Auteur Topic: HADIGE (Roe)  (gelezen 11492 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HADIGE (Roe)
« Gepost op: 6 oktober 2016, 17:13:06 »
[box title=HADIGE]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            normaal
BH:                 silli D
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HADIGE (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2016, 17:14:30 »
Ik heb onlangs in Samya gekamerd met Roemeense Hadige. Ze zegt dat ze Griekse is, maar wij weten uiteraard beter ;).

Hadige is 24 jaar jong, 1,70m groot, heeft een leuk kopje, lang zwart haar, is normaal gebouwd, heeft een lekkere kont en een silli D. Ze heeft een kleine tattoo in haar nek. Piercings kan ik me niet herinneren.

De presales waren, zeker voor Samya, meer dan oké. Hadige nam de tijd voor een rustig praatje en raakte me net vaak genoeg aan op alle juiste plaatsjes :)).

De kamergang was oké zonder meer.

Zoenen beperkte zich jammer genoeg tot wat gespeel met de lippen. De pijpbeurt was wel uitstekend en Hadige plaatste zich tijdens het pijpen zodanig, dat ik overvloedig met haar, ondanks de silli’s zachte borsten, haar billen en haar poesje kon spelen ;D. Het neuken was goed: ik mocht mijn ding doen, maar er kwam wat weinig interactie vanwege Hadige.

Vlotjes klaargekomen tijdens hondjes :)) en de kamer ergens rond minuut 25 verlaten.

De aftersales waren onbestaande: Hadige zag me plots niet meer staan.

Herhalingsgevaar is klein, daarvoor was de kamergang te gemiddeld 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
HADIGE (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2018, 22:10:34 »
Miss Marathon aka The Digger

In Samya hebben we de dames waar we de naam niet van weten bijnamen gegeven. Tot gisteren stond Hadige te boek bij mij als miss marathon omdat ze eindeloos rondjes rond het podium loopt en noemt Latiga haar the digger omdat volgens overlevering het podium en de vloer ooit op gelijke hoogte waren, maar dat Hadige er eigenhandig voor verantwoordelijk is dat er nu een hoogteverschil is.

Bij mijn bezoekje een week eerder was ze er niet, maar afgelopen zaterdag was ze weer in volle glorie te aanschouwen. Voorheen was er altijd wel enige vorm van contact door een knipoogje, kusmondje of aanraking in het voorbij lopen, maar daar was het ook bij gebleven. Toch was er altijd al iets waardoor ik door haar gebiologeerd was.

Eerder op de avond had ze al een kusmondje mijn richting uit laten komen en toen ze voorbij liep stak ze haar handje uit. Ik pakte hem vast en ze zag dit als uitnodiging om op mij te komen zitten. We zaten wat te dollen en pleasen zonder dat ze hintte naar een kamergang. Ze bleek een zotte doos te zijn en dat gecombineerd met haar heerlijke lijfje en die vuurrode lippen hadden het pleit al in haar voordeel geslecht. Na een tijdje samen buiten een sigaretje gerookt. Aangezien het hier wat rustiger was konden we wat makkelijker een beetje praten. Ze vroeg mijn herkomst en volgens internationale gebruik de vraag andersom ook gesteld waarbij ik een voorzet gaf door Roemeense als antwoord erin te verwerken. In plaats van dat ze hem alleen nog hoefde in te tikken verraste ze me dat ze Griekse zou zijn. Een maat van mij is van Griekse afkomst en gooide er wat huis, tuin en keuken Grieks tegenaan dat ze tot mijn verrassing feilloos counterde. Het zou wel haar eindeloos rondlopen verklaren aangezien de marathon een overblijfsel is uit de Griekse oudheid. Uiteindelijk maakt de herkomst niets uit zolang de klik er maar is. Ik gaf de hint dat we wat wij betreft bij terugkomst linea recta door naar de kamer konden. Eenmaal binnen maakte ze nog niet de aanstalten om door te lopen. Na een minuut of vijf vond ze dat het moment daar was om wat privacy op te zoeken.

Ik had de massage olie gehaald en dit gebaar viel goed bij haar. Waar ik normaliter de kamer begin met de massage vond ze dat zij eerst haar ding moest doen en ik haar daarna de massage kon geven als beloning voor gedane inspanning. Haar lange haren bleven los en ze begon aan een goede BJ/HJ afwisseling waarbij ze zich zodanig positioneerde dat ik full acces had tot alle vrouwelijke erotische zones. Na een tijdje gleed ze langzaam naar boven en werden de nodige kussen uitgewisseld. Ze likte haar hand, maakte haar poesje nat en liet zich er treiterend langzaam overheen glijden. Het ritme klopte feilloos en na een tijdje voerden we langzaam het tempo op en het eerste schot van de dag was een feit.

Ze eiste haar massage op en op deze wijze de resterende minuten van het half uurtje volgemaakt. Aftersales ook dik in orde. Geregeld kwam ze een kusje stelen, een dolletje maken en gespeeld boos kijken als ik met een andere dame in gesprek was. Een herhaling zal er vanzelf wel een keer van komen en dan eens minimaal een uurtje meenemen en kijken of ze de door mij verkregen bijnaam ook op de kamer waarmaakt.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
HADIGE (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2018, 14:30:14 »
==> Sixsens, greek/ro she says     
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
HADIGE (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2018, 20:33:34 »
==> Sixsens, greek/ro she says   


Alias Nikki as ESB wrote on youplaforum.
Though this be madness, yet there is method in't.