Auteur Topic: LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN  (gelezen 38585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Gepost op: 14 augustus 2016, 18:37:48 »
Gisteren, zaterdag 13 augustus, heb ik mijn vrijkaart (met dank aan RB) voor LoveToxic benut. Het was een vrijkaart voor 3 uurtjes. Vooraf zat ik te denken, dat als de club mij bevalt, deze kaart te verlengen naar een dagkaart. Wanneer de club me niet zo zou bevallen, had ik plannen om naar McSex te gaan in Hamm. Dat klinkt heel gek, omdat ik 3 maanden gelden McSex voor het eerst had bezocht en deze club me totaal niet bevallen was. De faciliteiten van de club zijn erg slecht en de dames destijds lelijk en ongemotiveerd. Ook de clientèle is niet mijn type volk waar ik graag mee omga.

Eerst maar eens kijken bij LoveToxic. Rond een uur of 2 kwam ik s'middags aan. Het gebouw zelf ziet er aan de buiten kant enigszins vervallen uit. Je hebt niet het idee bij een luxe club te zijn aangekomen. Maar voor een dagkaart voor € 100,-- All-inn, kun je niet alles verwachten.
Ik belde aan en de Thekefrau deed open. Ze was erg vriendelijk en behulpzaam en mijn vrijkaart werd zonder problemen in ontvangst genomen. Ik kreeg een grote en kleine handdoek en een sleutel. Daarna begeleidde ze me naar de kleedkamer en douches. Het uiterlijk van de kleedkamer komt goedkoop over, net als in Partytreff Dorsten, maar beter dan in McSex. Het is wel schoon en de douches werken prima. Great Palace, een saunaclub, zou hier van kunnen leren en in een saunaclub verwacht je dat ze de zaken voor elkaar hebben. Daar praten we toch over een onder budget. Niet dat Great Palace slecht is, want de overige zaken hebben ze toch goed voor elkaar, maar de douches zijn moeilijk te regelen en als je op de knop drukt heb je 2 seconden water.

Nadat ik me gedoucht had en de grote handdoek had omgeslagen, liep ik naar de bar met mijn sleutel in de hand. Deze kon ik nergens opbergen, maar het is gebruikelijk (net als in Totalclub Osnabrück) dat je de sleutel aan de bar afgeeft. Ik wilde een colaatje bestellen en op dat moment kwam er een blonde dame naast me staan. Haar naam is Maria. Ze was niet echt mijn type, maar ze had de opdracht gekregen om me een rondleiding te geven. Ondanks dat het een flatrate club is, geven ze toch deze service. In veel saunaclubs wordt dit niet gedaan. Toch netjes van deze club.

De club zelf heeft niet zoveel voorzieningen. Er is een kleine bar en zo links en rechts wat banken en tafeltjes. Tegenover de bar is een pooltafel, die regelmatig gebruikt werd. Toch leuk dat ze zoiets hebben, om je te vermaken. Een pooltafel heb ik tot op heden alleen gezien in Planet Eden. Ik heb zelf ook nog even gebruik gemaakt van de pooltafel, maar daarover later meer.
Naast de barruimte is een ruimte met een klein podium, waar striptease- en paaldansacts worden gegeven en iets verder in deze ruimte, richting de toiletten, is een kleine “Spielwiese” waar de gangbangs plaatsvinden. Tegenover deze “Spielwiese” bevinden zich de “kamer”. Echte kamers zijn het niet. De enige scheiding die je hebt is een gordijn. Deze wordt regelmatig open gedaan door nieuwsgierige beren of dames die opzoek zijn naar een “kamer”. Dit is niet echt mijn ding. Ik heb liever een afgesloten kamer met een afsluitbare deur, zodat er geen pottenkijkers kunnen komen, maar goed, dit is het systeem van de club.
Naast de ingang is een kleine eetgelegenheid. Deze stelt niet veel voor. Een paar broodjes en ik de koelkast wat broodbeleg en een warmhoudpot met daarin wat knakworsten. Er is 1 tafel met een paar stoelen er omheen. Ik weet niet wat deze club s'avonds doet met het eten, want zo lang ben ik er niet geweest. Misschien dat ze s'avonds wel iets langs laten brengen, zoals pizza. Dit is was ook het geval in Dorsten toen ik er een keer was. Het eten in LoveToxic stelt verder weinig voor. Een tip is om voor de tijd goed wat te eten.
Naast de kleed- en doucheruimte bevindt zich een sauna en een paar ligbedden. Over de sauna kan ik geen slecht woord zeggen. Deze was prima op temperatuur en in het Aufguss water zat zelfs een geurtje in. Erg prima voor een flatrate club.

Ik heb Maria bedankt voor de rondleiding en uiteraard probeerde ze me uit te nodigen om bij haar te gaan zitten om vervolgens een kamer te gaan doen. Ik zei haar dat ik eerst even rustig rond wilde kijken en tevens vroeg ik haar of Jenny er ook was. Jenny had ik namelijk nog niet gezien. Ze vertelde dat ze op dit moment op 1 van de kamers was. Ik besloot nog maar een colaatje te nemen en de club nog een keer te bekijken. Op het moment dat ik de bar wilde verlaten, sprak Arabella me aan. Arabella heb ik 3 jaar geleden eens ontmoet in Pauschalclub Bochum. Ze attendeerde mij er op, dat ik geen armband droeg. Het blijkt, dat je bij binnenkomst een armband krijgt en aan de hand van de armband, kan men zien of je een 3-uurs-kaart of een dagkaart hebt. Ik ben gelijk de Thekefrau gaan zoeken en ze deed me zonder problemen een armband om.
Ik vervolgde mijn tocht door de club. Het is een kleine club, die wel wat verouderd en versleten is, maar er beter uitziet dan Mcsex. Misschien is deze club wel te vergelijken met Partytreff Dorsten, maar dan wel wat kleiner en minder voorzieningen, hoewel Partytreff Dorsten er aan de buitenkant wel redelijk uitziet. Na een rondje gelopen te hebben, kwam ik weer bij de bar en bestelde een tweede colaatje. Op dat moment kwam Jenny de bar binnen samen met Maria. Maria had er voor gezorgd dat Jenny naar mij zou komen. Onderweg was er al wel een beer, die Jenny ook probeerde aan te spreken, maar Jenny en Maria kwamen toch mijn kant op. Maria leverde Jenny aan mij af en ik ben met Jenny in 1 van de sofa's gaan zitten.

Jenny
Jenny had overigens een erg kinky outfit aan. Een wetlook minirokje met een wetlook topje en ook in haar panty's zat wetlook verwerkt. Haar kont en siliconen tieten kwamen hier goed in uit. Met Jenny heb ik een leuk gesprek gehad en ik vertelde haar dat ik haar nog ken van Totalclub Osnabrück. Helaas herkende ze mij niet meer, maar ja, ik had haar ook maar 1 keer gezien en dat was zo'n 3,5 jaar geleden. Na een behoorlijke tijd met haar bij geklets te hebben, begon er opeens een striptease act van Sindia. Sindia bleek overigens het zusje van Jenny te zijn. Ze gaf een leuk showtje en na de show was het ineens tijd voor de gangbang. Jenny vroeg of ik mee wilde doen, maar ik zei haar dat dat niet mijn ding was. Zij moest wel meedoen, maar zei dat we daarna een kamer zouden gaan doen. Ongeveer een half uur later kwam ze weer terug en heb ik nog kort even een gesprek met haar gehad. Daarna zijn we naar een kamer gegaan, waar ze me een blowjob gaf met condoom. Dit gaf ze vooraf al aan en ik had op de website al gezien dat ze alleen pijpt met condoom. Als een dame me het vooraf verteld en ik ga met haar naar een kamer, dan heb ik daar geen problemen mee. Dan heb ik vooraf dus de keus gehad of ik wel of niet wil. Ondanks het condoom gaf Jenny een goede blowjob. Na een tijdje stelde ik voor om in 69 te gaan liggen. Dit hebben we een behoorlijke tijd volgehouden, waarbij Jenny af en toe een teken gaf van genot, telkens wanneer ik haar gevoelige plekje vond. Ze heeft geen orgasme gehad. Na een tijdje stelde ze voor om te neuken. Ik wilde haar graag in doggie nemen, zodat ik mooi uitzicht had op haar mooie grote kont. Op die manier kon ik ook heerlijk spelen met haar billen. Ik nam haar een tijdje in deze positie en voelde dat er een orgasme op komst was, totdat het gordijn open ging en een dame en een andere beer om de hoek kwamen kijken. Dit heb ik toch liever niet. Gelukkig gingen ze gauw weer weg en kon ik me weer concentreren op die heerlijk kont van Jenny. Na een tijdje voelde ik weer een orgasme opkomen en dit keer waren er geen gluurders. Intens kwam ik in haar klaar. Jenny heeft me vervolgens schoongemaakt en we hebben nog even 2 minuten op het bed gelegen.
Wat overigens wel jammer aan Jenny is, is dat ze (nog) veel littekens op haar borsten heeft door de siliconen. En ze draagt erg veel make-up. Let overigens ook op de piercing die ze tussen haar borsten heeft. Ziet er ook kinky uit.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Naam: Jenny (ex Jennifer Totalclub en Partytreff Lavita)
Nationaliteit/Taal: Hongaarse/ Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart met blonde lokken
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
Service: PMC, NMC, 69
Presales: 8
Aftersales: 7
Cijfer: 7

Ik was inmiddels al 1,5 uur binnen, dus had nog 1,5 uur te gaan. Ik was er inmiddels al wel uit, dat ik de 3-uurskaart niet zou verlengen. 3 uur is voor mij voldoende in deze club. Ik zou me hier niet de hele dag kunnen vermaken en ook de gordijntjes voor de kamers is niet mijn ding.
Ik besloot na de kamer met Jenny eerst even een saunaatje te nemen. De sauna was prima op temperatuur en het Aufguss water had een lekker geurtje. Na een kwartiertje zweten me afgedoucht en aan de bar wat bijgedronken.

Anja
De pooltafel werd op dat moment niet gebruikt en ik besloot een potje tegen mezelf te spelen. Dit ging redelijk. Kwam ook omdat de tafel redelijk versleten was. Nadat ik alle ballen weggespeeld had, kwam er een dame bij me staan. Ze vroeg of ik een potje tegen haar wilde spelen. Tuurlijk wilde ik dat wel :) Ze stelde zich voor als Anja. Anja had ik vooraf op de website al gezien en ik vond haar niet zo heel knap op de foto's. Ik moet zeggen dat ze er in het echt een stuk beter uitziet en misschien wel 1 van de knappere dames is. Na een leuk potje met haar te hebben gepoold, vroeg ze of ik een kamer met haar wilde doen. Ik vond haar wel een leuke en spontane meid en ze zag er ook nog redelijk goed uit en we hadden een leuk potje gepeeld, dus waarom niet. Anja gaf wel een blowjob zonder condoom. Helaas wilde ze geen 69. Toen mijn lid weer voldoende op sterkt was, wilde ze dat ik haar ging neuken. Ze ging op haar handen en knieën staan, maar ik wilde haar in missio nemen. Al met al voelde het allemaal wel goed met Anja, maar doordat er een paar keer iemand kwam gluren, wilde het niet met haar lukken. Ik heb het daarom maar afgebroken na een minuut of 15.

