Auteur Topic: JESSICA (Roemeense)  (gelezen 14577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roemeense)
« Gepost op: 26 september 2016, 14:31:45 »


[box title=JESSICA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits, Spaans
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                 75B
Kontje:           strak en stevig
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    halflang met sjaal
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ spontaan
+ lachebekje
+ goed gesprek tijdens pre- en aftersales (en ook op de kamer)
+ Tongzoenen is haar topkwaliteit
+ knuffeldier
[/box]
[box title=extra info]
Jessica werkt sinds vrijdag 23 september in Sixsens. Heeft voorheen in Zwitserland gewerkt
[/box]

Op zondag 25 september met Jessica de lakens gedeeld. Ze is nieuw in Sixsens. Ze vertelde dat haar P6 verleden in Zwitserland ligt.

Na het trio met Anna en Maya bekoorde het mij niet meer afgelopen zondag in Sixsens. Het was ook al een Hallelujah een dag eerder in LR en Bab. En dus dreigde mijn weekend waar ik naar uit had gezien in het water te vallen. Bar, rondje lopen, terras, bar, rondje lopen bar, enz. enz. Geen idee waar het lag, ik vond mijn draai niet. Heel veel (bekende) opties in Sixsens en toch geen drive om met een van die dames te kameren.
Ik liep met de gedachte om uit te checken en naar huis te gaan. Nee, ik had van mijn vrijgezellen weekend veel meer verwacht.

Laurent74 adviseerde mij ene Jessica. Hij had me al aan haar voorgesteld. Ik twijfelde, omdat ik van de eerste indruk niet meteen het 'wow' gevoel had.

Ik kon naar huis gaan en dit vrijgezellen weekend afsluiten met een kater of nog een kamertje er aan wagen. Ik trok de stoute schoenen aan en ging toch naast Jessica zitten. Een girl next door van afstand. Als je er naast zit, dan zie je pas hoe naturel deze dame is met weinig make-up. Haar kleding trekt evenmin aan. Geen uitdagend setje of iets dergelijks. Een t-shirt met wat opdruk en een kort broekje. Ze draagt een sjaaltje in haar haar. Dat sjaaltje draagt ze overigens altijd. Zonder de tip van Laurent74 zou ik er zeker niet naast zijn gaan zitten.

Een gesprek met Jessica komt gemakkelijk op gang. Er zit een grote dosis vrolijkheid en spontaniteit in deze dame. Een Martini met ijs voor Jessica en een Chivas Cola voor de sponsor. Met reserve begon ik aan deze date. Die reserve verdween al snel. Naarmate de tijd verstreek werd ik enthousiaster en enthousiaster. Wat een leuke dame was dit. Totaal niet verwacht. Van minuut tot minuut groeide de intimiteit. Knuffelen en beetje zoenen. Er kwam geen kamervraag en dus vroeg ik zelf na ruim een half uur maar eens of het een goed idee was om een kamertje op te zoeken.
Onderweg naar de receptie vroeg ik of ze nog een kamer voorkeur had. De koelste kamers zijn toch op -1 en -2, want het was best benauwd deze zondag. Ze gaf de voorkeur aan kamer 11. Dat was de mooiste kamer vond ze zelf. Helaas was kamer 11 bezet. Een lijst aan voorstellen passeerden de revue. Een stem in mijn hoofd zei: "zimmer mit jacuzzi". Nummer 8 was vrij.
Jessica wist niet eens dat er kamers met jacuzzi in Sixsens waren. Ze keek haar ogen toen we de kamer binnen kwam. En dan heeft ze kamer 9 en 10 nog niet eens gezien.

De jacuzzi's in Sixsens kunnen alleen gevuld worden via de sproeier, dus het duurt een klein half uurtje voor je er in kan. Die tijd ben ik  op het grote bed al van de ene verbazing in de ander gevallen. Wat kan Jessica tongzoenen en knuffelen.......een dame geheel naar Sjeufkes hart. Haar blaaskwaliteiten mochten er zijn; GOSP = 0,9M. Na dit opwarmertje met een duik in de jacuzzi die inmiddels gevuld was. Daar ging het spelletje verder. Zoenen, zoenen en nog een zoenen. Ze genoot er van...... en ik ook.
Na vier keer op en neer te zijn gezwommen vonden we ons plekje weer op het grote bed.
Jessica weet precies waar alle gevoelige snaren zijn te raken. Andersom geniet ze er ook van. Zelfs tijdens het beffen laat ze zicht helemaal gaan. Afwisselend blasen, hugging, tz. Ik kreeg er geen genoeg van. De tijd denderde door, de euroteller ook. Dat dan ook wel weer.
Richting het einde eerst in cowbow en daarna in doggy mijn kruit verschoten.
Aansluitend nog een 20 minuten tegen elkaar aangelegen, knuffels en vooral die zoenen........... .  :-\

