Auteur Topic: opening  (gelezen 25104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #15 Gepost op: 23 mei 2012, 21:58:55 »
O.k., ik ben aan het zagen.  Laat anderen dan maar vragen maar ik zie weinig interesse en repliek op jouw posting op diverse fora, helaas.

Nu ik toch aan het zagen ben, kan deze er maar meteen bij.  Afgelopen zaterdag was ik in Amnesia, mij aan de brunchtafel aan het bedienen.  Ik zei (zoals ik vind dat dat hoort) goeiemiddag tegen een dame die nog in haar gewone kledij was en haar ook aan het bedienen was van de brunchtafel.  Ik verschoot me rot maar vond het heel leuk; ineens een voltreffer op de mond.
Een uurtje later zag ik de dame (nog steeds aangekleed) bij de theke zitten (en maar lachen en plezier hebben).  Zou het geen DVP zijn, dacht ik nog even maar nog later liep ze gewoon in bikini te paraderen.
Het is dus niet uniek voor SS, het is ook zo bij SS  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #16 Gepost op: 23 mei 2012, 22:37:57 »
Ik bedoel dat je aan het vitten bent, ik vind dat je ze een kans moet geven, in elke ja elke club is er wel iets fout, zelfs in Paradise, daar ruik je de WC geur in de kleedkamer en dat is ook niet aangenaam, maar nu ben ik ook aan het vitten.

Ik heb zo goed en zo kwaad als mogelijk een eerlijk beeld willen geven van deze zaak.
Ik vind het ook veel te duur, dat is zo, maar verder is het een mooie en aangename club, die een kans moet krijgen.

De inkom is ongeveer wat je als man alleen in veel parenclubs moet betalen. Daar heb je dan Aldi dranken, en junkfood, of frituur gerechten, neen niet in allemaal maar in de meeste wel.
Daar heb je geen sauna jacuzzi of wat dan ook. Seks is er dan wel gratis maar geen garantie en vaak is de seks erop en erover. Soms ontmoet je wel een aangenaam iemand waar je goede seks mee hebt maar dat is nooit zeker. Dan ben je ook vaak 100€ kwijt voor rommel en slechte seks (ik denk dan aan een liedje van Buurman seks en slechte whisky  of is het slechte seks en whisky of erger nog slechte seks en slechte whisky).

Bon, we mogen kritisch zijn, en hoe hoger de prijs hoe kritischer en ik zal hier geen wekelijkse of zelfs maandelijkse klant zijn. Daarvoor is de inkom inderdaad te hoog.
Maar is zal hier wel af en toe binnen springen, ik heb toch 3 tot 5 uur minder tijd nodig om naar deze zaak te gaan dan om naar een Duitse club te rijden. Dat alleen al compenseert al veel.

Als ik IT werk doe voor een firma dan is de kostprijs 50€/uur, reken uit 4 uur onderweg aan 50€ is 200€ die ik mis loop. Nu reken ik normaal zo niet, maar velen zullen dat wel doen.
Vooral voor  mannen die een thuis hebben en niet zomaar weg kunnen is deze zaak wel iets, en kunnen zo kennis maken met iets dat nieuw is in Vlaanderen.
Ik had ook liever 50 à 60€ inkom gezien maar het is nu eenmaal anders. Ik ken landen waar je goede seks hebt omgerekend 15€ ik ken er ook waar je minimum 1000€ moet neertellen. Dat heeft met zoveel factoren te maken.

Dat er weinig reactie komt op mijn schrijven verbaast me niet, Op het Nederlandse forum interesseren ze zich niet echt voor wat in Vlaanderen gebeurd en verder zijn daar vooral vriendjes over elkaar aan het schrijven, je leest er zo vaak ik zag XX en YY en ZZ en samen met TT gingen we lekker ouwe oeren……., dat ze ouwe hoeren zoveel ze willen maar moet dat nu echt op een forum. Is een forum niet gemaakt om ervaringen te delen en elkaar tips te geven en nieuwe zaken te leren kennen, of ben ik nu ook aan het zagen.

