Auteur Topic: ADRIANNA  (gelezen 3562 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ADRIANNA
« Gepost op: 26 september 2016, 00:32:35 »
Adrianna
Een mooie slanke dame met een atletisch lichaam begon een paaldansshow te geven. Ze kon het erg goed. Het was een stuk spectaculairder dan wat de meeste dames laten zien en erotisch tegelijk.  De meeste dames draaien maar een beetje rond om de paal, maar deze dame gooide er wel wat kunstjes uit.



Na haar showtje kwam ze aan de bar zitten, waar ik ook zat, zat te wachten op Rebekka. Ze begon me aan te spreken en voor ik het wist, was ik in gesprek met haar. Ze stelde zich voor als Adrianna. Ze vertelde dat ze in Roemenië erotisch danseres is en vandaar wel aardig om de paal kan zwaaien. Ik begon haar wel leuk te vinden en ze had een prachtig atletisch figuurtje en een lekker stevig kontje  :shakekontje Wel jammer is dat ze erg veel make up gebruikte, niet zo mijn ding. Maar haar gezicht had wel iets, iets mysterieus.

Na een gesprekje van om en nabij een kwartier, vroeg ze of ik een kamer met haar wilde doen. Ik wilde wel zeker van mijn zaak zijn en vroeg haar wat ze zoal deed op de kamer. Ze deed in ieder geval geen anaal of vingeren, maar wel tongzoenen. Ik ging akkoord en ze ging een sleutel halen. Ze zei dat ik aan de bar op haar moest wachten. Op dat moment kwam net Rebekka de bar binnen. Helaas, Adrianna was haar net voor. Op dat moment wist ik nog niet dat de recensies over Adrianna vrij goed waren, dus wanneer ik weer een bezoek breng aan LR zal ik Rebekka zeker weer in overweging nemen.

Adrianna kwam weer terug met een sleutel en we zijn naar een kamer gegaan achter de bar (volgens mij zijn de meeste kamer op de eerste verdieping?). Op de kamer begonnen we met wat zoenen en tongzoenen. Ze deed het op zich niet verkeerd en het voelde best lekker, alleen voelde het niet alsof je met een vriendinnetje aan het knuffelen bent. Na haar even getongd te hebben ging ze over tot een blowjob. Deze voelde wel zeer goed en je kunt merken dat ze ervaring heeft met haar 28 jaar. Ik twijfelde nog om het alleen bij pijpen te houden, omdat het zo goed voelde, maar besloot uiteindelijk toch over te gaan in doggy, vooral om van haar prachtige atletisch kont te kunnen genieten. Ze heeft dus niet een grote ronde kont, maar van een kontje zoals de hare kan ik ook behoorlijk opgewonden raken. Ik begon haar rustig van achteren te nemen en voerde het tempo steeds meer op, totdat ik “beukend” in haar klaar kwam. Met Adrianna voelde het meer als een PSE dan als een GFE, maar zeker niet verkeerd. Nog even een minuut of wat met haar op bed gesproken over koetjes en kalfjes. Een leuke meid in de omgang.

Naam: Adrianna
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: mollig, 50Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales –/10
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.