[attachimg=4]
[attachimg=5]

Naam: Anja
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse/ Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC
Presales: 8
Aftersales: -
Cijfer: 6,5

Ik ben met Anja naar de bar gegaan, voor een handdoek en een muntje voor haar. Hier is het gebruikelijk dat je als klant een muntje krijgt van de Thekefrau en dat je deze zelf moet overhandigen aan de dame.
Ik vroeg aan de Thekefrau gelijk mijn sleutel, omdat ik zei dat het bijna tijd was. Op mijn armbandje stond 14:15 uur en liet dat zien aan de Thekefrau. Het was op dat moment bijna 17:00 uur en ik dacht dat ik nog maar een kwartietje te gaan had. De Thekefrau zei dat ik nog ruim 45 minuten had. Waarschijnlijk had ze het armbandje verkeerd gelezen en dacht dat er 14:45 op stond. Zo kon ik dus nog met 1 van de dames een kamer gaan doen.

Katja
Op dat moment liepen er niet veel interessante dames rond. Arabella was al bezet en zat in een sofa met een beer. De enige dames in de bar waren Maria, Milva, Nieves en een dikke donkere dame. Niet echt mijn types. Ik besloot te wachten op of Lia of Katja. Katja had ik vandaag al eens uitdagend zien dansen en teasen. Ze heeft een leuk slank figuurtje, maar haar service is wel beperkt volgens de website. Lia daarentegen is een “Motto” Frau, waarschijnlijk omdat ze FT doet. Ze is wel wat dikker dan Katja.
Katja was de eerste die de bar in kwam en ik besloot te gaan voor Katja, ook omdat ik niet meer zoveel tijd had. Katja is een dame die uit Griekenland komt. Met haar even een tijdje in 1 van de sofa's gezeten, maar een echt gesprek hebben we nooit gehad. Ze is erg stil. Ik had meer een gesprek met Arabella, die tegenover ons zat met een andere beer, dan met Katja. Na een paar minuten zijn we dus ook maar naar een kamer vertrokken. Daar begon ze met een blowjob, ook zonder condoom. Ook tijdens deze kamergang kwamen er af en toe pottenkijkers. Een paar keer zat ik bijna op mijn hoogte punt, maar ik kon me niet goed concentreren. Ook veranderde Katja steeds het ritme of de manier van de blowjob, wat ook geen positief effect had op het geheel. Uiteindelijk ook niet bij Katja gefinisht. Katja heeft nog wel zeker 5 minuten boven op me gelegen, omdat ze zelf uitgeput was. Ik kon haar lekker kontje wel een massage geven hierdoor.

[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]

Naam: Katja
Nationaliteit/Taal: Griekse/ Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC
Presales: 6
Aftersales: -
Cijfer: 6

Nu was mijn tijd wel bijna om en aan de bar, toen ik een muntje en een handdoek kreeg, vroeg ik wederom naar de sleutel. Ik heb me gedoucht en omgekleed, want ik had plannen om naar McSex te gaan. Ik wist dat daar heel veel “oude” meiden van Partytreff Dorsten zaten en ik had al eerder plannen om deze dames in Dorsten te ontmoeten, maar ineens zijn ze allemaal gaan lopen.
Ik leverde de sleutel weer in aan de bar en werd vriendelijk uitgelaten door de Thekefrau.

LoveToxic, wat moet ik er van zeggen. Wanneer je naar deze club gaat, verwacht geen service zoals in FKK- of Saunaclubs. Ook geen service zoals je die kunt krijgen in de Pauschalclubs B/M/D. De betere dames in deze club, hebben het niveau van de wat mindere dames in een Pauschalclub. Dat wil niet zeggen dat het slecht is, alleen verwacht bijvoorbeeld geen GFE. Zaken, zoals PZC en 69, wat in een Pauschalclub de normaalste zaak van de wereld is, wordt niet door elke dame aangeboden hier. Of er dames zijn die zoenen weet ik niet. De 3 dames met wie ik een kamer heb genomen in elk geval niet. Positief aan deze club is de sauna en het poolbiljart. De dames zijn erg vriendelijk en nemen de tijd om een praatje te maken. Op de kamers geven ze je wel een relaxt gevoel. Het is niet snel afwerken en e kamer weer verlaten. De prijs van € 100,-- voor een dagkaart is redelijk. In Totalclub Osnabrück kost een dagkaart € 120,--. De service van de dames in LoveToxic is redelijk vergelijkbaar met Totalclub Osnabrück, alleen heeft Totalclub meer faciliteiten, zoals een zwembad en alcoholische dranken. Ook het eten is er beter. Vergelijk ik het met Partytreff Dorsten, die € 10,-- goedkoper is, dan vind ik de dames in LoveToxic aangenamer. Kijk ik naar McSex, dan wist ik het wel. Dan zou ik voor LoveToxic kiezen. Wil ik kwaliteit, dan ga ik naar 1 van de Pauschalclubs of naar een FKK- of saunaclub.

Maar zoals gezegd, ga ik eerst naar Mcsex http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20158.msg82536.html#msg82536
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2016, 18:48:32 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2016, 21:13:27 »
Toeval of niet onderweg hoorde ik het volgende liedje op de radio wat mij alvast in de stemming bracht:



Stipt openingstijd van 12.00 gearriveerd. Mijn 3-uur vrij kaart ingeleverd waarvoor nog mijn dank aan SM en Love Toxic. De vrij kaart werd probleemloos geaccepteerd. Van de theke kreeg ik posband, een sleutel, kleine en grote handdoek mee. Gelijk links in de gangpad heb je het omkleed gedeelte. Bij binnenkomst links heb je een rek met slippers en rechts tegenover in het omkleed gedeelte heb je een (semi) leren twee zitbank. De lockers zijn klein en voorzien van zo een slotje wat je ook kunt gebruiken voor een koffer of fiets zeg maar. Vanaf het omkleed kamer  heb je een gangpad waar aan de linkerkant de douche kamer aanwezig is. De douchekamer zag er netjes en verzorgd uit. In de gangpad bevindt zich verder een kapstok een terrasbank en een (semi) leren 1-zitsbank, waar je je kunt afdrogen. Misschien was het handig geweest als ze wat haakjes hadden geplaatst bij de douchekamer. Vanaf hier via een cirkel met de klok mee kom je in een kamer met sauna, vervolgens een gangpad met een kamer waar gokkasten bevinden en de bar. Naast de bar heb je een groot kamer waar zich een danspaal bevindt en kleine kamers voorzien van gordijnen waar rakkers worden afgewerkt door de dames. Eten kun je in de keuken tegenover de receptie. Het voelde allemaal erg huiselijk aan. Aangezien de sleutel geen armbandje of halsbandje heeft kun je het ter bewaring afgeven aan de bar.

De sessies gaan als volgt: je gaat met een dame de kamer op en doe je je ding. Vervolgens ga je naar de bar waar je een kleine handdoek te samen met een jeton krijgt. De jeton geef je af aan de dame en je krijgt een streepje op je polsband.  Mijn 1e sessie was met Russische Arabella, daarna met Spaanse Nieves, vervolgens een trio met Hongaarse schoonheden Lia en Sindina en als afsluiter een massage gekregen van Arabella. Afgezien van de pijp vaardigheden van Arabella geen van allen was geen denderende sex maar ik heb van alle dames genoten. Zoals door Taylor gesteld verwacht geen GFE. Het is enkel pijpen, neuken en verder niks.

Ik heb fantastische 3 uurtjes gehad, maar gezien de afstand, minimale serviceverlening van de dames zit een herhaling er niet in voor mij. Alhoewel als ik in de buurt ben en Arabella is aanwezig dan wip ik wel even binnen.  :lol

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2016, 12:51:39 »
Eén van de leuke dingen aan paysex is dat je d’r mee alle kanten uit kunt. Soms kies ik voor mooie meiden met een (bijna altijd) uitstekende service – genre Babylon; soms voor de plus aan relaxmogelijkheden – genre Sixsens; soms voor het budgetvriendelijke – genre Heaven7 en soms voor vééél seks aan een schappelijke prijs – genre partytreff/pauschal.

Voor dat laatste was er vroeger Xanten, maar de evolutie van de afgelopen tijd aldaar heeft me dat adres opzij doen schuiven. Maar zo nu en dan bekruipt me nog wel eens de heimwee naar die toch wel bijzondere variant van paysex: à volonté naar de kamer kunnen, openbare seks, gangbangs…

Veel alternatieven voor Xanten zie ik niet. Dorsten is me eigenlijk de pakweg 3-4 keer dat ik er de afgelopen vijf jaar of zo geweest ben telkens toch wel enigszins tegengevallen (vooral de globale passiviteit/desinteresse van de dames). De pauschalclubs zijn beter, maar de drieuursoptie leidt meestal tot stress (als een pijl uit een boog de leukere dames opvangen nog voor ze goed en wel weer in de barruimte zijn) en de dagoptie aan 200 euro vind ik toch wel duur voor wat uiteindelijk toch afwerkseks blijft (voor dat geld heb ik in H7 ook 5 dames gehad die er optisch veel beter uitzien).

Ik maak maar even wat afwegingen. Ik wil geen mening opdringen. Ik kom al lang genoeg op diverse wandelfora om te weten dat er hierover evenveel meningen zijn als wandelaars – en gelukkig maar.

Maar goed, het kriebelde al enige tijd om nog eens budgetvriendelijk veel seks te kunnen hebben en vooral om nog eens het toch wel geile van openbare seks en gangbangs te beleven. Maar waar???

Gelukkig is er Relaxxxboard. Op een bepaald moment zag ik dat je via een tombola vrijkaartjes kon winnen voor Love Toxic in Enger. Huh? Waar? Enger? Nooit van gehoord. Laten we maar eens even kijken op hun website. Nou, dat zag er wel leuk uit. Enkele prettig ogende dames. Regelmatig ook extra opties. Maar waar ligt Enger? Good old Google weet dat natuurlijk. Maar het antwoord viel wel wat tegen. Ondanks dat ik op een klein half uur van Venlo woon blijft het een heel eind rijden. Een 2,5 uur in totaal.

Ik bleef een tijdje twijfelen, maar uiteindelijk heb ik me toch ingeschreven voor de tombola. En laten we eerlijk wezen, als 1 van de weinigen, zodat er op den duur inderdaad een gratis drieuursticket in mijn inbox belandde. En zo ben ik een paar dagen geleden in Enger beland.

Het is inderdaad een heel eind rijden, hetgeen ik op een ontspannen manier gedaan heb, zo tussen de 130 en 140 km/u. Sneller wat weinig zin, want dan zou ik volgens mijn navi voor openingstijd arriveren. Voor een groot gedeelte is er overigens geen snelheidslimiet op de (veelal driebaans) Autobahnen tussen Venlo en Enger...

De parking ligt aan de achterkant van het toch wel wat oudere, enigszins shabby ogende gebouw. Toen ik arriveerde, enkele minuten na openingstijd stonden er een vijftal auto’s. Toen ik vertrok overigens ook. De ingang (de deur stond open) is ook aan de achterkant.

Ik werd opgevangen door een verdomd mooie theke (Karo). Uiteraard helaas onbereikbaar. Een heel vriendelijk meisje. Ze heeft me even rondgeleid en wegwijs gemaakt, hetgeen even later toen ik in de barruimte arriveerde nog eens overgedaan werd door Jenny. Jenny – met een zwoele sili D-cup – stond toch al op mijn to-do lijstje, zodat ik dacht, laten we die rondleiding nog maar even doen, dan kan ze meteen bij me blijven.

Maar even terug naar de ontvangst. Je kan kiezen tussen een handdoek of een badjas. Tenzij het winter is verkies ik een handdoek. Dan kunnen de dames je beter bepotelen…

De douches zijn OK, geen luxe, maar gewoon zuiver en functioneel.

Er is een kleine tuin, nou ja een grasveldje met wat (lig)stoelen waar niemand gebruik van maakte. De meeste dames zitten ergens in de barruimte. Ernaast is een half aparte ruimte met een pooltafel, en ernaast – ook alweer half apart liggend een soort Spielwiese met danspaal. Nog wat verder (het is eigenlijk één grote ruimte zonder deuren) liggen vanuit de bar gezien links de afwerkruimtes en rechts nog een grote matras waar de Gruppensex, zoals zij het noemen, plaats vindt.

De eerste ronde was dus met Jenny. Vanuit eerdere berichten op het forum en vanuit haar setcard wist ik al dat ze alleen pmc doet. OK, dat weze dan zo. Die lekkere grote tieten wilde ik toch wel even hebben. Blasen was hoe dan ook OK, en toen ik haar tieten streelde werden haar tepels meteen lekker stijf. En toen ze daarmee zacht-verleidelijk over mijn lijf streelde wist ik al dat het niet lang zou duren. Ik was van plan enkele standjes te doen, maar ik kwam al heel snel klaar in het eerste standje: cowgirl, waarbij vooral die stevige grote voor mijn ogen en in mijn handen deinende borsten het ‘em deden.

Het hierop volgende ritueel zou zich later telkens herhalen. Even naar de theke met de dame, waar je een handdoek en een muntje overhandigd krijgt. Het muntje geef je aan de dame en vervolgens kun je gaan douchen.

Daarna ben ik even gaan kijken wat er te eten viel. Het gewone minimale, vergelijkbaar met Dorsten. Broodjes, een aantal soorten beleg, warme worstjes en voorverpakte mini-brioches. Op tafel staan een aantal flessen frisdrank. Bestek, borden en bekers zijn wegwerp. Geen culinair hoogstandje, maar je hoeft geen honger te hebben.

Ik had aanvullend op mijn drieuursvrijkaartje 20 euro bijbetaald om relaxt de hele dag te kunnen blijven en vanuit die insteek zette ik me in een rustig hoekje in een tweezitsbank met een glaasje water. Al heel snel kwam ik in gesprek met Diana die in de buurt zat. Best wel een leuk gesprekje, en na een tijd stelde ze voor naar de kamer te gaan. Ze ziet er best wel leuk uit, waarom niet dus? Heb je misschien zin in een trio? Tja, welke man heeft dat niet. Doe maar! Violetta dus erbij en hup, naar de ‘kamer’. Eerder een met een gordijn min of meer afgesloten séparé dus.

Ook Diana ziet er best wel OK uit. Violeta daarentegen is niet meteen het type dat ikzelf kies om te kameren, maar geen verkeerd woord over haar inzet. Ikzelf dus als een pasja languit op bed, Diana die mijn benen wijd spreidt en begint te pijpen (zonder) terwijl ze intussen verleidelijk met mijn ballen speelt en Violeta die erg lekker met mijn tepels speelt, afwisselend met haar handen en haar mondje. Ik lig en geniet, met de linkertiet van Diana en de rechtertiet van Violeta in mijn handen. In zover ik nog denken kan komt ‘it’s a man’s world’ en ‘life can be sweet’ in me op. Ik laat de dames hun gang maar gaan, waarbij Violeta ook even nach unten afdwaalt, alleszins, terwijl Diana’s handen mijn ballen kneden, voel ik nog extra handen die nog wat lager ronddwalen.
Even later komt de vraag ‘wer willst du ficken?’ Nou, allebei natuurlijk. Diana positioneert zich eerst, op handen en knieën. En ze weet waarom. Naast lekkere tieten heeft ze een heel lekkere strakke kont. Die omhoogstekende billen… Pfff… Intussen zat Violeta naast me, ondersteunde het ritme, kneedde mijn ballen zachtjes en stimuleerde mijn kontgaatje. Tja, aan haar ook nog neuken ben ik niet meer toegekomen…

Wanneer je bij de theke komt wordt er een streepje op je polsbandje gezet na elke kamergang. Met een dagticket mag je 7 keer naar de kamer, waarbij een Dreier als 1 kamergang telt en de Gruppensex niet meegeteld wordt…

Vrij opvallend is dat een aantal dames nogal actief op je af komen. Heeft ongetwijfeld alles te maken met het muntjessysteem (en minder met mijn sex-appeal). Het klinkt een beetje stom, maar ‘gelukkig’ is er de saunaruimte (de sauna was overigens prima) waar je even ‘veilig’ kunt rusten. Toch wel grappig dat je als man moet/kunt denken ‘nou effe géén seks meer’…

Maar intussen had ik nog altijd de dame die als eerste op mijn lijstje stond niet gehad. Arabella… Ik had haar doorheen de dag wel een paar keer alleen zien zitten, maar dan was ik telkens net terug van de kamer en had ik nog wel even recuperatietijd nodig. Iets voor vieren zag ik dan eindelijk mijn kans schoon Maar… Om vier uur was er de eerste show (paaldans door Jenny). Iedereen dus naar de ruimte waar de paal staat. Arabella met mij. Jammer genoeg op twee aparte stoeltjes. De bankjes waren al bezet. Jammer, want ik zag een dame voortdurend met het gereedschap van een wandelaar spelen, en dat had Arabella bij mij ook gerust gemogen als opwarmertje.
Het showtje stelde overigens weinig voor. Jenny was sliploos, dus je keek wel uitgebreid tegen haar kutje aan en ze flashte ook haar tieten, maar eigenlijk was het redelijk inspiratieloos.

Maar daarna was het Gruppensex. Ik hoorde enkele mannen bedanken voor de eer, waardoor ik even later aanvankelijk alleen op de Spielwiese lag. Nou ja, alleen als man. Arabella zat tussen mijn benen en was me uitgebreid aan het pijpen, terwijl haar vingernagels waanzinnig lekker kriebelend over mijn benen, billen en balzak dwaalden. Maar daar bleef het niet bij. Een heleboel andere dames ontfermden zich over mij. Ergens voelde ik nog een hand aan mijn anus, nog een paar over mijn billen en benen, twee mondjes op mijn tepels, handen strelend over mijn buik. Het was waanzinnig lekker en heel (en veel te) snel kwam ik met een perfect orgasme vanuit alle erogene zones die ik heb klaar in Arabella’s mondje. Dit alleen was absoluut al 100 euro waard…

Even douchen en wat later was Arabella ook alweer in de bar. ‘Zullen we even poolen?’ Haar vraag, ik ken dat spelletje nauwelijks. ‘En dan gaan we daarna nog even naar de kamer’. Daar had ik wel oren naar. Geloof me, het is erg geil om zo een potje te spelen met een meid waarvan de tepels doorheen het topje priemen, waarbij je weet dat ze je net  uitgebreid gepijpt heeft en dat je ze dadelijk nog eens gaat neuken. Met veel (beginners)geluk heb ik het spelletje ook nog gewonnen, waarna we naar een kamertje gegaan zijn.

Arabella is best lekker, een leuk figuurtje, slank, lekkere borstjes (B-cup). Blasen was even geil als bij de Gruppensex, maar nu kon ik me helemaal focussen op wat zij deed. Ik heb de indruk dat ze heel goed is met masseren, maar dat heb ik (nog) niet uitgebreid kunnen ervaren. Mijn tepels zijn absoluut een erogene zone, en daar heeft ze met handen, tong en tietjes (tepel op tepel) uitgebreid op ingespeeld. Pfff, bij het typen krijg ik alweer een erectie…
Neuken was eerst in Reiterstellung en daarna in doggy. Op voorhand had ik gedacht dat klaarkomen er wel niet meer zou inzitten, maar Arabella is zo’n heerlijk ding en ze maakt het zo geil dat het toch nog lukte.

En toen had ik het wel gehad – dacht ik. Ik dacht met een alkoholfreies Herforder even rustig mijn pas gepleegde zonden te overdenken en dan – de avondspits was toch zo stilaan al voorbij tegen dat ik in de buurt van de Ruhrsteden zou komen – naar huis te rijden, maar dat was buiten Sonja gerekend.

Sonja is Ghanese, en achteraf gezien vraag ik me af of ze eerder niet al in Xanten gewerkt heeft. Het was effe leuk babbelen, en automatisch komt dan natuurlijk de kamervraag. In een SC zou ik die afgewimpeld hebben, maar hier is het dan, ach ja, waarom niet. Maar ik gaf wel meteen aan dat een massage volstond en dat ik tot weinig meer in staat was.
Op de kamer probeerde Sonja er toch nog iets van te maken. Blasen ohne (te wild voor mij) en daarna een poging tot aftrekken (eveneens te wild c.q. zonder gevoel). Na een tijdje heb ik dan maar gezegd dat het OK was. Het was wel geil om die zwarte handen en dito gezicht rond mijn pik te zien terwijl die donkere tieten tijdens het pijpen op en neer wipten. Leuk maar weinig herhalingsgevaar, ook al omdat ze mijn type niet is.

Nou goed, nog één N-A biertje for the road, maar inmiddels was het bijna 19 uur en toen bleek er een tweede showtje te zijn. Sindia ditmaal. Ik twijfelde maar ineens stond Arabella naast me. ‘Komm!’ Het showtje stelde opnieuw weinig voor. Redelijk houterig dansen en niet eens een striptease, maar nadien was er opnieuw een gangbang. Ik had Arabella al ingefluisterd dat het er (letterlijk) niet meer inzat, maar daar was ze niet van overtuigd.
Dit keer waren er meer gegadigden voor de gb (wel drie man), zodat ik ‘maar’ 4 vrouwen om me heen had. Eigenlijk was het een herhaling van de vorige gb. Arabella geknield tussen mijn benen, pijpend en mijn ballen bewerkend. Eén meid die zich met mijn tepels bezig hield, eentje die er zo maar wat bij zat (nou ja, ze bood haar tieten aan, net zoals degene die met mijn tepels bezig was) en eentje was me anaal aan het stimuleren.
Het duurde iets langer dan de vorige keer, maar uiteindelijk kwam ik opnieuw en vanuit mijn tenen in Arabella’s mondje klaar.