Op het Vlaamse forum zitten ze gewoon op je kop te kakken als je iets schrijft over dit concept, of ze zitten te wissen dat het niet schoon is. Ik schreef onlangs nog over diverse clubs in Duitsland, daar kwam ook bijna geen reactie op.

En dit forum is leuk en prettig, maar ik denkt dat het nog maar een kleine groep is die hier schrijft.
 
Ik herinner me de tijd dat België echt een club had naar Duits model, in Mol, De Ritz later Relaxclub. Hoewel dit een grote en aangename zaak was had het ook een minpunt, het eten trok op niets. Verder heb ik er veel plezier gehad

Ook in de korte tijd dat Queenies open was, hoewel ze daar een schrijnend tekort aan jonge vrouwen hadden.

Eigenlijk ben ik toch ook een zaag hé


BTW ik kan me overal amuseren, als er maar lekkere vrouwen zijn, zo was ik vrijdag in GT, en ik ben niet echt een GT fan, maar ik heb me er goed vermaakt mede dankzij dit forum, waarvoor nogmaals dank, het is me zeer goed bevallen want.......... ik vond er enkele lekkere wijven, en dat is en blijft het belangrijkste, de rest is gewoon mee genomen

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #17 Gepost op: 23 mei 2012, 23:09:44 »
Eigenlijk hoort het hier niet maar ik hoop van harte dat de "bazen" van dit forum hun woord houden en (als het nodig is) ingrijpen als het hier ook een gevit op mekaar wordt.  Ik zal hen daar dan heel dankbaar voor zijn en jij dus ook.

Misschien moeten ze mij maar meteen een ban geven, want ik vit.

Ach...

Natuurlijk wens ik de club een lang en mooi leven.  Ik ben er trouwens bijna zeker van dat ze (al is het via hun eigen naam en Google) goed weten waar er wat over hen geschreven wordt.  Het is dan ook aan hen om keuzes te maken, nadien maken de klanten de keuze.

Feit is wel dat als ik je laatste post lees, ik tussen de regels lees dat de club ook voor jou niet kan vergeleken worden met de Duitse saunaclubs zoals we ze kennen.  Ze bewandelen een elitairder elan momenteel.  Het is dus enkel de club zelf die op de site het vergelijk met de traditionele Duitse saunaclubs maakt.  Dat brengt automatisch vergelijk van bezoekers met zich mee en dan moet de dubbele prijs ook minstens perfectie op alle vlakken bieden.

Misschien kom ik er ook nog eens een eerste keer.  Als de prijs gezakt is, al er meer en mooiere dames zijn, als de sauna's werken.  Er is dus eerst nog wel wat werk voor de zaak  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #18 Gepost op: 24 mei 2012, 00:58:03 »
Maar is zal hier wel af en toe binnen springen, ik heb toch 3 tot 5 uur minder tijd nodig om naar deze zaak te gaan dan om naar een Duitse club te rijden. Dat alleen al compenseert al veel.

Als ik IT werk doe voor een firma dan is de kostprijs 50€/uur, reken uit 4 uur onderweg aan 50€ is 200€ die ik mis loop. Nu reken ik normaal zo niet, maar velen zullen dat wel doen.
Vooral voor  mannen die een thuis hebben en niet zomaar weg kunnen is deze zaak wel iets, en kunnen zo kennis maken met iets dat nieuw is in Vlaanderen.
Ik had ook liever 50 à 60€ inkom gezien maar het is nu eenmaal anders. Ik ken landen waar je goede seks hebt omgerekend 15€ ik ken er ook waar je minimum 1000€ moet neertellen. Dat heeft met zoveel factoren te maken.

