Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)  (gelezen 51270 keer)

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #68 Gepost op: donderdag 27 september 2018, 00u50 »
Ik geloof er geen ene moer van trouwens .... ze laat haar tieten liften, komt terug en dan een maand werken en op pensioen?
Inderdaad, voor 1 maand doet ze zeker die investering in pushup tieten niet.  :tietjes :movingtits :laughingchick

Offline frankkinky

• rakker
« Reactie #67 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 21u57 »
ach ja wat zal het ons kunnen schelen

tot nu klopte het wat ze vertelde , namelijk dat ze in najaar zou terugkomen en een kleine lift zou laten doen

zolang ze er is, is er weer een leuke keuzemogelijkheid bij, dat is het enige feit wat er nu is :dance2

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #66 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 20u42 »
waarna de kans groot is dat ze definitief stopt met dit werk.  ::)
Dat heb ik er al veel weten zeggen in deze sector...  ;D
Ik geloof er geen ene moer van trouwens .... ze laat haar tieten liften, komt terug en dan een maand werken en op pensioen?
Ze hoopt een rijke gast te vinden, en als die zijn geld op is en haar geld staat ze er terug  ;D ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #65 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 12u16 »
waarna de kans groot is dat ze definitief stopt met dit werk.  ::)
Dat heb ik er al veel weten zeggen in deze sector...  ;D

Offline frankkinky

• rakker
« Reactie #64 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 01u36 »
nou ik heb haar bezocht, nu inderdaad op 1e raam links, kamer 3e etagen kleinere kamer dan de 2 groter daaronder en zonder bad. Was weer als vanouds.

Heerlijk lijf, goede communicatie met een intelligente knappe meid met sterke trotse krachtige uitstraling. Haar ogen zijn prachtig en dwingend. Haar dwingendheid in bed ook en het blijft een genot van sex en kinky games en dat is gewoon goed en prima. Ze is wel in mijn top 5 in het SKW... wie zijn dan de anderen?... mmm, Melissa van Verversrui 5-5 avond, Melissa van Schippersstraat 18 dag, Sylvia kinky Bulgaarse Villa Tinto 29 dag met gouden SM bordje, Gabriella Schippersstraat 47-1 op de dag, Micha Schipperstraat 35-2 overdag, Kiana Villa Tinto overdag, Daria Schipperstraat 4-3 meestal overdag , Cela Villa Tinto 24 overdag.. o jee geen top 5 dus maar een top 9  :lol, nou dan completeren we het naar een top 10 en doe ik nog Anna van Schippersstraat 25-1 avond/nacht erbij

PS Jasmine blijft vermoedelijk 1 maand, waarna de kans groot is dat ze definitief stopt met dit werk.  ::)

The following users thanked this post: dendocteur

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #63 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 00u16 »
Overroepen dame .... best lekker en goed, maar om nu amai te zeggen ... nope  ;)
Zo zijn de meeste dames in het SKW he SM. Lekker en goed, maar er zijn er altijd nog andere die ook lekker en goed zijn. Die Anna Maria SS41/4 waar ik de laatste dagen al veel te vaak heb opgezeten, is ook zo. Lekker stuk, maar niet uitmuntend beter dan vele anderen. Dat is tevens ook de reden om steeds terug te keren naar het SKW. Het feit dat je zo maar kan kiezen met welke knappe jonge griet je gaat neuken, voor luttele 50 eurootjes maakt dat je wéét dat ze niet allemaal super moeten zijn, want we willen de anderen toch ook nog eens proberen.

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #62 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 00u02 »
Nu Jasmine echt terug is- en ik kan het bevestigen - is er maar één conclusie mogelijk, Vanderbeffen: jij bent blijkbaar in staat de toekomst te voorspellen, en dat kan natuurlijk alleen maar heel praktisch zijn in het hoerenlopersleventje ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Neenee Bet(t)weter, ik kan niet beter voorspellen dan gelijk wie, maar dat is gewoon dat Jasmine dit topic hier gelezen heeft, en die staat nu natuurlijk te popelen om zich te laten pakken en...beffen door de enige echte Vanderbeffen. :dance2 :dance2 :dance2  :bonken

Ik zal mij dus op haar wat moeten gaan concentreren, want vandaag wou ik er eens gaan naar kijken, maar toen ik in de Schippersstraat aan Anna Maria SS41/4 haar venstertje passeerde, begon die weer een praatje met mij te maken en ik kon aan haar tieten niet weerstaan. Dus vandaag alweer bij haar binnengegaan, alhoewel ik er pas gisteren nog opgezeten had. Volgende keer kom ik langs de kant van de Verversrui naar die Jamine, maar ja, als dan aan de overkant Sara SS25 staat, ben ik weeral in bekoring om daarmee te gaan vossen. Zo geraak ik nooit bij Jasmine De Echte. Het leven van een hoerenloper is niet altijd simpel. Gelukkig ben ik al dik 2 weken aan het trainen om er 2 of 3 per dag te doen. De schade van de zomer een beetje proberen in te halen.