En toen was ik helemaal klaar…

Samenvattend:

Het is een partytreff. Je moet je dus bewust zijn van de beperkingen. De voorzieningen zijn basic. Hetzelfde geldt voor het eten. De seks is afwerkseks (met Arabella als grote uitzondering). De foto’s zijn vaak (net zoals in Xanten, Dorsten en de PC-clubs) toch wel wat geoptimaliseerd om het zo maar te zeggen (alweer, dat geldt niet voor bv. Arabella, en ook niet voor o.a.Bianca, Violeta, Diana). Verwacht geen stunners, maar een aantal meiden zijn leukere next door girls die je in real life niet zomaar in je bed krijgt (ik toch niet).

Vanuit B en NL speelt de grote afstand toch wel. Ik ga er nog wel eens naar toe, maar dan zou het bv. leuk zijn om dat samen met een paar wandelbroeders te kunnen doen (gezelligheid en kostendelend).

Ik vond het leuk om nog eens aan openbare seks en Gruppensex te doen. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Degene die mijn dag gemaakt heeft is Arabella, dat is wel duidelijk voor wie het bovenstaande verslag gelezen heeft. Een volgende keer wil ik met haar ook wel eens SM (en dat is niet sexmachine  :))) en tantra uitproberen.

Globaal is mijn indruk en mijn ervaring heel zeker positief. Binnen de hierboven vermelde beperkingen en wanneer je voor partytreffseks gaat is het zeker een te overwegen club. En dat is mijn oprechte mening en niet omdat ik de club met een vrijkaartje bezocht heb...
« Laatst bewerkt op: 25 september 2016, 13:19:45 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2016, 13:40:02 »
Topic sticky gemaakt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:13:32 »
Onlangs kreeg ik in mijn inbox een berichtje dat ik een vrijkaartje voor Love Toxic Enger had gewonnen, voor een bezoek van 3 uur. Nu is deze club redelijk ver weg Duitsland in en dus redelijk ver rijden. Daarom had ik er een mailtje aan gewaagd of ik tegen bijbetaling mocht verlengen tot een dagkaart en tevens of er nog een kamer in het "Love Toxic Hotel" vrij was. Daarop kreeg ik een reactie dat verlengen mogelijk was en dat er een kamer voor me gereserveerd was.

Afgelopen zaterdag was het dan zover en kon ik aan de reis naar Enger beginnen. Het regende een beetje en er waren veel vakantiegangers onderweg: Duitsers die na een weekje aan de kust met hun Wohnwagen weer op weg naar huis waren en Nederlanders die in de herstvakantie juist een weekje bij de oosterburen op bezoek gingen met de caravan. Weliswaar geen files, maar voor een zaterdag was het wel druk.

Rond kwart voor drie belde ik aan en werd door de thekendame binnengelaten. Mijn vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd en na bijbetaling van 60 euro (20 euro voor de verlening naar dagkaart en 40 euro voor de overnachting) mocht ik een badjas in ontvangst nemen. Er werd me gevraagd of ik meteen even naar de kamer wilde. Dat leek me wel gemakkelijk omdat ik dan meteen mijn tas met slaapspulletjes weg kon zetten. Boven kon ik me dan ook meteen even douches en in de witte jas hullen.

Toen ik rond 3 uur beneden in de club kwam en een drankje had genuttigd werd ik door de thekendame naar de naastgelegen ruimte gestuurd omdat daar een show stond te beginnen. De dames en één andere gast hadden zich op de banken rondom het podium genesteld. Ik kreeg de uitnodiging om tussen twee dames plaats te nemen: Een donkerharige dame die zich voorstelde als Violetta en een dame met donkere huid die zich voorstelde als Merlyne. Volgens mij hadden ze nog even met de show gewacht omdat er verder nog maar één mannelijke gast zat te kijken, blijkbaar was het nog niet heel erg druk in de club. Op het podium stond Nieves die een aardige dansact opvoerde.

Na afloop van de show werd gevraagd of ik zin had in "Gruppensex" en daar had ik wel oren naar. Een mooie gelegenheid om de druk van de ketel te laten  ;). Op het bed werd ik vergezeld door rechts van me Violetta waar ik op de bank al kennis mee had gemaakt en links van me een andere dame met donkere huid die zich voorstelde als Sonja. Beiden bekommerden zich beurtelings om mijn tepels en boden hun borsten aan. Lager nam Arabella plaats die meteen aankondigde dat ze honger had alvorens ze aanviel op kleine Koosje. Merlyne nam nog iets lager plaats en begon met een aanval op de balletjes. Een sessie met 4 dames tegelijkertijd had ik nog niet eerder gehad, dus een zeer goed begin van de dag. :great: Ondanks de vele aandacht kon ik het nog redelijk lang vol houden alvorens Arabella haar mondje te vullen. Ze gaf echter al snel aan dat haar honger nog niet volledig gestild was en die dag nog naar meer op zoek wilde. Merlyne vulde aan dat ze ook nog wel wilde proeven, maar dat ik bij haar ook anaal mocht proberen. Na nog een tijdje tussen de dames te hebben gelegen maakte ik plaatst voor een andere gast, blijkbaar was er nog een derde man op komen dagen.

Violetta:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Zwart, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Voldoende
Service: Goed




Sonja:
Herkomst: Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank
Haren: Donker, krullend, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed




Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken, Frans (zc), FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Merlyne
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken, eierlecken
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na gedoucht te hebben besloot ik even een hapje te eten. Circa twee jaar geleden was ik al eens in deze club geweest en toen was de eetruimte nog boven. Tegenwoordig is die naar een ruimte op de begane grond verplaatst. Het eten bestond uit broodjes met diverse soorten beleg. Alle beleg lag netjes afgedekt in de koeling evenals wat salade, stukjes brie en koude frikadellen (de Duitse versie, oftewel platgeslagen gehaktballen en niet de Nederlandse versie, oftewel slachtafval in rolvorm....). Ook waren er Frankfurter worstjes (langere versie van onze knakworsten. In andere clubs soms wat meer uitgebreid, maar voor een dagje in de club voldoet het zeker.

Eenmaal terug in de barruimte besloot ik naast Arabella te gaan zitten, omdat haar uitnodigende opmerking dat ze nog meer honger had me nieuwsgierig maakte. We hebben nog geruime tijd op de bank gezeten alvorens naar een kamer te gaan (een kamer in Enger is een ruimte afgesloten met een gordijn). Ze gaf aan een plan A en een plan B te hebben, maar wilde nog niet meteen vertellen wat dit in zou houden. Ik moest op mijn buik op het matras plaatsnemen waarna een zeer geslaagde massage volgde. Deze dame weet echt waar ze mee bezig is. Ze weet de beknelde plekjes met verve te vinden en dit dan ook te verhelpen. In de massagebranche zou ze dus ook ongetwijfeld ook een carrière hebben kunnen opbouwen. In dat geval was ik haar echter niet tegen het lijf gelopen, dus ik ben blij dat ze deze weg had gekozen. Na circa 20-25 minuten moest ik me omdraaien en ging ze over op plan B. Dit bestond eerst uit een verkenning van de andere kant met haar nageltjes en vervolgens haar borstjes. Daarna daalde ze weer naar onderen af waar ze wederom een zeer goede Franse verwenning uitdeelde. Ik kon mijn aandacht nu volledig op haar actie richten en dat was genieten. Ook nu volgde weer een grote explosie in haar mondje. Mijn dag kon nu al niet meer stuk!

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: Massage, Russisch, aftrekken, Frans (zc), FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na deze geslaagde sessie was het tijd voor een pauze en die begon ik in de sauna. Deze was prettig warm en voldoende ruim voor deze club. Na de sauna even uitpuffen op een bankje daarnaast de sauna. Sinds mijn vorige bezoek is de whirlpool verwijderd. Dat is wel een klein gemis, in zo'n whirlpool is het normaliter weer even lekker bijkomen.....

De volgende dame waarnaast ik plaats nam was Violetta. Een prettig gestoorde dame. Ook nu kwam natuurlijk weer de vraag of ik zin had om met haar een kamer te delen en waarom niet, nu we er toch zijn  ;D. Ze begon met een Franse verwenning van kleine Koosje (zc), waarna er een rubbertje werd gemonteerd. Eerst zij bovenop in cowgirl, waarna we wisselden naar achtereenvolgens doggy en missio. In die laatste positie werd het ook afgemaakt. Zo bezig met deze Roemeense kwam ik er wel achter dat de matrassen in de kamers niet al te dik zijn: Bij de activiteit in doggy positie zit je met je knieën eigenlijk op de houten plank die onder het matras ligt. Bij het grote bed voor de "Gruppensex" is dit overigens niet het geval.

Violetta:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Zwart, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), NMC.
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Voldoende
Service: Goed



Rond 6 uur was het weer tijd voor een show. Na afloop van deze show werd me gevraagd of ik weer zin had en na mijn bevestiging werd ik door Nieves meegevoerd naar het grote bed. Omdat het nu iets drukker was, had ik "slechts" aandacht van twee dames: de al genoemde Nieves nam tussen mijn benen plaats om kleine Koosje op oorlogssterkte te krijgen wat al snel lukte en wederom de Ghanese Sonja die haar borsten aanbod. Na een tijdje monteerde Nieves een rubbertje en nam in reverse cowgirl plaats om zo de aanval voort te zetten. Daarna wisselden we naar doggy waarbij dit toppertje actief meedeed. De pauze na de vorige sessie was echter nog wat tekort waardoor ik op een gegeven moment toch moest capituleren. Nieves gaf echter aan dat ze dit graag later nog wilde voortzetten.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken (zc), Frans (zc), NMC
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Sonja:
Herkomst: Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank
Haren: Donker, krullend, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



To be continued.....


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2016, 12:19:48 »
....Love Toxic het vervolg:

Na de sessie "Gruppensex" had ik wel zin in een 1:1 sessie met Nieves en ze zat ook te lonken toen ik aan de bar zat. Ik wilde echter eerst nog even een pauze nemen alvorens weer aan de gang te gaan. Zittend aan de bar werd ik echter "ontvoerd" door Merlyne en gezien haar aanbod aan het begin van de dag liet ik het eigenlijk gewoon gebeuren. De sessie met Nieves zou zeker nog wel volgen, ik was immers nog niet van plan om naar huis te gaan.

Eerst wat smalltalk op de bank. Merlyne verteld geboren en getogen te zijn in Frankrijk en de tweede deel van haar leven in Duitsland te hebben gewoond. Ze spreekt dan ook vloeiend Duits. Dat haar Franse kwaliteiten ook perfect zijn zou ik wat later alsnog ontdekken  :)).

