Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)  (gelezen 78454 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 28 augustus 2018, 13:18:33 »
Ga vrijdag, na 18u, zeker nog eens langs Jasmine. Veel te lang geleden. Hoop dat ze al veel klanten had die dag, thats what i find kinky  ;)
 :ff  :lol
Condoom met nummer 13 erop in rode lippenstift is de mijne .... laat het je smaken  ;D ;D ;D ;D

Sexmachine, moet ik uit dat nummer 13 concluderen dat jij een Kielse Rat bent? Of is dat gewoon een afleidingsmanoever.?
Ik heb dit dus nu pas "echt gemerkt"; maar inderdaad, Kippenneuker, er lopen in Antwerpen- naast rode honden- ook nog altijd Kielse ratten rond; ook ik ben er trouwens één van...Er is een tijd geweest dat den Beerschot "de ploeg van 't stad" was, en wees gerust "Wilrijk" (bewuste naamkeuze van mijnentwege) zal dat ook nog wel worden !!!! :lol_hitting:
Dit kan alleen toch maar bijdragen tot de levendigheid van dit forum, of niet soms ???

P.S. Overigens bestaat dat stamnr. 13 officieel niet meer in het Belgische voetbal, maar 13 blijft natuurlijk wel een ongeluksgetal...

Beerschot? De ploeg van 't stad? Kan ik mij nie herinneren! Er is altijd maar één ploeg van 't stad geweest voor zover ik weet en dat is die met stamnummer 1 en zetel op de Bosuil in Deurne.   :lol_hitting:

Beetje off topic maar ik kon het toch niet laten  :lol  :lol  :lol


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 14 september 2018, 01:19:17 »
Er was de laatste tijd heel wat te doen over het al of niet terug zijn over deze mooie dame, maar wees gerust - of misschien, wel juist "ongerust" wandelaars-  in elk geval: ze is NIET terug !!!

Cfr. berichten o.a. onder topic van Jasmine SS10/4 en "Wandelen in het skw".
« Laatst bewerkt op: 14 september 2018, 01:25:14 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 14 september 2018, 07:11:10 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

note sm: was een visje uitgooien om frankkinky te laten happen, of steveipersie .... gelukt, opdracht volbracht  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 15 september 2018, 10:08:48 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

Lol dan ben jij tot nu toe de enige die haar gezien en ook nog gesproken heeft :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 15 september 2018, 10:53:12 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

Lol dan ben jij tot nu toe de enige die haar gezien en ook nog gesproken heeft :lol_hitting:
Misschien heeft SM gewoon een fata jasmina gezien  :shakekontje

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 15 september 2018, 11:09:44 »
lol de 1 zie fata dames, de andere fata huisnummers :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 15 september 2018, 15:06:15 »
lol de 1 zie fata dames, de andere fata huisnummers :lol
ik zie dubbele nicks, frankkinky
Ik moet maar een klein visje uitgooien en de haai is zo dom te bijten ... stevie/franky
Bij deze, kies maar welk account je gedelete wil zien, voor reclame betalen sponsors hier


Voor de wandelaars in het skw, was een leugentje om frankkinky te doen happen  ;D ;D ;D ;D ;D

Jasmine is nog steeds NIET terug
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 15 september 2018, 16:24:59 »
lol de 1 zie fata dames, de andere fata huisnummers :lol
Dat valt toch nog mee? Als je een toertje SKW wandelt, kan je zelfs fata-foefkes zien. Van het type als ze 'haar' broekje uit doet, dat je een klokkenspel ziet hangen  :xrated

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #53 Gepost op: 16 september 2018, 11:13:18 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

note sm: was een visje uitgooien om frankkinky te laten happen, of steveipersie .... gelukt, opdracht volbracht  ;D ;D ;D ;D ;D
Ah, ok !
Ik dacht al dat ze speciaal voor jou voor enkele uurtjes :lol_hitting: was overgekomen vanuit Roemenië....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: 16 september 2018, 11:32:57 »
Ik heb ze een week geleden nochtans zien staan .... in haar raam ... tenzij ik me zwaar vergis, maar heb nog even een praatje gemaakt ... en indien het mevrouw zelf niet was, dan was het toch haar tweelingzus  ;D

note sm: was een visje uitgooien om frankkinky te laten happen, of steveipersie .... gelukt, opdracht volbracht  ;D ;D ;D ;D ;D
Ah, ok !
Ik dacht al dat ze speciaal voor jou voor enkele uurtjes :lol_hitting: was overgekomen vanuit Roemenië....
Neen, voor frankkinky / steviepersie .... hij moest maar 1 maal betalen, dat heb je met dubbele aliassen  :lol ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: 16 september 2018, 12:06:02 »
????

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: 16 september 2018, 12:30:09 »
????
12-3 voor jou .... hang niet den onnozelen uit he  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #57 Gepost op: 24 september 2018, 13:53:35 »
Yessss she is back!

Vandaag maandag weer begonnen, the enige echte Jasmine met iets gelifte borsten en op adres Schippersstraat 12-1 overdags

At your service
Frankkinky ;)

* Note bet(d)weter: adres aangepast.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #58 Gepost op: 25 september 2018, 01:18:10 »
Yessss she is back!

Vandaag maandag weer begonnen, the enige echte Jasmine met iets gelifte borsten en op adres Schippersstraat 12-1 overdags

At your service
Frankkinky ;)
Allez, het hek is van de dam. De 'enige echte' (zij het dan met lichtjes plastieken tieten blijkbaar) is eindelijk gevonden  :lol_hitting:

Ik zal eens gaan kijken hoe die bewuste meid er nu uitziet, dan weet ik dat eindelijk ook. Kijken he, want 'iets gelifte borsten' dat is niet zo mijn ding. Ik kies ze wel jong genoeg, dan priemen die tieten puur natuur nog lekker recht vooruit  :lol Hoe natureller de borst, hoe stijver mijn worst  :dance2 :movingtits :tietjes :039:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #59 Gepost op: 25 september 2018, 19:02:09 »
Yessss she is back!

Vandaag maandag weer begonnen, the enige echte Jasmine met iets gelifte borsten en op adres Schippersstraat 12-1 overdags

At your service
Frankkinky ;)
Allez, het hek is van de dam. De 'enige echte' (zij het dan met lichtjes plastieken tieten blijkbaar) is eindelijk gevonden  :lol_hitting:

Ik zal eens gaan kijken hoe die bewuste meid er nu uitziet, dan weet ik dat eindelijk ook. Kijken he, want 'iets gelifte borsten' dat is niet zo mijn ding. Ik kies ze wel jong genoeg, dan priemen die tieten puur natuur nog lekker recht vooruit  :lol Hoe natureller de borst, hoe stijver mijn worst  :dance2 :movingtits :tietjes :039:
Nu Jasmine echt terug is- en ik kan het bevestigen - is er maar één conclusie mogelijk, Vanderbeffen: jij bent blijkbaar in staat de toekomst te voorspellen, en dat kan natuurlijk alleen maar heel praktisch zijn in het hoerenlopersleventje ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...