Dat er weinig reactie komt op mijn schrijven verbaast me niet, Op het Nederlandse forum interesseren ze zich niet echt voor wat in Vlaanderen gebeurd en verder zijn daar vooral vriendjes over elkaar aan het schrijven, je leest er zo vaak ik zag XX en YY en ZZ en samen met TT gingen we lekker ouwe oeren……., dat ze ouwe hoeren zoveel ze willen maar moet dat nu echt op een forum. Is een forum niet gemaakt om ervaringen te delen en elkaar tips te geven en nieuwe zaken te leren kennen, of ben ik nu ook aan het zagen.

Op het Vlaamse forum zitten ze gewoon op je kop te kakken als je iets schrijft over dit concept, of ze zitten te wissen dat het niet schoon is. Ik schreef onlangs nog over diverse clubs in Duitsland, daar kwam ook bijna geen reactie op.

En dit forum is leuk en prettig, maar ik denkt dat het nog maar een kleine groep is die hier schrijft.
 
Eigenlijk ben ik toch ook een zaag hé


Je zaagt wel maar voor een oude zaag komt er wel wat spanen vanaf, waarmee ik bedoel, je raakt absoluut de kernen en zaagt rechte planken.


Die ruwweg 4 uur is voor velen een belemmering en klopt voor 20 euro heb je in de Filipijnen een nacht sex en de morgen erbij en elders is dat niet te betalen.


Weinig reacties, hmm ik denk dat je hier gewone reacties krijgt, vragen en " normaal" commentaar. Op ander fora heb je blijkbaar hele andere ervaringen en blij dat je dit forum leuk en prettig vind.
Het klopt we willen niet de grootste zijn, maar wel de beste, technisch, de mooiste met foto's en de leukste, dus mensen die hier komen vervelen werken we kordaat mee af. Gelukkig hebben we nog maar een paar keer in moeten grijpen, maar die kunnen het ook echt vergeten.


Wissen doen we zelden, alleen priveinfo daar zijn we erg scherp op. De admins/mods hebben hier een luizebaan en genieten vooral van zelf met de hobby bezig zijn.


Blijven zagen Zeppos58, zolang je kan, ik heb nog geen een onzinnig iets gelezen om het zo maar te zeggen. Alles wat je schrijft sneed hout en met dikke planken hopen we hier een leuk en interessant forum te bouwen/houden.


Groet, Foots  O0


P.S. en af en toe gooi ik er een spreekwoordelijke preek hier neer, zodat leden weten wat we doen en waar we voor staan. Dit kompenseer ik door dan vrijkaarten uit te delen aan leuke of informatieve schrijvers, want wij zijn een forum voor leden en door leden. Voor meer preekwerk zie in het forum onder Algemeen, wat is Relaxxxboard en het kopje missie.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #19 Gepost op: 24 mei 2012, 02:39:29 »
Nee zeppos58, je bent geen zaag. Ik weet dat je veel schrijft, oa op hookers en op provla. Dat er niet meteen reacties op je stukjes komen (bv op provla) betekent niet dat ze niet aandachtig gelezen worden... integendeel.

In elk geval ik vind je bijdragen wel interessant genoeg en ik zou zeggen, meer van dat.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #20 Gepost op: 25 mei 2012, 18:32:02 »
Dit stukje staat te lezen op het "Vlaamse" forum, ik vond het interesant genoeg.
Ik heb het dus niet zelf geschreven maar een zekere pedro28 het staat hier http://www.provla.com/vpf/viewtopic.php?f=6&t=15230




Note sexmachine: quote weggehaald, niet om zeppos te pesten, maar we weten niet dat pedro28 dit hier wel wil zien verschijnen. En beleefd als we zijn, laten we hem de vrije keuze het hier al dan niet te posten. De link laten we uiteraard wel staan, want wij hebben geen enkel probleem met andere fora, waarvan provla er eentje is  ;)
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2012, 18:52:05 door sexmachine »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Kopij identiteitskaart
« Reactie #21 Gepost op: 25 mei 2012, 19:33:48 »
Ik las eens tukje van je, Zeppos, op een ander fora, eigenlijk een opmerking op Eskimo30  ;)
De kopij van je paspoort heeft maar één doel, ze hebben het statuut van een privéclub en niet van een saunaclub naar Duitse norm.
Ik verklaar me nader; indien je een privéclub hebt, is alles wat gebeurt achter de gesloten deuren PRIVE, en hoeven de heren van Sans Sens niet de dingen te volbrengen die ik aanhaalde, veel eerder in dit topic.


