Auteur Topic: DARIA (Romanian - Blonde)  (gelezen 12012 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
DARIA (Romanian - Blonde)
« Gepost op: 24 september 2016, 19:05:34 »
[box title=DARIA]
Country:             Romania
Speaks:              English
Age:                   22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Length:          1.65m
Model:            GND, long legs, white skin
BH:                 C cup but falling
Ass:                Nice
Hair:               Blonde
Eyes:             Brown
Tatoos:          Flowers on the back and flange, a ribbon above her ass
Extra:             CIM
[/box]

Gigi and her are good friends, they have the same look. I have a good feeling with both of them.
Daria is very sensual and active in bed. Blowjob with Deepthroat, DFK. Overall it's a GFE service.
Her face makes me think of actress Anna Paquin, who played Sookie in TV series True Blood.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
DARIA (Romanian - Blonde)
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2016, 01:16:25 »
Daria (8,0)
Ik heb Daria een aantal maanden geleden ontmoet in Livingroom. Ze kwam kwasi nonchalant naast mij zitten met het smoesje om een sigaret te roken. Ik raakte met haar in gesprek en ze maakte een zeer goede indruk. Ze spreekt vloeiend Engels, heeft een gezonde dosis humor en als ze lacht dan knijpt ze heel lief met haar oogjes. Ze is wel iets langer dan hier beschreven. Ik denk dat ze circa 1,73 lang is, blanke huid en mooi blond haar. Geen Roemeens 'eenheidsworstje' dus. Na 20 minuten presales een kamer met haar opgezocht. Haar tongzoenen zijn recht voor de raap, ze probeert vooral haar tong zo diep mogelijk in mijn mond te krijgen. Haar techniek moet dus nog bijgeschaafd worden, later ging dat ook iets beter. Ze kust haar weg naar beneden en trakteerde mij op een drijfnatte pijpbeurt. Ook de familie juwelen werden met zorg behandeld. We hebben nog een tijd in 69 gelegen en dat hield ze met gemak vol terwijl ik ook haar frisse doos likte. Ze kwam daarna ik cowgirl op mij zitten. Geen wilde rodeo maar ze was lekker actief bezig. Vervolgens in missio beland en haar heerlijk geneukt terwijl we lekker zoenden

De tweede keer dat ik met haar was hadden we een zeer lange wachttijd voor een kamer sleutel. In die tijd werd ik vertroeteld met omhelzingen en kusjes als ware ik al jaren een vaste klant. Het scenario van de vorige keer werd met veel enthousiasme herhaald en het was wederom heerlijk om door haar verwend te worden. Het enige minpuntje die ik kan bedenken zij haar tieten die voor haar jonge leeftijd toch wel behoorlijk hangen. Maar daar heb ik mij nauwelijks aan gestoord.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Bub

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
DARIA (Romanian - Blonde)
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2017, 19:46:59 »
A real sweetheart. Gave me some very passionnate sex. One of the best BJ I ever had, if you like wet BJ. Great kisser.