Auteur Topic: ANNA (Poolse)  (gelezen 10205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Gepost op: 28 augustus 2016, 11:09:54 »


[box title=ANNA]
Land:             Polen
Taal:              Pools, Engels, Duits en vrij goed Nederlands
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           strak
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ optisch dik oké
+ TZ, een dikke 9
- ze lult je de oren van kop!
- negatieve uitlatingen over collegaatjes
[/box]
[box title=extra info]
Heeft hiervoor in Babylon gewerkt onder de naam Keyt (zo spelde ze het zelf). Ook gezocht op Kate, helaas geen match.
[/box]

Behoort bij verslag van Sixsens 26 augustus

Zoals ik mijn clubverslag al schreef, was Anna een onbekende dame. Ik wist alleen dat ze van Poolse origine was, zo bleek uit een clubverslag van een lid. Dames van dezelfde nationaliteit zitten meestal bij elkaar. Dus kon ik de Poolse Anna er gemakkelijk uitvissen.
 
Anna kwam na een eerder contact naast mij zitten en er volgde een leuk gesprek. Al was dat vooral eenrichtingsverkeer, want Anna is graag aan het woord. Daar moet snel een leuter in om die stil te krijgen.
De presales zijn beperkt. Maar een Tongzoen kan er vanaf. Dat trok mij wel over de streep.
Op de kamer is Tongzoenen vol overgave. Blasen doet ze graag en daar is ze een groot deel van de kamer mee doende geweest. Hoewel haar zuigkracht een dikke pluim verdient (GOSP = 0,8M), is het wat monotoom. Ze drong erg aan op een FT. Bij mij lukte het op dat moment niet. Tijd voor een wasbeurt. Ze doet goed mee en komt tot een hoogtepunt, althans dat laat ze in ieder geval geloven. Nadat ze was bijgekomen, vervolgde ze haar blaaswerk om te eindigen in een daverende FT. Uitstekend, want ze gaat door tot de laatste druppel.

Er was nog een kwartier over. Lekker tegen elkaar aanliggen. Haar spraakwater brak weer los. Geen probleem. Echter, ze praatte veel over haar collega's. Alleen maar negatief. Dat stoorde mij op een gegeven moment, want ik heb een hekel aan geroddel over andere dames of ijsberen op de kamer. Zeker als het gaat over dames waar ik zelf ervaring mee heb. Op een gegeven moment vroeg ik haar om wat over haar zelf te vertellen.  :o

Herhalingsgevaar waarschijnlijk wel. Doch, Anna zal met een 3e plaats genoegen moeten nemen na Kinga en Maya. Een bronzen plak is ook niet slecht, toch?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2016, 11:15:10 »
Ik heb zo sterk het vermoeden dat ze negatief was over Kinga.  :lol

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2016, 11:26:11 »
Vrij grote tatoeage rechterarm? Als dat zo is dan heb ik haar gisteren gezien.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:28:39 »
Vrij grote tatoeage rechterarm? Als dat zo is dan heb ik haar gisteren gezien.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die dame die jij aangeef is vellen jaren ouder en loop toples rond  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:31:24 »
Tja sjeufke en praten hij houd er zelf ook van .maar goed. ik heb anna ook mee na de kamer gekregen pre en aftersals ik heb het niet nodig dus binnen de 2 minuten aangegeven  sluisel  Anna spreek een aardig woordje Nederlands overigens. en Poolse dames  ik hou er van . dat ze over haar collega’s rodel ik heb er niks van mee gekregen zowel op de kamer als in de bar . waar ik wel wat van mee heb gekregen een gve ervaring anna tongzoenen vol over gaven anna lik je lekker aan je tepels  in je lies en de eieren slaat ze niet over tijdens het pijpen voel je haar speeksel gewoon langs je ballen lopen .anna heeft inderdaad een zuig kracht ma van hoeveel (gosp) ik weet het niet de (gosp) meter ligt nog in LR   anna HEEFT EEN FRIS POESJE en beffen ik kon het bij haar niet laten . ik heb anna maar in een standje liggen te doppen waar bij zij op de buik lag dit standje voelde zo fantastisch aan dat het niet in me op kwam om te wisselen .het lijk er op dat anna inderdaad een hoogte punt krijg ik heb de zelfde gave als de vorige schrijver (of anna kan goed acteren )anna weet alles klaar te krijgen binnen de 30 minuten en dat is voor mijn al een plus punt .

