Auteur Topic: VIOLA  (gelezen 8063 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VIOLA
« Gepost op: 20 augustus 2016, 07:45:13 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VIOLA
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2016, 22:01:52 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
VIOLA
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2016, 22:45:38 »
ze heeft haar naam blijkbaar gecorrigeerd van Viola in Violi

http://www.pauschalclub.de/dortmund/girl/violi

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VIOLI
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2016, 18:30:39 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2016, 23:00:02 »
De stand is dus 3-1 voor de dames en daar moet verandering in komen. Vandaag liepen er veel nieuwe dames rond en 1 van deze dames was Violi, maar zelf zegt ze Viola en dat het verkeerd op de website staat. Ik denk dat het is, omdat er in Bochum al een Viola is ;) maar dat terzijde. Wat opviel aan Violi is dat ze de hele dag te vinden was bij de gokkasten. Ook nu weer. Ze had gelukkig wel tijd voor me. Ze moet dat gokken toch ergens van bekostigen, niet waar ;) Na even wat met haar gesproken te hebben en nadat ze haar geld had vergokt, zijn we een kamer gaan opzoeken.
Violi is een meid van begin 30, maar ze lijkt jonger. Ze heeft een lekker rond kontje en een normaal figuur. Wat me op de kamer wel opviel en beneden niet, is dat ze erg naar rook en tabak ruikt. Dat is niet zo mijn ding, waardoor ik het zoenen erg kort heb gehouden. Violi begon toen met een blowjob, wat ze zeker niet onaardig deed. Na een tijdje heb ik haar in doggie genomen, zodat ik ten eerste een mooi uitzicht had op haar heerlijke derriere en ten tweede ik ver van de rook- en tabaksgeur verwijderd was. Bij Violi heb ik de stand op 3-2 gebracht, nog steeds in het voordeel van de dames.

Naam: Violi (Viola)
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 31
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 48Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.