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #61 Gepost op: dinsdag 25 september 2018, 20u34 »
Overroepen dame .... best lekker en goed, maar om nu amai te zeggen ... nope  ;)

The following users thanked this post: delaplace

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #60 Gepost op: dinsdag 25 september 2018, 19u02 »
Yessss she is back!

Vandaag maandag weer begonnen, the enige echte Jasmine met iets gelifte borsten en op adres Schippersstraat 12-1 overdags

At your service
Frankkinky ;)
Allez, het hek is van de dam. De 'enige echte' (zij het dan met lichtjes plastieken tieten blijkbaar) is eindelijk gevonden  :lol_hitting:

Ik zal eens gaan kijken hoe die bewuste meid er nu uitziet, dan weet ik dat eindelijk ook. Kijken he, want 'iets gelifte borsten' dat is niet zo mijn ding. Ik kies ze wel jong genoeg, dan priemen die tieten puur natuur nog lekker recht vooruit  :lol Hoe natureller de borst, hoe stijver mijn worst  :dance2 :movingtits :tietjes :039:
Nu Jasmine echt terug is- en ik kan het bevestigen - is er maar één conclusie mogelijk, Vanderbeffen: jij bent blijkbaar in staat de toekomst te voorspellen, en dat kan natuurlijk alleen maar heel praktisch zijn in het hoerenlopersleventje ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #59 Gepost op: dinsdag 25 september 2018, 01u18 »
Yessss she is back!

Vandaag maandag weer begonnen, the enige echte Jasmine met iets gelifte borsten en op adres Schippersstraat 12-1 overdags

At your service
Frankkinky ;)
Allez, het hek is van de dam. De 'enige echte' (zij het dan met lichtjes plastieken tieten blijkbaar) is eindelijk gevonden  :lol_hitting:

Ik zal eens gaan kijken hoe die bewuste meid er nu uitziet, dan weet ik dat eindelijk ook. Kijken he, want 'iets gelifte borsten' dat is niet zo mijn ding. Ik kies ze wel jong genoeg, dan priemen die tieten puur natuur nog lekker recht vooruit  :lol Hoe natureller de borst, hoe stijver mijn worst  :dance2 :movingtits :tietjes :039:

Offline frankkinky

• rakker
« Reactie #58 Gepost op: maandag 24 september 2018, 13u53 »
Yessss she is back!

At your service
Frankkinky ;)

* Note bet(d)weter: adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 25 september 2018, 13u04 door bet(d)weter »

The following users thanked this post: delaplace, dendocteur, Kippenneuker

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #57 Gepost op: zondag 16 september 2018, 12u30 »
????
12-3 voor jou .... hang niet den onnozelen uit he  ;D

Offline frankkinky

• rakker
« Reactie #56 Gepost op: zondag 16 september 2018, 12u06 »
????

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #55 Gepost op: zondag 16 september 2018, 11u32 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

note sm: was een visje uitgooien om frankkinky te laten happen, of steveipersie .... gelukt, opdracht volbracht  ;D ;D ;D ;D ;D
Ah, ok !
Ik dacht al dat ze speciaal voor jou voor enkele uurtjes :lol_hitting: was overgekomen vanuit Roemenië....
Neen, voor frankkinky / steviepersie .... hij moest maar 1 maal betalen, dat heb je met dubbele aliassen  :lol ;D ;D ;D ;D

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #54 Gepost op: zondag 16 september 2018, 11u13 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

note sm: was een visje uitgooien om frankkinky te laten happen, of steveipersie .... gelukt, opdracht volbracht  ;D ;D ;D ;D ;D
Ah, ok !
Ik dacht al dat ze speciaal voor jou voor enkele uurtjes :lol_hitting: was overgekomen vanuit Roemenië....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door 30 cm
[Vandaag om 22:47]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINIERUNGEN November 2018
door Jooploop
[Vandaag om 21:40]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: SONYA
door Taylor
[Vandaag om 19:10]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: DJ LIVINGROOM
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 18:30]
Topic: Schippersstraat 38/2, Maria (dagshift)
door sexmachine
[Vandaag om 18:28]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: Svetlana, Russische
door Teiresas
[Vandaag om 14:47]
Topic: Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:54]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door mentholbear
[Vandaag om 00:55]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 21:49]
Board: FORMULE 1
Topic: Formule 3-coureur Sophia Flörsch overleeft zware crash in Macau
door Taylor
[Gisteren om 21:45]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
door Shakir
[Gisteren om 18:32]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door Firehawk
[Gisteren om 16:57]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[Gisteren om 12:53]
Board: DUISBURG
Topic: Vulkanstrasse Duisburg
door TAFKAP
[Gisteren om 08:51]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: RAISA
door delaplace
[zaterdag 17 november 2018, 18u50]
Topic: Lisa (Russische)
door de vulkaan spesjalist
[zaterdag 17 november 2018, 18u05]
Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)
door bet(d)weter
[zaterdag 17 november 2018, 17u52]
Board: GLOBE CLUB FKK - Zürich
Topic: MIO (German) ex-Golden Time
door delaplace
[zaterdag 17 november 2018, 17u43]
Topic: RAISSA
door delaplace
[zaterdag 17 november 2018, 15u55]
Topic: ROSSA