Auteur Topic: EN INTUSSEN IN DE FILIPPIJNEN  (gelezen 5521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EN INTUSSEN IN DE FILIPPIJNEN
« Gepost op: 22 augustus 2016, 15:35:23 »
Sinds de Filippijnse 'Trump' daar de verkiezingen heeft gewonnen, is dit paradijsje (sexxxparadijsje) veranderd in een oord van moord en willekeur.
Die halve gare heeft er niks beter op gevonden dan voor iedereen het licht op groen te zetten voor "het vermoorden zonder proces van drugsdealers en drugsverslaafden"


Nu kan ik begrijpen dat hij de talrijke drugsdealers liever kwijt is dan rijk, maar het licht op groen zetten om "schuldige en onschuldige" mensen te vermoorden, we leven toch in 2016 .....


Ben je je schoonbroer beu, of is er een man die je niet kan uitstaan ...... maak hem gerust af .... en steek in de broekzak 1 gram wiet of wat dan ook.....


Sinds die halve gare een dikke 2 maand geleden het licht dus op groen zette voor moord zonder proces, zijn er al meer dan 1000 mensen vermoord in de Filippijnen. En ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat allemaal drugsdealers en drugsverslaafden zouden zijn (en dan nog, mensen vermoorden omdat ze drugsverslaafd zijn....)


Gisteren dan ook in het nieuws, en de achterlijke zak kon niet beter vinden dan de president van de VS te beledigen met de volgende woorden .... ach neen, ik neem een screenshot .....


[attachimg=1]


Gewoon zonder proces vermoorden, die eikel ..... hij zet aan tot moord ..... weg damit ..... zo snel mogelijk met hem doen waar hij anderen toe oproept, klaar.


En ik zou er momenteel niet aan denken naar de Filippijeen te reizen, er moet zo maar eens iemand tegen je facade niet kunnen, een plastieke zakje in je binnenzak en jij in een plastieken zak terug naar Europa.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal