Auteur Topic: Stella  (gelezen 5607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Stella
« Gepost op: 31 augustus 2016, 15:19:51 »

[box title=STELLA]
Land:             Roemenie
Taal:             Engels
Leeftijd:         30-32
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:           Slank/Normaal
BH:              B-cup
Haarkleur:       Donkerblond
Haarlengte:      Halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Zoenen PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+Straalt een beetje klasse uit
+Gaat vlot mee als je er de tijd voor neemt
[/box]
[box title=extra info]
Genotsvocht stroomt rijkelijk en lekker zwellende klit
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Stella
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2016, 15:20:55 »
Deze dame kwam voorbij lopen en piemelmans werdt er al gelukkig van. Mooie body met de rondingen op de correcte plaatsen. Ziet er uit als een klasse meid en gedraagt zich misschien ook
zo een beetje.
Ik ging in haar buurt zitten om haar wat van naderbij te bekijken en eigenlijk had ik mijn besluit al genomen. Van ver even kennisgemaakt en dan besloten om op deze trage maandag samen wat leven in te blazen.
En blazen werdt er gedaan.

Stella, roemeense die al een paar jaartjes in het circuit zit. Ze werkt niet continue maar met tussenpozen.
Op de kamer zoenen, strelen, elkaar aftasten. Hmmm lekkere body. Ik zag ze genieten van de zachte aanpak en ze kreeg een mooie smile op het gezicht en haar ogen werden week.
Op bed wou ze met blowjob beginnen en ik vertelde haar dat ik niet gehaast was dus eerst nog even verder met knuffelen. Het werdt nog wat intiemer. Voelde goed aan.
Al zoenend [matig tong) verwende ze piemelmans en ik haar tempel. Het was vochtig, zeer vochtig en er begon iets te zwellen. Het kleine knopje werdt een knop. Heerlijk elkaar verwennen. Ze verloor de controle even en we moesten even
temporizeren.

Haar blowjob was prima, piemelmans op springen, zo snel wou ik niet. Ik wou haar proeven, haar knopje tussen mijn lippen voelen. Heerlijk.

Over naar cowgirl waar ik traag en diep in haar kon. Het orgasme uitstellen zolang mogelijk maar toen de tongen elkaar raakten was er geen weg terug en kwam ik knallend klaar.

Tjonge tjonge dit was genieten.
We verlieten de kamer na 1h20 en besloten dat het een goede maandag was.

Herhaling : sessies als deze doen me al weer nieuwe plannen maken.