Auteur Topic: FKK Grimbergensauna  (gelezen 27265 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Gepost op: 24 augustus 2016, 16:13:15 »
Grimbergsauna, Grimbergstraße 12, Gelsenkirchen (FKK/RTC-club)

Naam:
Grimbergsauna

Adres:
Grimbergstraße 12, 45889 Gelsenkirchen
Telefoonnummer: 0209-3597.6222

Website:
www.grimbergsauna.com

Aard:
FKK-club met 1 kleine sauna. Dames lopen naakt en heren dragen een handdoek.

Openingstijden:
Dagelijks van 10.00 uur tot 23.00 uur

Entree:
30 euro. Regelmatig zijn er kortingsacties
Voor de actuele entreeprijs, check regelmatig de website: www.grimbergsauna.com

Dienstverlening van de dames:
Tarief voor een kamergang van 30 minuten is 30 euro. Langere sessies zijn hier ongebruikelijk en een kamergang van 60 minuten komt op 70 euro. Prijzen zijn inclusief alle dienstverlening. 

Gebruikelijk zijn vooraf wat openbare presales op de bank met tongzoenen en indien gewenst pzc. Soms doet een dame niet aan tongzoenen, dat ontdek je dan tijdens de kennismaking op de bank, waarna je eventueel beleefd kan afzien van een kamergang.

Soms doen dames ook aan anaal, dat moet je tevoren dan even vragen.

Clubstatistieken:
- 37 lockers voor de kleding, 41 kleine kluisjes voor waardevolle spullen
- 12 banken waarvan enkele 3-zits
- 11 kamers, allemaal met open plafond)

Roken:
Overal toegestaan

Catering:
Zeer beperkt zoals gebruikelijk bij RTC-clubs: op een klein tafeltje staat een schaal met plakjes cake en een mandje fruit. Rechts van de bar staat wat verscholen bij de 2e drankautomaat een schaal met koekjes en kan je soep en broodjes pakken zo lang de voorraad strekt.

Drank moet je zelf tappen uit een frisdrankautomaat op de bar met Coca Cola, Coca Cola Light, Fanta en water. Rechts van de bar staat om de hoek onopvallend een 2e frisdrankautomaat waarin ook Sprite zit. Er is geen thee, wel koffie uit een grote thermoskan. Alcohol is niet verkrijgbaar.

Parkeren:
Parkeren kun je op de eigen parkeerplaats van de club voor het pand.

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2016, 17:46:43 »
Ik ben er verschillende keren geweest, want ik had daar indertijd een klant op loopafstand. Typische ouderwetse Duitse Puff. Wat ik me ervan herinner, de sauna was dringend aan renovatie toe. En je kocht een of meerdere fiches die goed waren voor een kamergang. Dat de kamers open waren herken ik dan weer niet, maar mogelijk zijn ze dat niet allemaal. Niet de mooiste dames, op een paar na. Maar servicetechnisch uitstekend. Hele uitputtingsslagen heb ik er gehad met Samantha uit de DomRep en Joy uit Kameroen. Namen die ik nooit zal vergeten. Later werd het een ao club, met bijna alleen RumBullertjes. Een culinaire tip: Vlak naast de Grimbergsauna zit de Star Chief Diner. Een goed restaurant in Amerikaanse jaren 50 stijl. Als dat serveerstertje had geweten wat ik een half uur eerder bij de buren had uitgespookt  ;D.

http://www.starchiefdiner.com/gelsenkirchen/
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2017, 08:57:34 »
Voor de liefhebbers: sinds 1/01 vinden er buiten de kamer geen 'taboeloze ;)' activiteiten meer plaats.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Reactie #3 Gepost op: 9 maart 2017, 08:53:09 »
Een tijd geleden naar RTC Grimberg geweest.

De villa is gelegen kort bij de autosnelweg, dus gemakkelijk bereikbaar.

Deur werd opgemaakt door een blondje met een kilootje te veel maar die er voor mij toch lekker uitzag.

Na het afrekenen (€ 30) en het douchen naar boven. Her huis is verdeeld in verschillende kamertjes waar de dames op 2 persoonsbanken zitten. Naast hen is dus steeds een open plaats. De dames jagen niet. Het is de bedoeling dat je je gaat zetten naast één van de dames en een praatje met haar maakt.Ik ben in de verschillende kamertjes eens gaan kijken. Er waren zo'n 10 tot 15 dames aanwezig. De meeste hebben hangtieten (voor de liefhebbers) en sommige hebben ook een kilootje te veel.

Ik ben naast een blond meisje gaan zitten. Een beetje small talk maar al snel waren we aan het tongen en even daarna zochten we een kamer op. Op de kamer was het wel GFE en ze heeft me redelijk gepijpt. Na een tijdje vroeg ze of ik wou ficken. Maar daar had ik geen zin in. Ze is me dan blijven pijpen. Omdat de druk redelijk hoog was, duurde het niet lang of ik schoot mijn zaad in haar mondje. Alles werd in een tissue uitgespuwd. Dan afrekenen (€ 30) in het salon.

Ik heb mijn tijd genomen voor een warme douche en even op adem te komen.
Daarna terug aan de bar gaan staan en iets gedronken. Er is geen eten.

Ik had een leuke dame gespot met een voluminueze boezem. Maar die verdween, niet met een andere klant maar ze was bezig met handdoeken etc. Dus maar nog even langer gewacht aan de bar. Maar ze kwam toch terug en installeerde zich op een bank. Ik had mijn kans geroken en ging snel op haar af. Haar naam ontsnapt me. Op de bank lekker tongen en al snel naar de kamer. Op de kamer heeft ze me zeer goed gepijpt. Het was overheerlijk. Ik gaf haar ook aan dat ik niet wou ficken maar dat ze me lekker mocht klaarpijpen. Dat deed ze ongeloofelijk lekker.

Mijn kruit was verschoten en ik verliet het pand. Ik kom er zeker nog terug.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna, Informatie
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2018, 21:57:26 »
Neue Eintrittspreise.

[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Reactie #5 Gepost op: 21 februari 2018, 18:21:25 »
Und nehmt das Wort "Woche" nicht wörtlich (kann auch länger sein)!

[attachimg=1]

vanKees


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Reactie #6 Gepost op: 3 maart 2018, 09:13:07 »
HappyHour Preise!

[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Grimbergensauna
« Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2018, 12:02:36 »
Neue Preise, neue Zeiten

[attachimg=1]

vanKees