Auteur Topic: Alice (Roemeense)  (gelezen 5324 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Alice (Roemeense)
« Gepost op: 27 augustus 2016, 12:50:07 »
[box title=ALICE]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                kleine D
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Alice (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2016, 16:12:07 »
Ik heb gisteren in Sixsens een eerste keer gekamerd met Roemeense Alice.

Het (korte) praatje in de bar was leuk en de langer het gesprek duurde, de meer Alice haar glimlach en vooral haar borsten  :showtits1 me hypnotiseerden. Hoewel ze enkele kilootjes zwaarder is dan de dames waar ik gewoonlijk mee kamer, aarzelde ik niet lang, en trok ik dus met deze 28 jaar jonge schone naar boven.

De kamergang, die anderhalf uur zou duren, was apart. Alice mist duidelijk ervaring, ik moest bijvoorbeeld het condoom zelf 2 keer aanbrengen, en ze schippert wat tussen zich volledig te laten gaan en de grip op zichzelf niet te willen verliezen, maar overall was het een héél aangename kamergang.

We hebben veelvuldig getongzoend en dat deed Alice met heel veel gevoel. Het pijpen was heel goed, maar jammer genoeg wisselde Alice dat steeds net iets te snel en vaak af met wat handwerk. Vingeren (weliswaar niet al te diep) werd enthousiast onthaald en leverde een kletsnatte poes op. Pussysliden zie ik Alice niet snel doen, maar das voor mij geen must. Het neuken met deze welgevormde meid was heel leuk, vooral de cowgirl was top, een must zelfs voor liefhebbers van grote, volle borsten. Die deinden tijdens de cowgirl immers zwoel op een neer ;D.

Ik ben uiteindelijk 1 keer klaargekomen, tijdens een missio. Vaker zat er door de hitte helaas niet in.

Een heel geslaagde kamergang met een superlieve meid (een GFE knuffelbeertje ook), die een aandoenlijke inzet heeft, maar wel ook nog veel te leren heeft.  Ik ben zeker bereid haar nog wat lessen te geven ;), oftewel: herhalingsgevaar is bestaande!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum