Auteur Topic: Vingerlingstraat 01/3, Alina  (gelezen 4095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Vingerlingstraat 01/3, Alina
« Gepost op: 25 september 2016, 12:07:26 »
Alina, Vingerlingstraat 1 raam 3.
Roemeens tatoo rechterzij (wat??)
Donker blond.
50 eu

 Afgelopen maandagavond heb ik deze dame voor het eerst gespot in het skw, Vingerlingstraat 1, raam 3. Ik ben met haar in gesprek gegaan wat haar mogelijkheden zijn en welke prijzen. Haar uiterlijk is goed, ze heeft een jong uiterlijk (toch is ze 23 jaar) en zeer slank lichaam. Haar verhaal klonk zeer goed. Het klonk zelfs zo goed dat ik dinsdagavond terug ben gegaan. Het was erg rustig bij haar raam…..zelfs na 1,5 uur. Ik vroeg aan de dame die bij het eerste raam zat of ze wel aanwezig was…..ze zei dus dat ze er nier was. Maar haar mogelijkheden trokken mij niet zo. Dus ben weer verder gegaan. Na heel wat rondjes en bijna 2 uur nog eens bij het raam van Alina te kijken waren de gordijnen nog steeds gesloten. Dus ben ik uiteindelijk gegaan naar de dame in Schippersstraat 38 raam 4 stond. Ze had een witte jurk aan en krullend blond haar. Nou, dat was eenmaal en nooit meer. Aan de deur mooie verhalen om iemand binnen te halen en binnen sloten alle deuren en dus mogelijkheden. Ik vond het zo slecht dat ik al na 8 min. buiten stond. Helaas maar waar toen ik naar huis wilde gaan en langs het raam van Alina kwam zag ik haar dus wel….conclusie ze had een bijzonder goede klant gehad.

 Dus ben ik afgelopen vrijdagavond weer naar Alina toegegaan. Ik moest en zou haar uitproberen. Het is inmiddels wel een dame waar veel vraag naar is….want ook nu duurde het ruim 45 min. voordat ze vrij was…..DUSSSSS snel naar binnen. Eenmaal binnen klonk ze zeer aardig, en toen we begonnen ging ze op haar knieën voor het bed zitten, want ik zat op het randje. Ze likte, zoog en beet in mijn tepels Hmmmm, later op bed hebben we van alles gedaan natuurlijk neuken, beffen, vingeren (met condoom), aftrekken, pijpen (deepth.). Ook gaat alles best rustig aan bij haar.
 Voor mij heeft zij wel iets gemeen met Veronica….voor de heren die ook wel houden van goede en directe aanpak.

 Later vertelde ze mij dat ze 3 jaar terug ook al in het SKW had gewerkt….dus misschien kennen sommige heren haar. Kort weg, een dame om zeer zeker terug te komen.