Dat wil dus zeggen dat ze geen kamers verhuren, en dus niet rechtstreeks aanzetten tot prostitutie, volgens de Belgische wetgeving maar dat de kamers vrij mogen gebruikt worden door leden.
Met als logisch gevolg (en dat is geen gevolg zelfs) dat alle werkzame meiden ook lid zijn van deze privé-club, net als de heren die er komen.
Alleen zien de heren van het Belgisch justitieapparaat en de heren van de federale dienst financiën deze privévorm niet erg graag verschijnen voor een "hoerentent".
Ik ga dus mijne pas niet afgeven, misschien begrijp je later in dit stukje ook waarom, zeppos  ;)


Er zitten namelijk enkele addertjes (ANACONDA4S DUS) onder de groene zoden, Sans Sens is verplicht zijn ledenlijst door te geven aan de belastingsdiensten ieder jaar.
Wat die er mee doen, dat is uit handen van Sans Sens, en ik weet ook eerlijk gezegd niet wat ze ermee gaan doen.
Ik ga alvast geen lid worden van eender welke privé-club zonder dat ik op voorhand weet wat er gebeurt met de ledenlijst, no way.
En zo omzeilen ze ook het ingeschreven statuut van de meiden, wat een zeer gevaarlijke bezigheid is in Belgenland... .


Dit zijn in mijn ogen de vier  zeer hekele punten, op het gevaarlijke af zelfs, voor mensen die het bezoeken of bezocht hebben.
- je bent namelijk lid van een privé-club, zonder dat je ervan op de hoogte bent gebracht
- je hebt geen regels te lezen gekregen en ondertekend, wat uiteraard verplicht is als ze je lid maken
- je hebt geen lidmaatschap voor een jaar betaald, wat verplicht is bij wet (en het zit niet in de toegangsprijs want de volgende keer is het niet goedkoper)
- de meiden zijn NIET ingeschreven, dus onze Federale Overheid verdient er niets aan, aiaiai, blunder van formaat.


Mij zien ze er alvast niet vooraleer iemand van het management op deze bemerkingen een verhelderend antwoord kan bieden, en me kan tegenspreken.... .
ik zie heel erg graag mijn ongelijk in deze bewezen, maar ik vrees er een beetje voor.


Ik wil hier NIET meneer de betweter uithangen, belerend doen, of deze club met de grond gelijk te maken, ik schrijf als admin duidelijk mijn bedenkingen neer, naar aanleiding van de gebeurtenissen destijds in club Relax in Mol, en dat scenario wil ik geen twee keer meemaken en wens ik niemand toe, zelfs mijn grootste vijand niet.
Alhoewel, die laatste , tja, toch wel  ;) ;D >:D


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #22 Gepost op: 25 mei 2012, 19:55:39 »
Tja ik had dat ook gelezen in de recensie van Zeppos58 en ik dacht ook, tja wat gebeurd er met de paspoorten ?

Nu lees ik naar de belastingdienst  :o , awel, dat lijkt me duidelijk  C:-) , die gaan eens kijken hoe vaak het lid is geweest en een budget berekeningtje maken of je dat van je witte geld of van je zwarte geld doet. In tegenstelling tot de NL belastingdienst die zeer grondig te werk gaat en met een goede schatting van je zwarte geld je een stevige naheffing laten toekomen.
De Belse belastingdienst, tja daar heb ik een minder hoge pet van op, maar van de Belse politie weer wel.

