Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)  (gelezen 78455 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #75 Gepost op: 29 september 2018, 11:24:28 »
Wauww, mag dat op uw kosten ?   :clap:

Doc
Deugniet ! ;)
Ik kan mijn eigen pleziertjes al niet meer betalen... :17:
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 11:49:17 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #76 Gepost op: 29 september 2018, 23:09:21 »
Ik heb ook die indruk.    ::)
Ze is  minder gesminkt en  de huidskleur is wat bleekjes.

Doc
Ja klopt, ze lijkt mij ook bleker dan vroeger !Misschien is ze minder opgewonden...
Doc, misschien kan jij daar aan verhelpen ! :sex :lol

Ze is bleker omdat ze de incisies van de operatie moest laten helen : vandaar geen zon of zonnebank.
De sevice is nog steeds hetzelfde, no worries.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #77 Gepost op: 4 oktober 2018, 14:55:00 »
Whoop whoop, straks eens naar Yasmine voor kinky avonturen dan :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #78 Gepost op: 5 oktober 2018, 11:08:02 »
Whoop whoop, straks eens naar Yasmine voor kinky avonturen dan :-)
Vergeet niet te checken of alles aan haar 'echt' is, want voor dat je 't weet, zit je op de verkeerde Jasmine.  :pompe

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #79 Gepost op: 5 oktober 2018, 14:14:58 »
Ik zat zeker en vast op en in de echte. Nog steeds even knap en kinky. Ze blijft nog paar weken en is dan weer weg. Ze hoopt om de x-aantal maanden steeds een paar weken terug te keren....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #80 Gepost op: 5 oktober 2018, 18:02:35 »
Ik zat zeker en vast op en in de echte. Nog steeds even knap en kinky. Ze blijft nog paar weken en is dan weer weg. Ze hoopt om de x-aantal maanden steeds een paar weken terug te keren....
Dat doen de meesten he. Paar weken werken, cash wegbrengen naar thuis, weer paar weken werken, enz. Vooral als je op een forum als 'de echte' gekend staat  ;D  leveren die paar weken werk genoeg klanten op om weer effe de riem eraf te kunnen leggen. Wat een leven he...

Ik heb spijt dat ik een jongentje ben, want met een foefke kan je veel geld verdienen terwijl je met een pietje altijd moet betalen. Welke politieke partij neemt deze schandalige discriminatie op basis van geslacht eens op in haar programma??? Mijn stem hebben ze onmiddelllijk  :lol_hitting: :lol :bud :dance2

In de landbouwsector is het nochtans net omgekeerd. Daar wordt voor de dekstier betaald, niet voor de koe .-) :-) :-)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #81 Gepost op: 12 oktober 2018, 18:04:18 »
Er doen nog maar eens geruchten de ronde dat Jasmine definitief zou stoppen, ditmaal vanaf volgende woensdag, 17 oktober !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #82 Gepost op: 13 oktober 2018, 02:10:02 »
Er doen nog maar eens geruchten de ronde dat Jasmine definitief zou stoppen, ditmaal vanaf volgende woensdag, 17 oktober !
Definitief stoppen is niet zo moeilijk he. Ik ken er die dat al vaak gedaan hebben  ;D ;D ;D ;D ;D

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #83 Gepost op: 25 december 2018, 10:51:17 »
Jasmine is nu wel voorgoed gestopt, alles wat ze laatste maanden qua werk en planning mij vertelde is precies zo uitgekomen, natuurlijk zijn zaken nooit zeker, maar zoals het nu is, is Jasmine vertrokken om in haar eigen land haar andere business nu voort te zetten waarvoor ze haar verdiende geld deels in had geinvesteerd.

links of rechts om, ze is in ieder geval niet meer in het SKW werkzaam helaas

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #84 Gepost op: 28 december 2018, 01:08:01 »
Jasmine is nu wel voorgoed gestopt, alles wat ze laatste maanden qua werk en planning mij vertelde is precies zo uitgekomen, natuurlijk zijn zaken nooit zeker, maar zoals het nu is, is Jasmine vertrokken om in haar eigen land haar andere business nu voort te zetten waarvoor ze haar verdiende geld deels in had geinvesteerd.

links of rechts om, ze is in ieder geval niet meer in het SKW werkzaam helaas
Het is een fenomeen dat meer opduikt dan veel mensen denken: meisjes die verstandig zijn, en beseffen dat het zelfs met een behoorlijk diploma niet gemakkelijk is om iets te starten in landen als Roemenie, Hongarije enz. Met maandlonen van 200 of 300 euro geraak je niet ver. Eerst hier in het SKW een startkapitaaltje komen opbouwen, is verstandig. Voor het thuisfront 'werken ze tijdelijk in het buitenland' en ze komen als een relatief rijke dame terug, om verder lokaal op een andere manier hun boterham te verdienen.

Helaas, schrijft Frankkinky. Ja, helaas inderdaad, helaas voor ons uiteraard, Maar niet voor hen. Zij komen waarschijnlijk goed terecht. En wij? Niet treuren. Er komen voortdurend nieuwe jonge en bloedmooie meisjes naar het SKW. Wees blij dat er af en toe wat toppertjes stoppen, want anders zou je de tijd en het geld niet meer hebben om al die nieuwe spleetjes uit te proberen. Ik heb zo al verschillende nieuwe favorietjes ontdekt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)
« Reactie #85 Gepost op: 28 december 2018, 17:26:20 »
Voor iedere dame die vertrekt, staan er drie jongere klaar om ons te plezieren .....   :king:
Misschien cru, maar het is gewoon zo, en eigenlijk trekken wij er ons niks van aan ....
Ik heb waarschijnlijk haar "moeder of groottante" nog geneukt in het skw 30 jaar geleden, en als ik het geluk heb nog 20 jaar te leven, is de kans groot dat ik een vriendin van haar dochter op mijn pietje trek .....

Dat is de (niet zo (harde)) werkelijkheid, en wat de dames na dit leven doen interesseert me geen ene moer .... ik kan me HELAAS het lot niet aantrekken van duizenden dames van plezier, diegenen die intelligent genoeg zijn moeten nadien nooit meer werken, de 95 percent anderen worden sukkeltjes, want die willen hun spenderingspatroon niet opgeven .... tant pis


We zetten op Yasmine eerstdaags een slotje (kuisheidsgordel voor hoerenlopers)  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal