Auteur Topic: OANNA  (gelezen 7977 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
OANNA
« Gepost op: 17 augustus 2016, 19:44:04 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
OANNA
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2016, 18:55:00 »
uit het algemene Dortmund topic:

Dan maar weer terug naar binnen en kijken welke dames net zoals ik ook nog eens naar een kamer wilden gaan. Dan komt de roodharige Oanna voorbij en ik besluit eens nader met haar contact te maken. Oanna blijkt een Roemeense te zijn met een zeer fraai gevormd lichaam en ook nog eens prettig gezelschap, dus het besluit om een kamer op te zoeken is al snel gemaakt. Op de kamer nu ook weer een rustig begin met het nodig strelen en het spelen met kleine Koosje door Oanna's handjes. Dan daalt ze langzaam af om ook haar mondje in stelling te brengen. Dit houdt ze redelijk lang vol om te vragen om te ficken, maar ik wil eigenlijk eerst nog even van haar vruchtje proeven, dus dat voeren we als extra tussenstap in alvorens dan toch maar een rubbertje te monteren. In missio maken we het dan af. Zeker een herhaling waard dit toppertje. Ze ziet er overigens nog stukken beter uit dan haar afbeeldingen op de website.

Oanna
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 21
Postuur: Normaal
Borsten: B-cup (natuur)
Haren: Roodharig
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), beffen, NMC
Vriendelijkheid: Zeer goed
Service: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Tattoeages: Nee
Piercings: Nee


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2016, 22:53:23 »
De één na laatste dame van vandaag was Oanna (Aline was de laatste dame met wie ik vandaag een kamer deed). Ook een meid die er behoorlijk goed uitziet en met een paar heerlijke borsten. Lekker stevig en in een mooie vorm, echt een plaatje. En ze heeft een leuk gezichtje, leuker dan op de foto's. Oanna was, net als Aline, een grote verrassing van vandaag. Omdat ze 1 van de mooiere meiden is en ik haar nog niet kende, had ik niet zulke hoge verwachtingen, maar ik had het goed mis. Na even met haar op de bank gesproken te hebben, gingen we naar een kamer. Daar begon ze me ineens met veel passie te zoenen. Dat had ik echt niet verwacht van haar. Ondanks dat tongzoenen niet op haar setcard staat, kwam haar tongetje er af en toe even bij. Waarschijnlijk doet Oanna dat niet bij iedereen, anders stond tongzoenen wel op haar setcard. Van haar prachtige borsten heb ik ook lekker kunnen genieten. Die voelden echt goddelijk aan. Niets mooier dan lekkere stevige mooie puur natuur borsten. Geen siliconen borst die daar tegen op kan. Na een tijdje heerlijk geknuffeld en gezoend te hebben, was het de beurt om mij een blowjob te geven. Ondanks dat ik al 3 orgasmes had gehad vandaag, was ik bij Oanna botergeil. Na een heerlijke blowjob heb ik het afgemaakt in missio, waarbij ik haar heerlijk bleef zoenen. Uiteindelijk de eindstand op 4-3 gebracht, dit keer in het voordeel van mij :)

Naam: Oanna
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Donker blond
Lengte dame : 1,59 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 8,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.