Auteur Topic: Claudia (Oekraïne)  (gelezen 4039 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Oekraïne)
« Gepost op: 5 oktober 2016, 01:05:57 »


[box title=CLAUDIA]
Land:             Oekraïne
Taal:              Duits
Leeftijd:         29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normal
BH:                 75B
Kontje:           Strak
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ voor raamservice uitzonderlijk goed
+ PZC
+ kussen en soms een klein tongetje
[/box]
[box title=extra info]
zie hieronder
[/box]

Zo nu en dan val ik eens terug in 'oud gedrag'! Dat wil zeggen een raambezoek i.p.v. een saunaclub.
Dinsdag 4 oktober was ik in Heerenveen. Ik was slechts op 50 meter afstand gehuisvest van de Munnikstraat.
Eerst compleet opfrissen om vervolgens maximaal honderd voetstappen te zetten naar de meisjes.

In Clubs 88 trof ik de enige blonde dame van het pand. Ze stelde zich voor als Claudia uit Oekraine. Prijs €30 PMC en NMC. Voor mij oké op dat moment. De druk moest van de ketel.
Eenmaal uitgekleed, (nog) een wasje en op bed neergestreken, vertelde ik dat ik als veelplegende saunaclubbezoeker verwend ben geworden (TZ, PZC en NMC voor €50 per half uur).
PZC wilde ze wel doen voor €20 extra. Die was binnen. TZ doet ze niet, wel kussen op de mond.

Claudia had al direct door dat teddybear een knuffelaar is. Stevig knuffelen geen probleem. Kussen op de mond oké en warempel kwam enkele keren beiden tongetjes tegen elkaar aan, als was het zeer oppervlakkig. Het was in ieder geval al meer dan ik verwachtte. PZC was goed, prima zuigkracht. Gewoon in missio de klus geklaard.
Nadat ik me heb aangekleed hebben we nog zeker een kwartier zitten babbelen. Claudia kende het saunaclub concept niet. Ze had veel vragen over hoe het er aan toe gaat. Ze was verbaasd over de ' lage prijs' per dag en daarvoor ook nog eten en drinken te krijgen.

Geen idee of ze ooit een SC ooit gaat proberen. PZC zal geen probleem zijn, maar het standaard TZ in een SC zou zo maar een struikelblok kunnen zijn.
Niettemin een SC waardige dame: communicatie vaardig, goede service en looks. En vooral een leuk raambezoek deze dinsdag.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke