Auteur Topic: Christina (Roemeens)  (gelezen 3678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Christina (Roemeens)
« Gepost op: 2 oktober 2016, 20:26:01 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12.msg85285.html#msg85285

Leeftijd   :   30 jaar   
Taal   :   Engels (goed)
Haarkleur   :   Rood   
Haarlengte   :   Half lang
Lengte   :   1.60 m - 1.65 m   
Postuur   :   Normaal
Tatoeage   :   Ja   
Lichaamsdeel   :   Been, Nek, Rug
Piercing   :   Ja   
Lichaamsdeel   :   Klit, Navel, Onderlip, Onderrug
Cup-maat   :   B   
Siliconen   :   Nee
Kleur ogen   :   Bruin

Dus ik neem afscheid van Piet en Blueeyes, loop richting lockers en op dat moment spreekt mij een meid aan. Dat was ook een van de enigste meiden waar ik die dag een klein beetje mee gepraat had.
Ze zegt wat ga je doen. Ik ga naar huis, heb het gehad. Maar we moeten nog neuken zegt ze. Okeej…
Zo kwam ik toch nog aan een meid die avond. Haar naam is Christina, 30 jaar, Roemeens met aardig wat piercings. Onder de lip, navel, 2 op de onder rug en nog eentje bij haar poes. Ze heeft een flinke haar dos op haar hoofd en het voelt aan als een schapenvacht. Vrij apart. :D
Aardig wat clubs gehad, een spontane en leuke meid, waar je tenminste fatsoenlijk mee kon praten.
Haar een sleutel laten halen en op de 3e etage volgens mij hadden we een kamer.
Ze vroeg wat ik wilde doen. Ik zeg laten we beginnen met eens lekker te zoenen. Dat deed ze lekker en heel zacht en sensueel met haar tong. Daarna daalde ze af om te gaan pijpen, dat deed ze verekkes goed. Ze vroeg wat ik nu wilde doen, of ik wou neuken. Nee, laten we eerst nog maar eens even lekker zoenen, waar ze zelf ook blij mee was. Toen vroeg ze of ik 69 wou doen. Geen probleem, laat maar gaan. Een tijdje die flamoes gelikt, en zij mij pijpen. Na een tijdje was ik er wel klaar mee en stopte maar zij bleef door pijpen. Ik haar maar aangetikt en gevraagd dat ik er nu wel klaar voor was.
Zo gezegd zo gedaan en ze ging op mij zitten. Naar zoveel voorspel en de hele dag te zijn opgegeild door die sexy dansende meiden heeft het niet zo lang geduurd.
Daarna kwam ze langs mij liggen. Keek nog op mijn horloge en ik had nog 10 minuutjes tijd voor het half uur. Mooi dacht ik. Maar goed het praten liep lekker, ze had veel te vertellen. Maar goed ik keek op mijn horloge en kut de tijd was verstreken. Zat op 40-45 minuten. Ik zeg zullen we eens naar onder gaan. Ik zag de bui al hangen en ja hoor, kon €100 aftikken. Is natuurlijk mijn eigen schuld had op het half uurtje moeten afkappen en naar onder moeten gaan. Maar goed, 20 minuten seks, 25 minuten praten. Is een duur gesprek voor mij geweest. Je moet zo goed blijven opletten de hele tijd, maar daar ben ik op de kamer niet altijd zo goed mee bezig. Weer wijze les geleerd, altijd blijven doen.