Auteur Topic: Amelie privéontvangst Gent  (gelezen 5327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Amelie privéontvangst Gent
« Gepost op: 2 oktober 2016, 11:16:07 »
Als je op afspraakjes.com de zoekmachine inschakelt dan krijg je een eerlijk beeld van de dame in kwestie. Zelfs in het straatbeeld zou ze opvallen. Mooie bolle kont, een vestibule om U tegen te zeggen, acajou half-lang krullend kapsel, staalblauwe ogen  en een guitige blik. Qua leeftijd schat ik haar zo'n 36 à 37 jaar.
Bereikbaarheid : dame heeft nog een volledige dagtaak, dus is ze na haar werk vlot bereikbaar zowel telefonisch als per sms.
Stiptheid : Alhoewel ze per openbaar vervoer naar Gent komt was Amelie stipt op tijd
Dame heeft een vlotte babbel, art-minded, ad rem qua wereldliteratuur en weet als geen ander een date op te bouwen. In bed bleek ze een erg gedreven Dvp. Ik durf te stellen dat 95 % van de dames die ik ooit gefrequenteerd heb niet eens de seksdrive van Amelie bezitten.
Hygiëne : Zoals het hoort
Na het gerollebol in bed, nam ze nog uitgebreid de tijd om ons gesprek verder te zetten, is dus geen klokkijkster. Ze vertelde me ook dat ze van haar negentiende in het vak zit en dat ze zich van bewust is dat het voor Jan-modaal een pak geld is voor een uurtje animatie
Ongetwijfeld één van mijn beste dates van de laatste jaren :movingtits :movingtits :movingtits