Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)  (gelezen 78450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 28 februari 2018, 19:07:36 »
Ga je tellen tot je nummer 13 bent? Of is dat je lijfnummer? De maand is vers begonnen dus hopelijk raakt ze ver boven de 13 :-p 
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 28 februari 2018, 19:12:19 »
Ga je tellen tot je nummer 13 bent? Of is dat je lijfnummer? De maand is vers begonnen dus hopelijk raakt ze ver boven de 13 :-p
Neen, ik schrijf er met haar lippenstift een 13 op, dan weet je wanneer je mijn kwakje krijgt  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 28 februari 2018, 19:35:52 »
Doen. Nog 20 nummers (of geile ideeen) welkom ;-)  :ff
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 28 februari 2018, 19:39:56 »
Doen. Nog 20 nummers (of geile ideeen) welkom ;-)  :ff
De dag  (of beter nacht) dat je dat bij Jessica (VR 4/2) of Gloria (VT16) wil doen, dan mag je gerust rechtstreeks van de (mijn) kraan drinken  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 28 februari 2018, 20:20:05 »
Ga vrijdag, na 18u, zeker nog eens langs Jasmine. Veel te lang geleden. Hoop dat ze al veel klanten had die dag, thats what i find kinky  ;)
 :ff  :lol
Condoom met nummer 13 erop in rode lippenstift is de mijne .... laat het je smaken  ;D ;D ;D ;D

Sexmachine, moet ik uit dat nummer 13 concluderen dat jij een Kielse Rat bent? Of is dat gewoon een afleidingsmanoever.?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 28 februari 2018, 21:21:01 »
Gloria of Jessica ken ik niet. Zal eens zoeken. Intussen ga ik uit van vrijdag Jasmine :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 2 maart 2018, 16:36:45 »
Met dit weer zal het een dooie boel zijn in skw vrees ik :-(
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 2 maart 2018, 19:17:09 »
Op skiplanken of met een slee, k zoek nog iemand die mij wil trekken.  :lol_hitting:


Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 5 maart 2018, 00:27:52 »
Zeg barti, met al die condoom die die meiden voor jou bovenhalen, dan heb jij er wel een goed zicht op hoeveel zo'n meid ontvangt op een dag, niet? :p Hoeveel condooms kunnen ze zo gemiddeld voorleggen, als ik dat mag vragen ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 5 maart 2018, 18:13:08 »
Dat verschilt enorm he Bernardus.  Erika (in haar topdagen) makkelijk 20. Jasmine eerder een tiental. Vraag me,zonder bijbedoelingen, wel soms af wie her meeste worst te verwerken krijgt? Of om het #metoo meer vrouwvriendelijk te zeggen.... wie het populairst is.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 5 maart 2018, 19:02:43 »
Dat verschilt enorm he Bernardus.  Erika (in haar topdagen) makkelijk 20. Jasmine eerder een tiental. Vraag me,zonder bijbedoelingen, wel soms af wie her meeste worst te verwerken krijgt? Of om het #metoo meer vrouwvriendelijk te zeggen.... wie het populairst is.
Ik denk dat dat Beatrijsje moet zijn in de dagshift ... en in de nachtshift zijn er enkelen die je de ganse nacht niet ziet, maar waar wel het licht brand op hun kamer ... Manar (SS12/3), Maria(SS47/1), ...
Worst dat die vreten, ha ha
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 28 augustus 2018, 00:45:19 »
Jasmine schijnt nog even weg te blijven volgens Manar, dus ik blijf wachten... :king:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 28 augustus 2018, 01:00:04 »
En ik die dacht dat Jasmine eigenlijk gestopt was, MAAR dat ze misschien ooit nog wel zou terugkomen als het FINANCIEEL ECHT NODIG  zou zijn...
Conclusie: dit topic gaat binnen afzienbare tijd op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 28 augustus 2018, 01:01:47 »
ze heeft tegen mij gezegd dat ze terug zou komen maar even andere keuze maakte voor een periode van aantal maanden in haar eigen land..

Manar heeft nog contact met haar en gaf ook niet de indruk dat ze definitief gestopt was hoor... dus hoop doet leven

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 28 augustus 2018, 01:07:06 »
Ga vrijdag, na 18u, zeker nog eens langs Jasmine. Veel te lang geleden. Hoop dat ze al veel klanten had die dag, thats what i find kinky  ;)
 :ff  :lol
Condoom met nummer 13 erop in rode lippenstift is de mijne .... laat het je smaken  ;D ;D ;D ;D

Sexmachine, moet ik uit dat nummer 13 concluderen dat jij een Kielse Rat bent? Of is dat gewoon een afleidingsmanoever.?
Ik heb dit dus nu pas "echt gemerkt"; maar inderdaad, Kippenneuker, er lopen in Antwerpen- naast rode honden- ook nog altijd Kielse ratten rond; ook ik ben er trouwens één van...Er is een tijd geweest dat den Beerschot "de ploeg van 't stad" was, en wees gerust "Wilrijk" (bewuste naamkeuze van mijnentwege) zal dat ook nog wel worden !!!! :lol_hitting:
Dit kan alleen toch maar bijdragen tot de levendigheid van dit forum, of niet soms ???

P.S. Overigens bestaat dat stamnr. 13 officieel niet meer in het Belgische voetbal, maar 13 blijft natuurlijk wel een ongeluksgetal...
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018, 08:33:50 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...