Niet ingeschreven statuut bedoeld SM mee dat over de dames geen sociale premies worden afgedragen of belastingen worden geind. Kortom zwart werk in NL taal.

Gezien de hoge entree versus de relatief geringe vergoeding die verschuldigd is aan de dames per tijdseenheid, lijkt het me zonneklaar dat Sans Sens hier zonder zonden de handen wassen in onschuld lekker vet willen cashen op entree, geen verplichte afdrachten doet voor de dames en dat de dames met een relatief klein bedrag in de " exclusieve" club naar huis worden gestuurd zonder enige vorm van verzekering/bescherming.

Exclusief valt dan in mijn categorie van financieele uitbuiting, ofwel buiten de Belze wet opereren en dan de club wel relatief snel worden opgerold, want de politie C:-) is hier niet zo dom en soft als de NL collega's C:-) .

P.S. En SM je hangt hier wel de NL betweter uit en maait zo de groene zoden voor mij weg ;) .

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
sponsoring
« Reactie #23 Gepost op: 25 mei 2012, 20:14:57 »
Dat, mijn beste vriend Foots, is waar een forum voor staat, de leden waarschuwen voor iets wat niet kosjer lijkt. Als ik nadien fout blijk te zitten, trek ik graag openlijk het boetekleed aan.


In tegenstelling tot Eskimo30 springen wij niet op alles wat naar geld ruikt, uit eigenbelang, we hadden al lang aan de ingang kunnen staan, een grafische selector kunnen aanbieden en kunnen cashen.
Ik lees eskimo30 op ybf en de gretigheid is groot: " Afwachten maar en misschien hebben we binnenkort meer info want ik begreep dat men interesse heeft op dit Forum wat reclame te gaan maken!"
Dat mogen ze, is zakken vullen maar redelijk cru, daaruit geld willen opstrijken., zonder rekening te houden of een waarschuwing aan de leden te geven... .


Wij zijn een forum van en voor en door leden, en wij wensen onze leden te waarschuwen, dat de gegevens van je ID laten kopiëren op zijn minst gevaarlijk "kan" zijn, dan denken we helemaal niet meer aan de centen die die bewuste club aan ons zou kunnen of willen geven, of vrijkaartjes, of of of... .
Einde pleidooi...


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #24 Gepost op: 26 mei 2012, 01:07:53 »
Toch een paar opmerkingen hoor

Citaat van: sexmachine
Dit zijn in mijn ogen de vier  zeer hekele punten, op het gevaarlijke af zelfs, voor mensen die het bezoeken of bezocht hebben.
- je bent namelijk lid van een privé-club, zonder dat je ervan op de hoogte bent gebracht
-
Toch wel er hangt duidelijk dat u lid moet zijn, maar een privé club is niet verplicht lidgeld te vragen....

Citaat
- je hebt geen regels te lezen gekregen en ondertekend, wat uiteraard verplicht is als ze je lid maken
De regels hangen uit in de zaak en zijn bijgevoegd bij je lidkaart

Citaat
- je hebt geen lidmaatschap voor een jaar betaald, wat verplicht is bij wet (en het zit niet in de toegangsprijs want de volgende keer is het niet goedkoper)
Je kan perfect lid zijn van een club, vereniging, vzw zonder een lidgeld te betalen,

Citaat
- de meiden zijn NIET ingeschreven, dus onze Federale Overheid verdient er niets aan, aiaiai, blunder van formaat.
, Dat kan best zijn, maar wie zegt dat het zo is, prostitue is geen beroep in Belgiê, vaak zijn die meisjes ingeschreven als karakterdanseres serveuse of maseur, of ondere onduidelijke tittels. Of dat zo is weet ik niet. De kans is inderdaad niet denkbeeldig dat ze gewoon zwartwerk doen, mar is dat ook niet zo in de vele clubs die Duitsland rijk is????