anna is anna en voor mijn een plus punt in sixsens samen met lydia


ja anna als je weg ben in sixxsens zou ik je missen hier een linkje na een toepasselijk nummer 


« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2016, 16:00:11 door de vulkaan spesjalist »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:35:23 »
Foots indachtig: "als een dame praat op kamer zit er iets niet in die mond dat daar wel hoort in te zitten" .... één van de allerbeste uitspraken van de founding father ooit ...... 
En ze kwam zelfs al klaar toen ze mijn goddelijk lijf aanschouwde op het terras  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:45:44 »
Foots indachtig: "als een dame praat op kamer zit er iets niet in die mond dat daar wel hoort in te zitten" .... één van de allerbeste uitspraken van de founding father ooit ...... 
En ze kwam zelfs al klaar toen ze mijn goddelijk lijf aanschouwde op het terras  ;D :lol
je moet natuurlijk wel wat hebben om in dat mondje te stoppen . of een dvp nu klaar kom of niet het blijf voor ons Rakers een grijs gebied of ze acteerde of niet  :lol_hitting: 

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:52:27 »
Vrij grote tatoeage rechterarm? Als dat zo is dan heb ik haar gisteren gezien.
Die heb ik niet gezien. In mijn beleving geen metaal en plaatjes. Maar ik kan die natuurlijk gemist hebben. Ik vaak mijn ogen dicht  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2016, 13:09:21 »
Vrij grote tatoeage rechterarm? Als dat zo is dan heb ik haar gisteren gezien.
Die heb ik niet gezien. In mijn beleving geen metaal en plaatjes. Maar ik kan die natuurlijk gemist hebben. Ik vaak mijn ogen dicht  :lol
jptoo heeft het over die oudere poolse milf met donkerde blonde haren anna heeft geen vrij grote tatoe op haar rechter arm daar ben ik zeker van ik heb immers alles vast gelegd met mijn samsung A5  :lol

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: 28 augustus 2016, 13:46:26 »
Nee, nee bedoel niet de 45+ die er rond loopt  :-\

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: 26 september 2016, 12:25:51 »
Nee, nee bedoel niet de 45+ die er rond loopt  :-\

Die 45 plusser met die grote borsten heet ook Maya heb ik afgelopen zondag gehoord.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANNA (Poolse)
« Reactie #11 Gepost op: 26 september 2016, 14:27:02 »
Zondag 25 september een trio gedaan met Anna en Maya.
Al direct na binnenkomst werd ik door beide dames geschaakt op het terras en werd er een trio voorgesteld.
Op dat moment kon ik de boot nog afhouden. Echter, later in de bar werd ik opnieuw aangevallen door beiden. Zittend aan de bar in gesprek met Ohhlord wisten Maya en Anna mij over de streep te trekken door allerlei gevoelige plekjes te beroeren.

Het was alweer lang geleden dat ik een trio had gedaan. Goede ervaringen heb ik er niet mee. Ik kan mij moeilijk concentreren met twee dames.
Plaats delict werd de Kino! Ik moest van beide dames in het midden gaan liggen. Afwisselend blasen en tongzoenen. Mijn beste vriend had geen moeite om op sterkte te komen. Het was een leuk gezicht om beide dames aan het werk te zien. Anna en Maya doen met elkaar niets. Ten finale concentreerden beiden zich op kleine Sjeuf. Anna zoog mijn vriend compleet vacuum en Maya plopte met de appeltjes. Vanaf dat moment ging het snel en schoten mijn nazaten tegen de huig van Anna.

[attachimg=1]

Al met al een leuke ervaring. Zeker een goed trio. Snel zal ik een trio niet weer doen. Ik haal toch meer Spass uit een kamer met een dame alleen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke