Auteur Topic: Bianca 32 ( Puerto Rico)  (gelezen 4791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Bianca 32 ( Puerto Rico)
« Gepost op: 25 september 2016, 21:11:42 »
Vandaag na een korte kennismaking met deze Latina met de nodige tattoo's naar de kamer geweest, het was nu niet alleen uit pure overtuiging van deze dame maar ook mede omdat andere dames me echt konden overtuigen. En dan denk ik al snel een Latina is meestal wel vuurwerk op de kamer. Bianca claimt 32 jaar oud te zijn uit Puerto rico te komen en pas 6 weken voor het eerst in Nederland en de EU te werken maar dan spreekt ze wel goed Engels voor iemand die de eerste buiten Zuid-Amerika komt . ::)

Ik moet zeggen ze is op de kamer niet afstandelijk maar het vuur miste ik ook een beetje zeker voor een Latina echt tongzoenen zat er niet in, vingeren mocht wel, pijpen deze standaard met condoom. Neuken was goed maar ook niet om te zeggen dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Oftewel al met al geen HH gevaar voor Bianca,ik vermoed ondanks haar beweringen nieuw te zijn in Nederland, dat dit gewoon een dame is uit het raam circuit uit de Randstad ofzo die gehoord heeft dat in de YY wat leuker en makkelijker te verdienen is en haar service niet helemaal wil aanpassen ( al kan ik dit natuurlijk niet voor 100% staven ).

Och ja het was niet heel slecht nu eenmaal niet iedere sessie kan een top sessie zijn en ik ben dit jaar al best verwend qua dames in de clubs qua kwaliteit dus op naar de volgende.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Bianca 32 ( Puerto Rico)
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2016, 18:58:26 »
Bianca claimt 32 jaar oud te zijn uit Puerto rico te komen en pas 6 weken voor het eerst in Nederland en de EU te werken maar dan spreekt ze wel goed Engels voor iemand die de eerste buiten Zuid-Amerika komt . ::)

PR heeft ongeveer dezelfde status t.o.v. de VS als de Antilliaanse eilanden t.o.v. Nederland en wordt mogelijk zelfs de 51ste Amerikaanse staat. Dus dat ze vlot Amerikaans spreekt, lijkt me niet zo heel vreemd.