Ledenlijsten werden jaarlijks neergelegd bij de griffie van de rechtbank van eerste aanleg van het arrondissement waar de maatschappelijke zetel is gevestigd, sinds de laatste wetgeving is dat de rechtbank van koophandel.
Alle belanghebbende kunnen de ledenlijst inkijken maar krijgen geen kopie, vraag is wie belanghebbenden zijn, wel in eerste instantie de leden zelf, maar ook personen die een gelijkaardige club beheren (ze baten niet uit, ze beheren).

Privé clubs mogen ook gasten ontvangen, personen die eens of een paar keer komen kijken voor ze lid worden, in Sec Sin krijg je zo uw lidkaart maar na het derde bezoek. Dat is wettelijk perfect in orde als dat in de stichtingsakte of statuten zo is opgenomen. Zo staat in sommige clubs hun statuten dat je enkel kan lid worden indien u wordt voorgedragen door een ander lid.

Eigenlijk doen ze net hetzelfde als een parenclub, lidmaatschap; inkom, gratis eten en drinken en de seks…. Just for fun. Met dit verschil dat hier nagenoeg geen swingers komen maar ijsberen, als je de website goed bekijkt laten ze zelfs blijken dat ze een andere vorm van parenclub zijn.

De Belgische wetgeving zit vol met achterpoortjes, of ze het juiste achterpoortje hebben gekozen zal de toekomst nog moeten uitwijzen.

Het grote gevaar voor mij zit hem in het feit dat het zo verdomd kort in de buurt is.



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #25 Gepost op: 26 mei 2012, 04:32:21 »
Zeppos,


Jij mag gerust je ID afgeven, ik vraag me enkel af hoe de belastingen op het einde van het jaar de inkomsten gaan bepalen, en dat is het simpelste met het opvragen van de leden. Altijd prijs dus.
Voor de rest vind ik het fijn dat jij niks te verbergen hebt voor de belastingen  ;D
Uiteraard gooide ik een visje en wist dat jij ging happen, en uit ke uitleg is het dus een privéclub die ook aanzet tot prostitutie, want daar vallen ze nu net over in België, die financiële transactie, en die staat duidelijk beschreven op de website en in de recensies van mensen die er zijn geweest.


In Duitsland dragen de clubs 10 euro per dag per meid af aan de belastingen, hier zou dat 75 euro per dag moeten zijn. Maar daar spreek je jezelf dus tegen. Wie zegt dat ze in het zwart werken? IK, en jij met je recensie, want jij maakt een recensie over een privéclub, dus dat is principe inkom betalen en dan geen financiële vergoeding meer voor wat er verder gebeurt. Doe je dat wel, is dat in België aanzet tot prostitutie, en noem het nu door de uitbaters of beheerders, maakt geen ene moer uit.  Je schrijft zelf en de seks is voor de fun. Dan mag je er wel geen eurocent voor betalen... AANZET TOT PROSTITUTIE... .


Als het dus een privéclub is, dan mag er verder geen enkele financiële transactie meer plaatsvinden. En dat gebeurt wel, dus vallen ze niet meer wettelijk onder privéclub, maar seksclub en is er zelfs sprake van AANZET TOT PROSTITUTIE; En ze ontduiken dus iedere dag per meid 75 euro.  En ik zuig dit niet uit mijn duim, ga maar eens een praatje maken met de gerechtelijke en de RSZ.


Ik zat te wachten op die reactie, want ook ik wist dat ging komen.
Helaas is het dus zoals Club Relax in Mol. De RSZ en de gerechtelijke diensten in België spreken dan van belastingsontduiking a ratio van 75 euro per dag per meid en aanzet tot prostitutie.
En we weten allemaal wat er met Club Relax en Queenies is gebeurd.


Goed, ze hebben in de Sens dus nagedacht en willen de wet omzeilen met er een privéclub van te maken.
De fout die ze maken is dus dat ze een all-in prijs hadden moeten maken, dan waren ze er misschien mee weggelopen.
Nu geef ik ze geen schijn van kans tegen het Belgische apparaat dat RSZ en Gerechtelijke Politie noemt.


