ze on top is). Begin 30 jaar. De naam/pseudoniem ben ik vergeten vergeten. Afkomstig uit colombia.

De service: Wilde colombiaanse wijf. Heb haar kei hard gepakt in doggy waarbij de actie voorzien was van de nodige commentaar langs haar kant dat volgens mij zelfs de overbuurvrouw  elk woord en gekreun kon horen ( o papi chulo o me gusta  o mi amor oh oh oh oh'. HMMMMMMMMMMMM :pompe   :pica22   wilde animalistische sex, kort en krachtig zoals ik het graag heb. Na de daad gezeverd over alles en nog wat , drie kussen en dan ben ik het afgetrapt.

Kortom: Voor zo'n prijs zeker de moeite. Heb je graag GFE, kusjes, likjes, lieve woordjes en van die zever  :lol_hitting: dan ben je aan verkeerd adres.

P.S. Dame zou volgende week op vakantie gaan naar spanje.

« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2016, 22:34:46 door bet(d)weter »