Auteur Topic: Dea (Ghana)  (gelezen 6718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Dea (Ghana)
« Gepost op: 21 augustus 2016, 17:08:35 »
Naam: Dea
Herkomst: Ghana
Leeftijd: ca. 23 jaar   
Taal: Engels
Haarkleur : zwart, golvend, lang.
Lengte: 1.65
Postuur: Normaal
Tatoeage: nee   
Piercing : nee   
Cup-maat :E
Kleur ogen: bruin
Prijs : 40 euro per 30 minuten
Service: NMC, PZC, Deepthroat, zoenen, GFE, Aftrekken
Pro: Bijzonder knap meisje, vriendelijk, heerlijke borsten. Service prima, op het zoenen na.
Contra: Tongzoenen stelt nauwelijks iets voor.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Dea (Ghana)
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:13:43 »
Dea uit Ghana kroop lekker tegen me aan en gaandeweg de introductiebabbel begon haar handje te voelen op een plaats waar nette meisjes helemaal niet horen te voelen, maar we zijn hier in een bordeel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet met mijn fikken van die zalige tieten af kon blijven. Ik denk meer dan een DD, zal eerder een EE zijn. Groot en vol en na enig friemelen met tepels hard als kersenpitten. Een voorzichtig kusje kon er wel vanaf, maar ik had snel door dat ik hier geen zoenkanon te pakken had. Jammer, maar oh dat heerlijke lichaam. Op de kamer bleek het tongzoenen inderdaad weinig voor te stellen, maar toen de zwans eenmaal tussen die zwoele lippen verdween kon ik er mee leven. Een even begaafd pijpster als haar illustere voorgangster. De hele tijd die grote zachte borsten tegen je zak aan gedrukt, en af en toe het pijpwerk afwisselen met een Spaans nummer tussen de tieten, ze had me de hele tijd kort tegen het spuitpunt aan. Ook met Dea werden er varianten uitgevoerd die vrij ongebruikelijk zijn. Ze zat op me en leunde ver achterover, waarbij we gespannen toekeken hoe de staaf die kleddernatte grot in en uit schoof. De cowgirl positie is met een meid met zulke borsten het geilst vind ik. En ofschoon ik op deze manier zelden klaar kom, deze sensatie was me op een gegeven moment te veel. Met de handen vol billen, die megatieten in mijn gezicht en zuigend aan die harde spenen zag ze kans om me klaar te rijden, de deugniet. We lagen lang tegen elkaar aan uit te hijgen. En hoewel ik het tongzoenen, wat amper twee minuten geduurd heeft toch wel mistte, kan ik toch een geslaagde missie op de lat schrijven
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Dea (Ghana)
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2016, 15:31:20 »
Na enige tijd begon het weer te kriebelen en ik kreeg goesting in verschillende dames. Laat ik nou toevallig in de doorloop naar achteren een mooi ebony dame tegen komen. Waanzinnige lekkere kont, een fractie voller maar toch een goed figuur en een flinke stel originele jopen erop …. Waauwww. Ik keek in die prachtige donkere kijkers van haar en was verkocht. We zetelden direct op een bankje in de doorloop.
Aldaar een leuke conversatie gehad en ze heet Dea uit Ghana. Ze nestelde zich lekker tegen mij aan, begon wat te friemelen en te knuffelen in het openbaar. Ook onder het handdoekje en het goudstaafje kwam direct in beweging. Ongegeneerd haalde ze ‘um’ er onderuit, bekeek hem eens goed en begon te pijpen ….. Niks mis mee, maar ik had het niet zo verwacht. De blikken van passerende dames en heren heb ik maar gelaten voor wat het is en Dea voorgesteld een kamertje op te zoeken.

De kamer bij de theke was beschikbaar dus we konden snel een de slag. Daar ging ze vrolijk verder en wat ze ook deed ik was continue onder de indruk van haar. Niet alleen een prachtig lijf met heerlijk volle tetten, maar ook een uitstekende service en een overrompelende dadendrang met tomeloze energie. Dat leidde tot een spetterend einde en ik voelde me gesloopt maar voldaan. Mijn hemel zeg en na de afwikkeling ook Dea met een dikke knuffel bedankt voor de service.
Herhalingsgevaar groot!