En voor je hier vertelt dat ik uit mijn nek klets, jij schrijft in je recensie dat er een Roemeense en een Bulgaarse en een Hongaarse meid aanwezig was. Enkel de laatste mag wettelijk gezien in België werken, Roemeense en Bulgaarse meiden krijgen GEEN werkvergunning in België, daar zijn ze nu net over gevallen in Relax destijds. Voor die meiden zijn de grenzen helaas nog niet open, en die werken dus ILLEGAAL in deze privéclub. En als klant MOET je dat ook weten, dat is de stelling van het gerecht in België, en zeker als beheerder van een club MOET je de wetgeving kennen.


De vermelding op hu site dat de boekhouder de geïnteresseerde meiden met raad en daad bijstaat is dus .... zever in pakskes en goed geprobeerd, toch voor de roemeentjes en bulgaartjes  ;)


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #26 Gepost op: 26 mei 2012, 13:40:40 »
Veel hangt ook af van het gerechtelijk arrondissement waarin je werkt, dat is met veel zaken zo. Begin jaren 80 werd geen enkele toen nog vrije radio in Brabant in beslag genomen, terwijl je in Oost-Vlaanderen het maar een paar dagen kon uithouden.
Wat ik nooit heb begrepen is waarom Het Rozenhof en De Rio in Gobbendonk en Herentals wel kunnen open blijven. Daar wordt in het zwart gewerkt (lees geneukt) dat het niet schoon is. Belangenvermenging ??
Nog mooier, in het Rozenhof, dat in officieel een gewoon café met kamerverhuur is, kunnen rokers gewoon hun gang gaan, er staan geen asbakken maar lege blikjes om je peukje weg te werpen. Een café in de gebeuren kreeg al 4 maar controle op het rookverbod. Waarom het Rozenhof dan niet??? Als je in Vlaanderen maar corrupt bent, dan lukt alles denk ik.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #27 Gepost op: 26 mei 2012, 14:15:39 »
Als je in Vlaanderen maar corrupt bent, dan lukt alles denk ik.


Hier bevestig je het voordeel wat bijna alle NL-ers van gans Belgie hebben, als je maar corrupt bent lukt alles.
Waarom denk je dat ik het hier zo naar mijn zin heb ?

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #28 Gepost op: 26 mei 2012, 14:22:47 »
Veel hangt ook af van het gerechtelijk arrondissement waarin je werkt, dat is met veel zaken zo. Begin jaren 80 werd geen enkele toen nog vrije radio in Brabant in beslag genomen, terwijl je in Oost-Vlaanderen het maar een paar dagen kon uithouden.
Wat ik nooit heb begrepen is waarom Het Rozenhof en De Rio in Gobbendonk en Herentals wel kunnen open blijven. Daar wordt in het zwart gewerkt (lees geneukt) dat het niet schoon is. Belangenvermenging ??
Nog mooier, in het Rozenhof, dat in officieel een gewoon café met kamerverhuur is, kunnen rokers gewoon hun gang gaan, er staan geen asbakken maar lege blikjes om je peukje weg te werpen. Een café in de gebeuren kreeg al 4 maar controle op het rookverbod. Waarom het Rozenhof dan niet??? Als je in Vlaanderen maar corrupt bent, dan lukt alles denk ik.
Simpel, je slaat de nagel op de kop Zeppos.
Ik heb duidelijke taal gehoord in Kasterlee destijds (en dat verkondig ik al vijf jaar).
Een saunaclub KAN in Belgiê van zodra je de sociale bijdragen van 75 euro per werkende meid betaalt per dag, dat hebben ze ook voorgesteld destijds aan Club Relax in Mol.
Doe je dit niet, gaat de keet onherroepelijk dicht.
En vereiste twee was; GEEN Bulgaarse of Roemeense grieten, want de grenzen zijn wel open, maar niet voor inwoners van die landen.
Op je andere vragen si een duidelijk antwoord te formuleren, dat zijn geen saunaclubs, dat zijn bars, en België heeft daar een rijke traditie in,  en er wordt al eens wat geld onder tafel geschoven.
Meestal als er in de saunaclubs die willens tarten een inval is, is dat ook 'overgedragen', en wel net door de clubs die jij hier noemt, want die zien dat als concurrentie en het afpakken van hun broodwinning.
In zowat ieder café mag gerookt worden, anders kan onze stamkroeg ook zijn deuren sluiten, want daar geven ze een glas met water om je sigaretten in te doven  ;D