Eenmaal op de kamer werd kleine Koosje eerst mondeling op sterkte gebracht waarna we naar Stellung 69 wisselenden, zodat ik ook haar donkere pussy kon proeven. Vanwege het lengteverschil kon ze er echter niet goed meer bij (of ik niet), zodat ze terugwisselde naar een reguliere Franse positie. Na een tijdje vroeg ze of ze zo verder moest gaan of dat ik haar achterdeurtje nog wilde proberen en dat laatste wilde ik wel. Dus werd er een Gummi gemonteerd en nam ik achter haar plaats. Dit hebben we tijd zo volgehouden waarna we naar missio via de "voordeur" wisselden. Het leek echter vanwege de voorgaande sessies echter nog niet te gaan lukken, maar deze donkere schone wilde absoluut van geen ophouden weten. Het rubbertje werd weer verwijderd en ze liet haar Franse herkomst weer gelden. Met een vinger in haar achterdeurtje en een andere vinger in haar andere gaatje kwam het uiteindelijk toch nog tot een grandioos hoogtepunt. Ook deze dame is echt weer een hoogtepunt in deze club.

Merlyne
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), vingeren, anaal (mc), nmc, FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Nu moest ik alsnog een wat langere pauze nemen. Eerst dus even de sauna in en vervolgens nog een hapje in de eetruimte. Na nog een tijdje aan de bar was Nieves blij dat ik me naast haar zetelde. Al snel wilde ze daarom een kamer opzoeken en dit wilde ik haar zeker niet onthouden. Na een korte Franse verwenning wilde ze al snel neuken. Begonnen in doggy, zoals we eerder op de dag op het grote matras gestopt waren. Ze gaf heftig tegengas zodat het laat op de avond nog hard werken was. Daarna draaiden we om en hebben het minstens zo heftig voortgezet in missio. In bar lijkt deze dame wat ingetogen, maar op eenmaal op de kamer is het echt een beest.

Nieves:

Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




De volgende sessie ""Gruppensex" na een collectieve dans van alle dames op het podium sloeg ik maar even over (in de tussentijd was het ook wel wat drukker geworden in de club). Toen alle dames weer terugkwamen begon ik echter langzaamaan eens te kijken met wie ik graag nog eens samen zou willen zijn. Mijn oog was die dag al een aantal keer gevallen op een lange donkerharige dame met bril gekleed ik een lange jurk. Van de foto's op de website herkende ik haar zo nog niet, dus ik was wel benieuw wie het eigenlijk was. Nadat ze me bij haar op de bank uitnodigde stelde ze zich voor als Aysa volgens haar van half Italiaanse en half Turkse roots. Met deze dame zou ik mijn laatste sessie van de dag (of eigenlijk ondertussen de nacht) hebben.

Op de kamer gaf ze aan FT in haar pakket te hebben, dus ik liet haar begaan toen ze met haar mondje de verwenning van kleine Koosje begon. Na geruime tijd genoten te hebben kwam de laatste explosie van dit bezoek eruit.

Aysa:
Herkomst: Italië / Turkije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Zwart, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



Hoewel ik nog ruimte over had voor streepjes op mijn bandje en ook nog wel tijd, besloot ik dat het ondertussen tijd was om mijn eigen kamer op te zoeken. Bij de bar kreeg ik mijn sleutel en de thekendame Olga begeleidde me nog even richting kamer. Ze vroeg hoe mijn dag bevallen was ik en kon alleen maar beamen dat het zeer goed was geweest.

De kamer boven is ingericht als een reguliere hotelkamer: Na binnenkomst aan de ene zijkant een kast voor kleding en een bankje om je koffer op te leggen en aan de andere zijde een badkamer (douche, toilet, wastafel) en dan verder de kamer in natuurlijk het bed, met daar tegenover een TV aan de wand. Dan over de gehele breedte van de kamer een balkon. Het belangrijkste: Het bed was zeer comfortabel. In combinatie met de vermoeiende maar zeer geslaagde dag duurde het dus niet lang voordat ik in dromenland was. De volgende dag verliet ik de club aan het einde van de ochtend weer. De mogelijkheid tot overnachting in de club had voor mij zeker meerwaarde, zeker omdat deze club toch een stuk verder rijden is. Het is een stuk relaxter om 's avonds niet na te hoeven denken over de lange terugreis, maar meteen een bed op te kunnen zoeken.

Onderweg naar huis liet ik me de voorgaande dag nog een keertje voorbij komen

Als positief ervaren van deze club:
- Met stip: Het hoge servicelevel wat de dames ten toon spreiden. Helaas is het in veel flatrate clubs gebruikelijk om de gast zo snel mogelijk tot een hoogtepunt te brengen om dan zo snel mogelijk weer op zoek te gaan naar een volgend "slachtoffer". Daar is hier absoluut geen sprake van (met als extreem voorbeeld de sessie van Arabella)
- De vriendelijkheid van de thekendame Olga
- De mogelijkheid om tegen een redelijk bedrag in de club te overnachten en zo pas de volgende nacht naar huis te hoeven rijden.

Ietwat nadelig:
- De afstand tot de club: heen en terug samen toch circa 5 uur.
- De ietwat dunne matrassen op de kamers waar beneden de actie plaatsvindt

De club werkt overigens met een "bandjessysteem". De kleur van het bandje geeft aan of je een 1-uurs, 3-uurs of dagkaart hebt gekocht (waarbij verlengen achteraf mogelijk is). Voor een dagkaart mag je maximaal 7 keer met een dame naar de kamer. Hierbij tellen de Gruppensex sessies niet mee en als je met meer dan één dame naar de kamer gaat, telt dat slechts voor één streepje. Je hebt dus ruim voldoende mogelijkheid tot "ontspanning". Bij de bar krijg je in ruil voor een streepje op je bandje een muntje wat je aan de dame geeft en een frisse handdoek voor onder de douche (handdoeken zijn uiteraard ook tussendoor verkrijgbaar).

Bij een dagkaart zitten ook twee biertjes of één andere alcoholische drank inbegrepen. Indien je meer wilt is het mogelijk om dit tegen betaling te krijgen, waarbij Olga wel goed in de gaten hield hoeveel iedereen al gehad had en of ze nog met de eigen auto naar huis moesten en of het verstandig was om er nog eentje te nemen. Aan het einde van de avond kwam er een groepje Kazachstanen in de club waarbij ik persoonlijk de alcohol limiet wel wat lager zou hebben gesteld

De aanwezigheidslijst op de website klopte met de werkelijke aanwezigheid. Enkel Jenny, die ook aangekondigd was werkte die dag aan de andere kant van de bar. Ze had behoorlijke last van haar maag en dat was haar ook aan te zien. Buiten de reeds beschreven dames waren nog in de club: Paula (Roemenië), Bianca (Roemenië), Diana (Roemenië) en Sindia (Hongarije).

Herhalingsgevaar voor een bezoek aan Love Toxic is er zeker. Als Arabella op de agenda staat en ik heb tijd, dan zal ik deze club zeker nog eens bezoeken. Ook dan zal ik het waarschijnlijk combineren met een overnachten erna.

Love Toxic en Relaxxxboard hartelijk dank voor het verkregen vrijkaartje!!!!

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #6 Gepost op: 24 december 2016, 14:41:39 »
Al weer een paar weekjes geleden, maar na een goede vorige ervaring besloot ik weer terug te gaan naar Love Toxic in Enger. Ditmaal niet met een overnachting in de club zelf, maar in een hotel in de buurt. Na een vlotte checkin in het hotel kwam ik net iets voor half drie bij de club aan. De ontvangst was wederom vriendelijk en na het afgeven van twee briefjes van 50 euro mocht ik me omkleden in een ijsberen (wel een aparte ijsbeer overigens: ipv een witte badstoffen jas, ditmaal een grijs berenvel van een soort van pyamastof, op zich wel comfortabel, wel zat er een lint aan wat je tweemaal moest omslaan om er niet over te struikelen)



Omdat ik er vanuit ging dat er net als de vorige keer rond 15:00 weer show en gruppensex op het programma stond, besloot ik eerst even een hapje te eten. Eenmaal terug in de bar was er echter van show nog geen sprake en sprak Maria me aan. Met haar had ik een paar jaar geleden al eens gekamerd (toen ook de eerste sessie van de dag). Ze is ten opzichte van de rest al iets ouder, maar nog even vriendelijk als destijds, dus ik sloeg haar aanbod voor het verkennen van een kamertje niet af. Op de kamer eerst een Franse verwenning van kleine Koosje, maar omdat het de eerste sessie van de dag was werd er een rubbertje omheen gedaan en nam ze vervolgens bovenop plaats om het zo in een fraaie rit af te maken.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



Na een korte pauze was het de eveneens blonde Sabrina die me aan de bar aansprak. Ook met haar had ik een paar geleden al eens gekamerd en destijds ook een zeer prettige massage mogen ontvangen. Ze was pas weer sinds kort terug in de club na een langer verlof in haar thuisland Hongarije. Toen ze me uitnodigde had ik ook niet veel tijd nodig om te besluiten haar te volgen naar een kamer.

Op de kamer ook nu eerst een franse verwenning (zc) welke zeer netjes werd uitgevoerd. Daarna werd kleine Koosje opgesloten in een condoom om vervolgens met deze blondine een sessie lichaamsbeweging in diverse posities. Ook nu was een gevuld rubbertje het uiteindelijke gevolg.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na een hapje eten was het dan nu wel tijd voor een show. Sindia maakte zich klaar voor een dansact op het podium. Dit was niet verkeerd. Na afloop van de show werden de mannelijke gasten door de heren uitgenodig tot een rondje gruppensex. Niet alle heren hadden interesse waardoor er twee dames op me af kwamen, toevalligerwijze net de twee dames waar ik al een rondje mee gedaan had: Maria en Sabrina. Ze nodigden me uit om op de bank tussen hen in plaats te nemen. Maria daalde naar beneden af om kleine Koosje te verwennen terwijl Sabrina haar sappige borstjes aanbod en met haar handen de balletjes nog wat verwende. Mijn beiden handen had hun weg gevonden naar een Oost-Europees poesje. Een niet onprettige ervaring. Omdat de beide sessies ervoor nog niet zo heel lang geleden waren, leidde het echter niet tot een explosie. Na een tijd zo genoten te hebben bedankte ik daarom beide dames voor dit genot en besloot ik me te gaan douchen.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: Frans (zc) aftrekken (zc), vingeren (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), vingeren (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na een nu wat langere pauze inclusief saunagang zat ik weer aan de bar. Genietend van mijn koffie hoorde ik achter me een van de dames redelijk luidruchtig vragen of ik bij haar wilde komen zitten. Het was de Spaanse Nieves met wie ik een maand of twee daarvoor ook twee sessies had mogen hebben. Ze had een sexy jurkje aan met daaronder enkel een paar rode heuphoge laklaarzen. Met haar beetjes gespreid nodige ze uit, wat ik dan ook maar deed.