[attachimg=1]

Afgerekend bij de lockers en afgesproken dat we ons zouden treffen in de bar. Daar hebben we nog zo'n drie kwartier nagenoten.
Deze kamer maakte mijn hele vrijgezellen weekend goed.

Jessica wandelt zonder enige moeite mijn top 3 van Sixsens binnen. Wie weet staat ze wel op 1!
Na de kamer hebben we nog driekwartier aan de bar nagenoten. Tegen middernacht ging Jessica naar huis.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2016, 11:29:55 »
Even dacht ik dat Jessica van de aardbodem was verdwenen, want na een adembenemende kamersessie op 25 september heb ik haar niet meer gezien in SS.
Rond 13 uur ingecheckt, een koffie aan de bar, de brunch en weer terug naar de bar. En wat zie ik tot mijn verbazing: een dame met een sjaal in haar bos haar: Jessica. Deze keer geen t-shirt en broekje, maar een zeer kort rokje en flitsende BH!
Onverwacht moest ze een paar weekjes naar huis, maar sinds afgelopen donderdag weer in SS.
En dus hoefde Sjeuf niet lang na te denken wie de eerste donatie van deze vrijdag tegemoet mocht zien.

Geen kamervraag tijdens de presales. Lol en veel intimiteit zijn de sleutelwoorden bij deze inmiddels 35 jarige deerne. Al zou je Jessica niet ouder schatten dan 27, 28 jaar.
Twee maal gekamerd op 14 oktober met Jessica. Al was dat aanvankelijk niet de bedoeling. Na de eerste kamer met Jessica smaakte het naar meer en besloot er nog een tweede aan vast te plakken in kamer 10 met jacuzzi.

Het was geen herhaling van zetten, want ze houdt wel van variatie. Alleen dat TZ al, daar krijg ik maar geen genoeg van. Knuffelbeest pur sang. Ze kruipt helemaal in je. Een 100% 'Sjeufdame'! Blasen is dik in orde en met de was ging ze helemaal van de wereld.
In cowboy en missio het spel afgemaakt in de eerste sessie. In de tweede sessie was ze zo goed bezig met de appeltjes des levens dat er geen houden aan was.  :xrated

[attachimg=1]


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2016, 21:58:21 »
Laat ik beginnen met de leeftijd van Jessica. Die moet zijn: 25 jaar en dus niet 35. De eerst dag niet goed verstaan. Reden: zuurstofgebrek in de hersenen..... .
@ mod a.u.b. aanpassen

Enfin Jessica. Twee keer 2 uur mee gekamerd op het verjaardagsfeest van Sixsens. Kamer sessie nummer 4 en 5 sinds ze haar opwachting heeft gemaakt in Sixsens. Jessica blijft verrassen. Fun, hilariteit en vooral goede seks. Geen kamer is hetzelfde.
Aan mijn vorige recensies heb ik dan ook niets meer toevoegen. Uitstekende service.
Dit was zeker nog niet de laatste kamer. ;)

[attachimg=1]

note sm: jessica eensklaps 10 jaar jonger gemaakt, zeg nu nog eens dat wonderen hier niet geschieden
  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2016, 23:27:00 »
UITERLIJK
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                 75B
Kontje:           strak en stevig

Blijft toch een kwestie van perceptie....
Op mij kwam zij over als een allervriendelijkst dame van tegen de 2 meter met een flink onderstel  ;)

Belangrijkste is dat jullie het goed gehad hebben met elkaar, dus laat mij maar kletsen

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:07:38 »

Blijft toch een kwestie van perceptie....


Haar leeftijd verkeerd verstaan, nu ook al haar 'onderstel'.
Op kamer ben ik een hersenloos zoogdier.....alleen draai ik de 'zuig'rol liever om  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 27 april 2018, 15:18:44 »
Jessica maar eens uit het stof halen.
Back in Sixsens ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke