Auteur Topic: BONNY  (gelezen 14565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Gepost op: 19 augustus 2016, 20:31:05 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2016, 01:46:50 »
't Kan aan mij liggen, maar dat maatje A lijkt me meer een B.
Weer een die aan TZ doet.......  ;) en nog een leuk pocket......Roem,Bul,Hong,Pol...enz.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2016, 07:13:04 »
Zo'n 3 jaar geleden werkte deze kleine tengere Bulgaarse dame ook een korte periode in Münster. Ik kan me haar borsten niet meer zo goed herinneren om te zeggen of het een A of een B cup was. Misschien zijn haar borsten op de foto's wel wat gefotoshopt. In elk geval zijn haar ogen gefotoshopt, want ze heeft geen blauwe ogen in het echt. En ze heeft een "deukje" aan de zijkant van haar kaak. Dit is ook niet te zien op de foto's. De foto's zijn overigens van 3 jaar geleden. Hoe de dame er nu uitziet en of ze nog steeds zo tenger is durf ik niet te zeggen. In 3 jaar tijd kan er veel gebeuren. Wel kan ik me herinneren dat het een spontane meid was, die inderdaad tongzoent.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2016, 00:44:21 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2017, 22:08:08 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.