Op de kamer ook nu eerst een Franse verwenning (zc), maar Nieves is iets minder van het tedere werk, ze is meer van het wat stevigere optreden. Er moest dus een comdoom omheen waarna we verder "sporten" in eerst missio gevolg door een langere sessie in doggy. Door de dunne matrassen in deze club voel je dan overigens al snel de houten plank eronder :-(. Deze sportieve prestatie leidde uiteindelijk wel tot een fraai resultaat.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na wederom een showact (een dansact van Monica met nog een toegift door Merlyne) belandde ik uiteindelijk op het grote bed met Sindia die me haar borsten aanbood en de zeer goed uitziende Anna die tussen mijn benen plaats nam. Anna begon me al geil aankijkend met haar handjes en mondje te verwennen. Dit hield ik redelijk lang vol, maar na een tijd moest ik me toch overgeven wat leidde tot een kleine explosie over mijn buik en het lichaam van Anna.

Sindia:
Herkomst: Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Zwart, lang
Borsten: B natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed




Anna:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 26
Postuur: Normaal
Haren: Blond, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: Ruime A natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), gruppensex, COB
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Zeer goed




Wat later op de avond vroeg Nieves om weer naar plaats te nemen. Ik was na de vorige rondes echter redelijk uitgeput, maar dit was voor haar geen probleem, ik kon ook gewoon even naar plaats nemen. Dit gedaan en inderdaad een tijdje zitten kletsen, maar toen vond ze het toch weer tijd voor een nieuwe sessie en ik ze was behoorlijk overtuigend. Het werd grotendeels een herhaling van de kamergang eerder op de dag, met het verschil dat er nu geen resultaat meer inzat en ik uiteindelijk moest capituleren ipv ejaculeren.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Toen het al bijna nacht werd ontvoerde Merlyne me. De donkere schone nam me mee naar een kamer waar er ook nu weer een herhaling van zetten te wachten stond. Geen herhaling van eerder op de dag, maar van het vorige bezoek. Dus begonnen met Frans (zc) c.q. standje 69. Daarna mocht ik in doggy haar achterdeurtje betreden en daarna ook na een "bandenwissel" in missio ook de voordeur, maar we maakten het af - terwijl ik haar mocht vingeren - met een franse verwenning in haar mondje. Deze dame is echt een servicewonder, ze geeft echt niet op tot het door haar gewenste resultaat is bereikt.

Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), vingeren, anaal (mc), nmc, FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Ondertussen was het bijna tijd om mijn hotel op te gaan zoeken (wat nog een uitdaging was, mijn navigatie had me op de heenweg namelijk langs een paar zeer smalle en onverlichte weggetjes door landerijen en het bos gestuurd), maar eerst kwam er nog een show aan. Ditmaal verzorgde Anna het vertier. Wat een body en wat een energie wow!.

Omdat er meerdere gasten al vertrokken of vermoeid waren kwam ik op het bed weer met meerder dames terecht. Nieves die naast me lag en met wiens borsten ik kon spelen, Merlyne tussen mijn benen die zich met kleine Koosje bezig hield, Jenny die met de gast naast me bezig was, maar tussentijds haar weelderige siliconenborsten beschikbaar stelde en hier en daar met haar nagels rondging en daar kwam dan Monica ook nog eens bij wie vroeg of ik wilde muschilecken. Deze veelvoud aan aandacht kon uiteindelijk niet anders dan tot een laatste schot van de dag (of eerste van de nacht) leiden. Hierna was het dan toch tijd om me een laatste keer te douchen en me weer in straatkleding te verkleden.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), COB, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Monica:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 22
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: A-B natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: beffen, gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed




Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Middelblond, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: strelen, gruppensex
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende




Ik had het geluk dat de navigatie me ditmaal niet over de smalle weggetjes stuurde, maar over begaanbare en verlichte wegen door de bewoonde wereld. Terugkijkend op een zeer geslaagde dag kon ik vervolgens mijn bed opzoeken. Love Toxic Enger en de aanwezige dames hartelijk bedankt!.

De volgende keer ga ik (indien beschikbaar) denk ik toch wel weer voor overnachting in de club zelf. Om je 's nachts eerst nog weer in je straatkloffie te moeten hijsen is net wat minder prettig dan in je badjas naar boven te lopen om daar dan meteen je bed te vinden.

(klein minpuntje: Paula stond die dag wel gepland, maar was blijkbaar niet op komen dagen, ze zou nog wel gebeld dat ze later kwam, maar toen ik vertrok had ik haar nog niet gezien dus dat was iets meer dan "ietsje later", de andere dames maakten dit gemis echter meer dan goed)

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2017, 23:09:28 »
Afgelopen zaterdag reisde ik weer een keertje af naar Love Toxic in Enger. Deze keer had ik besloten om naderhand weer in de club te overnachten en had hiertoe van tevoren alvast een kamer gereserveerd.

Rond 13:15 kwam ik na een probleemloze reis aan bij de club. De ontvangst door Olga was vriendelijk en ik mocht een badjas in ontvangst nemen en boven een kamer uitzoeken. Dat werd ditmaal kamer 2. Op de kamer mijn spulletjes gestald en na een douche mijn kleding vervangen door de badjas.

Eenmaal beneden eerst eens even rondgekeken en een broodje gegeten. Weer terug aan de bar nodigde Nieves me uit. Na eerdere goede ervaringen met deze Spaanse had ik geen reden om te weigeren. Dus na een kort praatje op de bank op naar een kamertje. Daar begon ze met een Franse verwenning (zc) waarna er een rubbertje werd gemonteerd en we verder gingen in een leuke sessie doggy. Nieves stelde me deze keer ook weer niet teleur en de dag was goed begonnen.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Na nog een broodje en een drankje nam ik op een bankje plaats naast Anna.

Anna had me vorige keer niet onverdienstelijk verwend tijdens een rondje gruppensex. Van een 1 op 1 sessie was het destijds niet gekomen, daar moest nu maar eens verandering in komen. Anna is op de bank relatief rustig, maar op de kamer verandert dat wel.

Ook nu weer begonnen met een goede franse sessie (zc), gevolgd door "bezadeling" van kleine Koosje en een rondje "reiterstellung". Afgemaakt hebben we het uiteindelijk in missio.

Zoals de vorige keer al aangegeven een meid met een fraai koppie en een fraai lichaam. Klein beetje jammer zijn haar kleine borstjes.

Anna:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 26
Postuur: Normaal
Haren: Blond, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: Ruime A natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Zeer goed



Na twee rondjes relatief snel achter elkaar was het tijd voor een iets langere pauze. Alleen kwam daar op een gegeven moment een show van Nieves aan (een dansact op het podium) en als de dames zo hun best doen, is het natuurlijk wel zo fatsoenlijk om daar even te gaan kijken  ;). In de aanloop naar de act begon Griselda me al aardig op te geilen met een soort van striptease act voor mijn neus  :o. Na de act van Nieves kwam de oproep tot gruppensex en ik belandde op het bed met Arabella en Merlyne, ze discussieerden met elkaar wie kleine Koosje en wie de balletjes mocht verwennen. Uiteindelijk won Arabella de strijd om kleine Koosje en nam Merlyne daaronder de honeurs waar. Omdat Arabella zeer goede mondelinge kunsten in huis heeft genoot ik zeer en liet ik de beide dames hun gang gaan. Griselda was ondertussen in een fanatieke rit bovenop de gast naast me verwikkeld, die dit niet heel lang vol hield. Griselde hield het echter wel vol en had blijkbaar nog niet genoeg, ze was dus van plan om ook mij te bestijgen. Op zich genoot ik goed van de diensten van Arabella en Merlyne, maar de killerbody van Griselda (zeer fraaie borsten, leuk koppie en een lang lichaam) kon ik ook niet weerstaan en sowieso had ik niet veel keuze met al die dames die me vasthielden op het matras. Aldus nam Griselda bovenop plaats en begon aan een enthousiaste rit waarbij ik een zeer mooi uitzicht had op haar fraai gevormde voorgevel. Na geruime tijd steeg ze af en ging met haar handen verder. Ondertussen kwam ook Patrizia erbij en bood haar borsten aan en ook Sabrina was klaar met haar "Freier" en kwam erbij maar met reeds vier andere dames was er niet veel ruimte meer. Met zoveel aandacht duurde het niet lang voordat er een zeer krachttige volgde. Door het enthousiaste bewegen van de handen van Griselda waar ze ook mee doorging toen de explosie al op gang kwam, kwam het tot het gezicht van Sabrina, het lichaam van Arabella en Griselda. Ik verontschuldige me tegenover de dames, maar kon er eigenlijk niet veel aan doen, het richten lag immers niet in mijn handen  ;D.

Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), gruppensex, cob
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), vingeren, cob, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Griselda:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: C
Piercing: Nee
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), nmc, cob, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed



Patrizia:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot ruim voorbij de schouders
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: gruppensex, cob, cof
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Nu was het tijd voor een langere pauze, met onder andere een ronde in de sauna (goed heet) en daarna uitpuffen op een van de ligbedden in de ruimte net daarbuiten. Daarna nog even een hapje eten in de keuken. Het menu in deze club is niet zo heel erg uitgebreid, maar voor een losse dag voldoet het zeker. Voor eventuele stamgasten kan ik me voorstellen dat de knakworsten en broodjes je op een gegeven moment de neus uitkomen. Voor mij echter geen klachten.

Toen ik weer even aan de bar zat voor een drankje kwam Sabrina buurten. Ze was blijkbaar niet boos meer voor de "ongeplande douche" die ik haar eerder die dag op het grote bed bezorgd had  ;D. Na wat smaltalk volgde ook nu de gang naar een van de kamers. Op de kamer ook nu weer een geslaagde Franse sessie (zc) gevolgd door Reiterstellung en missio (uiteraard beiden mc).

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Na wederom een langere pauze stond de tweede act van de dag op het programma. Een dame die deze dag voor het eerst in de club was: De Bulgaarse Christina, een jonge donkerharige slanke en kleine dame verzorgde een enthousiaste Oost-Europese dans. Later op de dag verdween deze dame echter weer, blijkbaar was het partytreff concept niet geheel haar ideaal. Ik begreep dat ze eerder ook al in een sauna of FKK club zou hebben gewerkt.

De derde dansact van de dag stond gepland voor Sarah. Een eveneens Bulgaarse kleine dame. Ook nu weer een Oost-Europese dans. Hiervoor had ze een outfit met de nodige bedeltjes aan. Langzaamaan veranderde de dans in een striptease acts.

Na deze dans stond Griselda voor me en ze liet haar jurkje vallen waardoor haar zeer fraai gevormde borsten zich weer ontvouwden alsmede haar werkelijke killerbody. Dan ben je gewoon betoverd en heb je niet veel andere keuze dan je mee te laten voeren  C:-).

