Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)  (gelezen 78456 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #60 Gepost op: 25 september 2018, 20:34:50 »
Overroepen dame .... best lekker en goed, maar om nu amai te zeggen ... nope  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #61 Gepost op: 26 september 2018, 00:02:20 »
Nu Jasmine echt terug is- en ik kan het bevestigen - is er maar één conclusie mogelijk, Vanderbeffen: jij bent blijkbaar in staat de toekomst te voorspellen, en dat kan natuurlijk alleen maar heel praktisch zijn in het hoerenlopersleventje ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Neenee Bet(t)weter, ik kan niet beter voorspellen dan gelijk wie, maar dat is gewoon dat Jasmine dit topic hier gelezen heeft, en die staat nu natuurlijk te popelen om zich te laten pakken en...beffen door de enige echte Vanderbeffen. :dance2 :dance2 :dance2  :bonken

Ik zal mij dus op haar wat moeten gaan concentreren, want vandaag wou ik er eens gaan naar kijken, maar toen ik in de Schippersstraat aan Anna Maria SS41/4 haar venstertje passeerde, begon die weer een praatje met mij te maken en ik kon aan haar tieten niet weerstaan. Dus vandaag alweer bij haar binnengegaan, alhoewel ik er pas gisteren nog opgezeten had. Volgende keer kom ik langs de kant van de Verversrui naar die Jamine, maar ja, als dan aan de overkant Sara SS25 staat, ben ik weeral in bekoring om daarmee te gaan vossen. Zo geraak ik nooit bij Jasmine De Echte. Het leven van een hoerenloper is niet altijd simpel. Gelukkig ben ik al dik 2 weken aan het trainen om er 2 of 3 per dag te doen. De schade van de zomer een beetje proberen in te halen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #62 Gepost op: 26 september 2018, 00:16:41 »
Overroepen dame .... best lekker en goed, maar om nu amai te zeggen ... nope  ;)
Zo zijn de meeste dames in het SKW he SM. Lekker en goed, maar er zijn er altijd nog andere die ook lekker en goed zijn. Die Anna Maria SS41/4 waar ik de laatste dagen al veel te vaak heb opgezeten, is ook zo. Lekker stuk, maar niet uitmuntend beter dan vele anderen. Dat is tevens ook de reden om steeds terug te keren naar het SKW. Het feit dat je zo maar kan kiezen met welke knappe jonge griet je gaat neuken, voor luttele 50 eurootjes maakt dat je wéét dat ze niet allemaal super moeten zijn, want we willen de anderen toch ook nog eens proberen.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #63 Gepost op: 26 september 2018, 01:36:21 »
nou ik heb haar bezocht, nu inderdaad op 1e raam links, kamer 3e etagen kleinere kamer dan de 2 groter daaronder en zonder bad. Was weer als vanouds.

Heerlijk lijf, goede communicatie met een intelligente knappe meid met sterke trotse krachtige uitstraling. Haar ogen zijn prachtig en dwingend. Haar dwingendheid in bed ook en het blijft een genot van sex en kinky games en dat is gewoon goed en prima. Ze is wel in mijn top 5 in het SKW... wie zijn dan de anderen?... mmm, Melissa van Verversrui 5-5 avond, Melissa van Schippersstraat 18 dag, Sylvia kinky Bulgaarse Villa Tinto 29 dag met gouden SM bordje, Gabriella Schippersstraat 47-1 op de dag, Micha Schipperstraat 35-2 overdag, Kiana Villa Tinto overdag, Daria Schipperstraat 4-3 meestal overdag , Cela Villa Tinto 24 overdag.. o jee geen top 5 dus maar een top 9  :lol, nou dan completeren we het naar een top 10 en doe ik nog Anna van Schippersstraat 25-1 avond/nacht erbij

PS Jasmine blijft vermoedelijk 1 maand, waarna de kans groot is dat ze definitief stopt met dit werk.  ::)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #64 Gepost op: 26 september 2018, 12:16:36 »
waarna de kans groot is dat ze definitief stopt met dit werk.  ::)
Dat heb ik er al veel weten zeggen in deze sector...  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #65 Gepost op: 26 september 2018, 20:42:00 »
waarna de kans groot is dat ze definitief stopt met dit werk.  ::)
Dat heb ik er al veel weten zeggen in deze sector...  ;D
Ik geloof er geen ene moer van trouwens .... ze laat haar tieten liften, komt terug en dan een maand werken en op pensioen?
Ze hoopt een rijke gast te vinden, en als die zijn geld op is en haar geld staat ze er terug  ;D ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #66 Gepost op: 26 september 2018, 21:57:13 »
ach ja wat zal het ons kunnen schelen

tot nu klopte het wat ze vertelde , namelijk dat ze in najaar zou terugkomen en een kleine lift zou laten doen

zolang ze er is, is er weer een leuke keuzemogelijkheid bij, dat is het enige feit wat er nu is :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #67 Gepost op: 27 september 2018, 00:50:36 »
Ik geloof er geen ene moer van trouwens .... ze laat haar tieten liften, komt terug en dan een maand werken en op pensioen?
Inderdaad, voor 1 maand doet ze zeker die investering in pushup tieten niet.  :tietjes :movingtits :laughingchick

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #68 Gepost op: 27 september 2018, 10:01:49 »
kan.. maar in de wereld zijn mee vrouwen die geen prostituee zijn die borsten laten doen dan andersom ;0 en ze heeft niet heel veel laten doen, alleen kleine lift.

We shall see , zolang ze er is is het mooi meegenomen  :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #69 Gepost op: 27 september 2018, 12:36:43 »
zolang ze er is is het mooi meegenomen  :bud
Ik denk niet dat ze d'r zit om mee te nemen. Ter plaatse consumeren, denk ik.  :1rij:

Offline lovetitties

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #70 Gepost op: 27 september 2018, 20:45:36 »
Ik heb Jasmine ook gezien deze middag, doch persoonlijk vind ik dat zij vroeger MEER UITSTRALING had, alhoewel ik nu niet wil gezegd hebben dat zij er niet goed uit zag.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #71 Gepost op: 27 september 2018, 21:00:33 »
Ik heb ook die indruk.    ::)
Ze is  minder gesminkt en  de huidskleur is wat bleekjes.

Doc


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #72 Gepost op: 28 september 2018, 12:19:59 »
Ik heb ook die indruk.    ::)
Ze is  minder gesminkt en  de huidskleur is wat bleekjes.

Doc
Ja klopt, ze lijkt mij ook bleker dan vroeger !Misschien is ze minder opgewonden...
Doc, misschien kan jij daar aan verhelpen ! :sex :lol
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #73 Gepost op: 28 september 2018, 14:10:47 »
Wauww, mag dat op uw kosten ?   :clap:

Doc 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #74 Gepost op: 28 september 2018, 15:29:19 »
doch persoonlijk vind ik dat zij vroeger MEER UITSTRALING had,
Dat is normaal. Eentje van vroeger die weg is, blijft als geïdealiseerd in onze herinnering zitten, en ondertussen vogelen wij steeds weer nieuwe pareltjes, en als dan die ene van vroeger terugkomt, zie je die een beetje 'anders'. In deze sector is het zo: poepen wat je op dat moment lekker vindt, en niet denken aan vroeger, maar gewoon genieten van nu.