Het is geen kwestie van corrupt zijn, het is een kwestie van goed te luisteren naar de gerechtelijke insanties, end an is een saunaclub wel mogelijk.
Maar wees eens eerlijk, welke clubeigenaar is bereid PER werkende meid PER dag een sociale bijdrage van 75 euro neer te tellen? Die prijs moeten ze bijtellen bij de klanten, en het gevolg is dat ze er niet meer gaan komen met 110 euro inkom. En dan nog de beperking dat er geen Roemeentjes of Bulgaartjes mogen werken, maakt het al bijna helemaal onmogelijk.


Ik zou niet liever zien dan een saunaclub die de opstart kan maken in België, volgens de opgelegde normen, alleen is de vraag welke meiden er willen gaan werken? Want laat ons duidelijk zijn, een meid die op zichzelf werkt hier (privé of escort), pakt gewoon het dubbele tot drievoudige van wat ze in een saunaclub kunnen verdienen, en staan niet te springen.
En die wel staan te springen, die mogen er wettelijk gezien NIET werken.


Ik heb hier een jaar geleden gratis raad gegeven aan de toenmalige manager van de club, maar hij wist het beter.
Voor die raad worden in Nederland consultanten DIK betaald, maar de managers van de club hebben het toen heel hard weggelachen, onder het motto 'budgetneukers' of zo. Wel, ze kunnen nog veel leren van budgetneukers, ze kunnen hier nog steeds alle raad gratis wegplukken trouwens, het blijft online ter beschikking staan.
"We zoelen zien" binnen een maand of 8, ik schat dat ons Belgisch apparaat die club zo lang met rust laat, of kom, maximum een jaar.

Wordt zeer waarschijnlijk vervolgd ( letterlijk en figuurlijk)   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #29 Gepost op: 26 mei 2012, 22:13:55 »
Citaat van: sm
Ik zou niet liever zien dan een saunaclub die de opstart kan maken in België, volgens de opgelegde normen, alleen is de vraag welke meiden er willen gaan werken? Want laat ons duidelijk zijn, een meid die op zichzelf werkt hier (privé of escort), pakt gewoon het dubbele tot drievoudige van wat ze in een saunaclub kunnen verdienen, en staan niet te springen.
En die wel staan te springen, die mogen er wettelijk gezien NIET werken.



Hier klopt je redenering niet helemaal.  Een dame die zelfstandig privé ontvangt of zelfstandig aan escort doet, dient ook allerlei zaken af te dragen aan de belastingen en zo voort.  Ze doen dat natuurlijk (zo goed als allemaal) niet en werken dus zwart en verdienen dan inderdaad de € 180 à € 200 per uur.  De dames die voor een bureel werken moeten 50 % (soms maar!! 40 %) afstaan en houden dus maar € 90 over.  In SS verdienen ze dus meer (in het zwart?).
Komen we wel terug bij het punt van zeppos: waarom laten ze de escortbranche gerust en straffen ze saunaclubs af.  Juist misschien ja, omdat de te dure sekbranche in België niet wil dat tegen aanvaardbare prijzen seks verkocht wordt.  Vraag is welke vreemde rol de gerechtelijke instanties hier dan in spelen, stel ik mij dan de vraag  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man