Op het bed ditmaal een enthousiaste franse verwenning wat ze ook lang volhield (alleen jammer dat je dan niet meer zo'n goed uitzicht op haar voorgevel hebt.....). Vanwege de eerdere sessies kwam het ditmaal echter niet tot een eindresultaat. Dat lag echter zeker niet aan de kunsten van Griselda.

Griselda:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: C
Piercing: Nee
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), fzc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed



Aan het einde van de avond kwam Sarah buurten. Een kleine appetijtelijke dame van maximaal 1.60m. Tja en wat volgt er dan na een gesprekje op de bank: Een gang naar een kamer. Eerst een korte Franse verwenning (zc), maar ze wilde al snel een condoompje omdoen waarna we in doggy verder gingen. Met een zeer compact achterwerkje heb je wat lekkers om vast te pakken. Als snel kwam echter de vraag of ik al "Fertig" was, dat enthousiasmeert natuurlijk niet erg. Daarna zijn we verder gegaan "met het handje" en volgde er nog wel een resultaat. Een leuke uitziende dame, met jammergenoeg wel wat slappe borstjes en een iets te gehaaste indruk.

Sarah:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 24
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot aan de schouders
Borsten: A (natuur, helaas aan de slappe kant)
Piercing: Ja
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), fzc, nmc, cob
Vriendelijkheid: Voldoende
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Voldoende



Ondertussen was het al nacht geworden en overtuigde Nieves me om naast haar op de bank plaats te nemen. Ik had niet veel illusie dat er nog wat in zou zitten, maar Nieves was behoorlijk overtuigend om uiteindelijk toch maar weer een kamer op te zoeken. Op de kamer allereerst een Franse behandeling (zc) waarbij ook de balletjes niet werden vergeten, maar deze dame is meer van het stevige neuken en dat moest dus gaan gebeuren en wel in doggy. In tegenstelling tot de vorige ronde met Sarah nu juist een zeer stevig achterwerk. Ik moest na enige tijd toch echt capituleren en ondanks de nodige aanmoedigen van Nieves zat er even simpelweg niet meer in. Desalnietemin een leuke sessie met deze topper.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




De vierde en laatste act van de dag (of eigenlijk de eerste van de nacht) werd verzorgd door Arabelle en Griselda. Het werd een nabootsing van de clip "I want to break free" van Queen met alleen iets aantrekkelijkere "dames" dan in het origineel en een meer erotische versie. Griselda gekleed in een spannende outfit van een werkster en Arabella in het lingerie broekpak wat ze al aanhad.

In de gruppensex ronde die volgde, kwam ik op het bed terecht met Arabella die een mondelinge verwenning op kleine Koosje begon, net zoals eerder op de dag. Deze keer liet ze echter niet meer los. Merlyne kwam er op gegeven moment nog wel bij en nam boven me plaatst zodat ik met haar poesje en billen kon spelen. Ook Patrizia bood nog weer haar borsten aan om mee te spelen. Na eerdere inspanningen moest het van ver komen, maar door de heerlijke verwenning van Arabella en de aandacht van Merlyne en Patrizia kwam het tot een heerlijke explosie. Na  deze sessie was het duidelijk dat dit het laatste hoogtepunt van de dag zou zijn. En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, besloot ik om na deze ronde (en uiteraard nog een douche) mijn kamer op te zoeken. Hier kon ik uiteraard heerlijk slapen.

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), cim, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), gruppensex, cob
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Patrizia:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot ruim voorbij de schouders
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



De volgende ochtend kon ik na een douche de deur achter me dichttrekken en de reis terug naar de lange landen beginnen, al terugkijkend op een zeer geslaagde zaterdag in Love Toxic. Voor 140 euro had ik een goede dag + een comfortabele nacht gehad. De overnachting is zeker voor deze club die verder weg licht een grote plus, je hoeft dan immers niet meer 's nachts op pad ofwel naar huis ofwel naar een (extern) hotel waar je meestal dan voor die tijd al hebt moeten inchecken om dat je anders pas later op de avond aan zou komen. Daarnaast is het enthousiasme van de meeste dames en het klassieke partytreff gevoel (enigszins vergelijkbaar met hoe partytreff Xanten in de goede oude tijd ooit was) een grote plus.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #8 Gepost op: 19 april 2017, 22:16:53 »
Enige weken geleden begon de drang weer op te komen om Love Toxic weer eens met een bezoekje te vereren. In dit geval op een vrijdag. Het weer zat mee die middag, maar op de een of andere manier had mijn navigatie snelwegen uitgekozen waar overdag geen inhaalverbod voor vrachtwagens geldt en hadden de chauffeurs ook nog eens verrassend veel zin om gezellig naast elkaar te gaan rijden ipv achter elkaar. Rond 14:30 was ik er dan echter alsnog. Na 140 euro omgewisseld te hebben voor een dagticket voor dit herenparadijs en een kamersleutel voor een overnachting erboven kon ik me boven omkleden en douchen. In tegenstelling tot de vorige keren nu geen douchekop met behoefte aan kamagra (de vorige keren bleef de douchekop steeds niet omhoog staan).

Eenmaal weer beneden eerst eens rondgekeken. Veel bekende gezichten bij de dames, maar ook enkele voor mij nieuwe dames: De blonde Nele en de donkere Joyce.

De eerste ronde ging echter toch naar de reeds bekende Arabella. Met haar weet je immers zeer zeker dat het goed gaat komen. Op de kamer begon langzaam met het verwennen van de "randzones" met haar nageltjes, borstjes en natuurlijk haar befaamde mondje. Na een tijdje was kleine Koosje dan toch ook aan de beurt. Na hem enige tijd verwend te hebben vroeg ze of ze zo verder wilde gaan of dat ik liever wilde "ficken", maar daar zou ik later ongetwijfeld nog kansen voor krijgen, dus ik liet haar graag begaan, wat ze opeen voortreffelijke manier wist af te sluiten.

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), russisch, frans (zc), cim
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Na een broodje en een drankje nestelde ik me voor de tweede ronde naast de blonde (geblondeerde) Nele. Een dame die iets ruimer in haar vel zit en een redelijke voorgevel heeft. Ze vertelde uit Spanje te komen, maar dat moet je in de clubs altijd met een korreltje zout nemen, zeker als ze ook nog edn aadig woordje kunne  spreken met de dames die aangeven wel uit het Oostblok te komen. Dat maakt de pret er echter niet minder om. Daarom ook met haar maar eens een kamer opgezocht. Na een Franse verwenning (zc) wilde ze al redelijk snel van bil. En zo hebben we diverse posities uitgeprobeerd, maar net wilde nog niet lukken. Vooral omdat de sessie met Arabella nog net al te lang geleden was.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Na een saunagang was het tijd voor de eerste show van de dag. En zoals meestal na de shows is er tijd voor "Gruppensex", zo ook deze keer. Op het bed kruisten Neles en mijn pad zich wederom. Liggend op het bed nam Nele tussen mij benen plaats zinnend op een rematch en ze was ook aardig goed op weg. Na enige tijd nam Maria het echter over en ze nam na een rubbertje geplaatst te hebben bovenop plaats. De eerdere arbeid van Nele was niet voor niets geweest en zo kon Maria het dus tot een resultaat brengen.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), nmc, gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



Hierna was het tijd om Bianca eens beter te leren kennen. Haar was ik al eens vaker tegen het lijf gelopen, maar van een kamergang was het ook met haar nog niet gekomen. Ze heeft een nog ietd weelderiger lichaam dan Nele, maar ook een ruimere voorgevel. Op de kamer volgde een niet onverdienstelijke verwenning met mond en handjes, gevolgd door een ritje.

Bianca:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 28
Postuur: Volslank
Haren: Blond, stijl tot ca de schouders
Borsten: D natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Ruim voldoende



Na wederom een dans (Balkandans van Sarah en Patricia) was het tijd voor een tweede rondje Gruppensex. Ik belande op het bed bij Sarah. Zij ging kn de aanval op kleine Koosje gebruik makend van haar  handjes en mondje. Patricia kwam er ook bij, maar er was niet zo heel veel plaats, dus dat bleef bij wat strelen. Toen mein Nachbar klaar was, kwamen ook Nele en Joyce nog helpen. Joyce vooral met strelen en Nele bood haar sappige ronde borsten aan. De explosie die volgde ging over een aantal van de dames hern (nog sorry dames, maar ik had ook weinig kans om elders te mikken  ;))

Sarah:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 24
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot aan de schouders
Borsten: A (natuur, helaas aan de slappe kant)
Piercing: Ja
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Voldoende
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Voldoende



Patrizia:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot ruim voorbij de schouders
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Joyce:
Herkomst:Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Bruin, tot lang voorbij schouders
Borsten: B (natuur)
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Tussendoor kwam ook Jessy nog even in de club. Deze Duitse blondine heeft al eerder in deze club gewerkt en is sinds enige tijd weer terug. Ze was die dag vrij en had een paar piercings rondom haar intieme zone laten plaatsen. Daarna gaf ze tegen haar collega's aan de volgende dag (tijdens een party) gewoon te zullen gaan werken. Je moet het maar willen.... Nu stelt ze ook haar achterdeurtje beschikbaar, misschien dat die de volgende dag iets vaker geopend is geweest....?

Na een wat langere pauze mijnerzijds nam ik plaats naast Jenny. In andere clubs had ik al wel eens gespeeld met deze Hongaarse die nadrukkelijk aanwezig is, maar in Love Toxic was het er nog niet van gekomen. Een keertje voelde ze zich niet zo lekker en werkte daardoor alleen als thekendame en een andere keer was ze vrij. Wel had ze een keertje meegedaan in een rondje Gruppensex, maar alleen was ik nog niet met haar geweest in Enger en in de andere clubs was het nog Jenny 1.0 terwijl nu Jenny 2.0 nast me zat met een fors bijgewerkte voorgevel. Op de kamer eerst het verkennen van elkaars lichamen. Het was me bekend dat ze tegenwoordig alleen "mit" blast, dus daar had ik me al op ingesteld. Ze heeft echter wel een kunstige techniek km het rubbertje met haar mond zonder handen aan te brengen. De Franse verwenning was goed. Toen ze vroeg of ik wilde ficken en ze na mijn bevestiging vroeg in welke positie, verzocht ik haar om bovenop in Reiterstellung plaats te nemen, omdat ik zo het beste met haar nieuwe aanwinsten kon spelen en niet zondef resultaat, want de explosie volgde.

Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Middelblond, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Later nam de Ghanese Joyce naast me plaats. Ze heeft een lekker lichaampje. Wat verder opvalt is de brede spleet tussen haar voortanden. De communicatie kwam niet ze heel goed op gang, maar waar het na enige tijd toe zal leiden is vantevoren eigenlijk al wel bekend en zo ook nu. Het was eigenlijk nog wat te vroeg voor een volgende ronde, maar ik wilde haar toch ern kans geven. Wat ik al vreesde was echter het geval en ondanks een Franse verwenning, een tweetal posities en daarna nog verwenning met haar handjes mocht het er niet van komen. Inzet had ze echter zeker wel getoond.

Joyce:
Herkomst:Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Bruin, tot lang voorbij schouders
Borsten: B (natuur)
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Rond middernacht stond de 3e en afsluitende show (van Arabella) op het programma. Naderhand werd er nog wel even "Gruppensex" geroepen, maar uiteindelijk kwam dit er om de een of andere reden niet van.

Dan nog maar eens kijken of er nog een dame te vinden was vooreen reguliere kamergang. Ik had mijn oog laten vallen op Anna, maar die was steeds weer bezet of een herhaalronde met Arabella, maar ook die was steeds maar kort in de bar te vinden alvorens te verdwijnen. Toen Olga opriep dat het tijd werd voor een laatste kamergang was Arabella echter toch vrij en kon ik tot mijn genoegen nog eenmaal met deze blondine naar de kamer. De sessie was eigenlijk een herhaling van het begin van de dag en eindigde dus ook nu weer in haar mondje. Na gedoucht te hebben kon ik daarna tevreden en met een smile op mijn gezicht mijn kamer opzoeken om daar onder de wol te duiken.

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), russisch, frans (zc), cim
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed


Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #9 Gepost op: 28 mei 2017, 11:59:04 »
Ik ben hier onlangs geweest.

Het huis bevindt zich een 10tal kilometer van de autosnelweg. Aan de voorgevel kan je op grote spandoeken lezen dat je goed zit.

De parking bevindt zich discreet achteraan.


Als je binnenkomt heb je rechts een klein tafeltje waar je kan afrekenen. Ik betaalde € 80 voor 3 uur.

Dit geeft recht op 4 kamergangen. Je krijgt hier een armbandje.

Ik werd naar de omkleedruimte geleid waar ik ook kon douchen. Niets op aan te marken op dit alles.

Nadien begaf ik me naar de bar. Daar werd ik ontvangen door Jessi. Een blonde reus met megatieten en heel veel tatoos.

Zij begeleide me door heel het huis en liet me de bar, de relaxruime, de danspaal, de aparte neukruimtes, de keuken en de toiletten zien.

Achteraf zei ze me nog dat zij mottofrau is voor FT & AV. Arabella was mottofrau voor FT.

Op een bord in de bar kan je lezen wanneer welke dame een show geeft op het podium met danspaal.

Jessy vertelde me ook nog dat het nadien “grouppesex” is op het bed.

Ik koos ervoor om me met mijn cola even buiten te zetten bij Arabella, een goed uitziende MILF.

We hebben genoten van de buitenzon en lagen zo in mekaars armen.
Na een tijdje vroeg ze me om naar de kamer te gaan. Ik had wel zin in haar.
De kamers worden hier per 2 afgesloten met een gordijn.
Je hoort dus regelmatig andere beren bezig ...
Op de kamer pijpte Arabella me heel lekker en na enkele minuten hield ik het niet meer uit en spoot haar mondje vol.
Ze was heel trots op zichzelf dat ze me zo goed naar een hoogtepunt bracht.
Nadien ga ja naar de bar waar je een streepje krijgt op je armbandje, een jeton die je aan de dame geeft en een handdoek om te douchen.

Nadien heb ik gedoucht en me terug naar de bar begeven.
Eigenlijk is er hier in de club niet veel te doen.
De dames jagen hier niet maar ze pinken constant wel steeds naar de mannen.

Na een tijdje ben ik “verkracht” geweest door Nieves.
Zij nam me ineens gegijzeld en dwong me naar de kamer te gaan met haar.
In geen tijd had ze mijn lul in haar mond en pijpte me. Ik moet toegeven dat het iets te hard was.
Nadien werd een condoom aangebracht en moest ik haar op z’n hondjes neuken.
Maar ik had nog maar net mijn kruit verschoten bij Arabella en het lukte me niet bij Nieves.
Ik hou ook meer van de zachtere aanpak ...

Opnieuw met haar naar de bar waar het ritueel plaatsvond van handdoek, streepje zetten en een jeton aan de dame geven.

Even later begon er een show van Nieves op het podium. Alle mannen en vrouwen verzamelen dan rond het podium.
Nadien was er dus “grouppesex” maar daar had niemand zin en er kwam dus geen actie op het grote bed.

Mijn tijd was bijna op en ik wou nog een kamergang hebben. Ik ben dan naast Sylvia gaan zitten
De theke vrouw zei haar ook dat mijn tijd bijna op was. Daardoor vroeg ze zeer snel om te gaan kameren. Op de kamer nam ze onmiddellijk een condoom en heeft me met condoom klaargepijpt. Ook een fijne ervaring, al heb ik het liever zonder condoom.

Tijd om het pand te verlaten. Al bij al een goede ervaring en ik ga hier zeker terug.

Offline snow.m

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN
« Reactie #10 Gepost op: 26 oktober 2017, 19:03:03 »
Ik ben op dinsdag de eerste keer bij LoveToxic geweest om daar de zaak eens goed te verkennen.
Rond 15.00 uur de auto achter geparkeerd. Er waren een paar andere auto's geparkeerd, dus er was al wat actie.
Bij binnenkomst verwelkomt door de Theke én een DVP. Een dagkaart kost 100 euro. Deze dient betaald te worden in 2 delen: 30 euro aan de theke en 70 euro direct te betalen aan de DVP. Hiermee is duidelijk dat de 70 euro onder de dames verdeeld wordt. Na ontvangst van handdoek, badjas en slippers heb ik me verkleed als ijsbeer. Na de douche de barruimte ingegaan. Daar was Bianca aanwezig en vroeg mij of ik een rondleiding wilde. Ja tuurlijk, zo'n eerste keer. Bij terugkomst in de bar een kop koffie besteld en dan toch ook maar bij Bianca plaats genomen op een bank.
 
Bianca
Bianca is een wat kleine forse dame met grote lekkere tieten. Voor een eerste shot leek zij mij wel een mooie prooi. Op de bank in de barruimte pakte ze mijn pik al lekker beet en begon met een prima massage. Bijna alle dames bij LT starten met dit ritueel om je een geile pre-sales te gunnen, waarbij je al lekker warm loopt. De eerste keer werd mijn lul al snoei hard en Bianca moest rustig aan doen, zodat het wel bij een voorspel kon blijven. We zijn hierna op kamer gegaan. Dit zijn dubbele kamers afgesloten met een gordijn. Hierin dus 2 bedden welke gescheiden zijn door een schot/muur. Voor mij geen enkel probleem. Hou wel van een beetje actie om me heen. Echter gedurende de dag was het andere bed ongebruikt. Met Bianca eerst staand even staan knuffelen. Hierna op bed gekropen, waar zij mij prima pijpte. Uiteraard moest ik inhouden....maar hierna haar in missio verder geneukt tot een spetterend einde. Lekkere vrouw waar je lekker op kan liggen. Ze is lekker meegaand. Tongzoenen wordt niet gedaan bij LT, maar de rest van de service is echt prima. Geen overhaast gedoe, maar tijd om je ding te doen met je dame van keuze.
 
Na deze sessie, douche en even relax in de wellness/sauna ruimte op één van de ligbedden, weer de bar in gegaan.
Hier zitten de diverse dames rustig te wachten totdat je interesse toont. Geen gejaag dus. Er waren zo'n 7 dames aanwezig en gemiddeld ca. 5 ijsberen. Prima verhouding en altijd wat te kiezen. Er wordt wel gerookt, maar van overlast was geen sprake. Het is er netjes geregeld, alleen het eten in de keuken is (natuurlijk) minimaal.
 
Arabella
Toen ik er weer zin in had ben ik naast Arabella gekropen. Zij is de queen van de club. Een vlotte blonde russische dame die echt wel weet hoe het moet. Ook zij rukt je al lekker in de bar ruimte af. Onderwijl masseerde zij ook mijn zak.
Na een poosje met haar de kamer op. Een fantastische pijpsessie met haar hand tussen mijn benen (zak, kont, anaal) was het gevolg. Wouw ! Wat kwam ik lekker klaar. Ik heb haar vriendelijk bedankt en ze zij dat ik gedurende de dag nog wel een keer kon langskomen. Dat ben ik niet vergeten!
 
Jenny,
Na een rustpauze weer de arena in om Jenny te verleiden. Een spontane dame met hele mooie (kunst) tieten. Hiermee loopt zij al de hele tijd te pronken. ook hier eerst een lekkere massage op de bank en op de kamer kreeg zij mij voor de 3e keer prima klaar met een uiterst vakkundige pijpsessie. Natuurlijk alles met condoom bij LT. Echte openbare sex of shows waren er die dag niet. Vond ik overigens wel jammer hoor.
 
Anna,
Na de gebruikelijke rust rituelen (ff liggen, douche, liggen, iets drinken) weer een dame uitgezocht. Mijn oog was gevallen op de hele mooie Anna. Na eigen zeggen komt ze uit Spanje en is ze 26 jaar. Net als de andere dames kun je een leuk praatje met haar hebben, terwijl zij ondertussen je lul lekker masseert. Op de kamer lekker staand geknuffeld en een prima pijpbeurt gekregen. Ondanks haar verwoede pogingen kwam ik even niet meer klaar. Ook de handjob kreeg dit niet gedaan. Dat lag absoluut niet aan haar, want zij doet het fantastisch lekker. Maar het was even op.
 
Arabella,
De klok liep al naar 19.00 uur dus tijd om Arabella weer eens te ontmoeten. Zij kroop lekker tegen mij aan en de handjes verdwenen weer onder de badjas. Daar leek het er op dat er even geen actie meer in zat, maar Arabella gaat gewoon altijd door. Op de kamer rolde zij over mij heen. Dit was het sein om weer een harde lul te krijgen en Arabella weet daar wel raad mee. Wat een fantastisch lieve, attente, lekkere porno vrouw is dit. Het lukte haar om mij voor de 4e keer een zeer intens hoogtepunt te bezorgen. Dit was echt vakwerk.
 
Een dagkaart geeft recht op 7x kameren en ik was dit echt van plan. Maar omdat de kamersessies best wel wat tijd nemen (incl. pre-sales) was mijn beschikbare tijd op. Rond 20.00 uur de club verlaten. Mijn verwachtingen zijn ver overtroffen ! Ik zou het niet snel zeggen, maar LT is beter dan wat ik bij La Vita gewend ben. Het is een kleinere club, maar er wordt minder/niet gejaagd en de service van de dames is echt beter. In La Vita ben ik alleen wat meer openbare actie gewend, wat ik dan wel weer een voordeel vindt. LT is vanuit NL dan ook wel weer 30 minuten verder rijden dan LV.
Zo heeft elke club weer zijn voor en tegens, maar Love Toxic staat inmiddels in mijn lijstje van top favorieten.
X