Auteur Topic: opening  (gelezen 25140 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
opening
« Reactie #30 Gepost op: 4 juni 2012, 22:36:09 »
Op 2de pinksterdag met de motor toertje gedaan en stilgevallen aan dit huis. Eerst dacht ik dat er nog een gast was, een Aziaat die ik er vorige keer ook zag, later bleek hij echter bij de zaak te horen.

De voorlopig nog enige jacuzzi (buiten) stond bij deze warme dag op zijn normaal ingestelde temperatuur van 37°, dat is heel leuk als het koud(er) is kan je ondanks het kouwe weer lekker buiten in warm water geniete,, maar die bewuste maandag was het echt zeer warm, en dan is die 37° echt te heet. Gelukkig was er wat wint, maar echt lang kon ik het toch niet uithouden. Terwijl ik van de jets aan het genieten was kwam de uitbater wel vragen of ik een drankje wou. Heb ik ook positief op geantwoord.

Ella de Roemeense blonde was er ook en begrotte me met een smile van hier tot ginder of net iets verder.

Toen ik inde jacuzzi zat kwam een zwarte vrouwelijke knappe medemens even goedendag zeggen, ik had echter geen interesse in haar en ben ook haar naam ondertussen vergeten.

Er was nog een dame van eind 20 begin dertig die door de Aziaat werd gemasseerd, later zouden ze ook op de pool biljart nog een wedstrijdje spelen.

Het eten was weer voortreffelijk, zeer lekkere garnaal cocktail, ze waren zo lekker dat ik er zelfs 2 van naar binnen heb gewerkt. De rest van de koude  schoteltjes zaken er ook voortreffelijk uit, en de broodjes tonijnsla en krabsla waren ook zeer smaakvol. Er waren een 5 tal warme schotels en gekozen voor macaroni met ham en kaassaus. Ook deze was voortreffelijk.

De twee sauna’s waren in werken (hoewel er geen kat was) de ene stond op BIO temperatuur (65°) de andere hing net boven de 90° aan. Toen ik in de warme sauna ging kwam Maya (die het onthaal doet) even kijken of alles ok was, en of ik de temperatuur ok vond, anders zou ze hem even bijstellen. Maya zag er trouwens om in te bijten uit, zeer korte witte short met een bijhorend topje waarin haar mooie borsten tot hun recht kwamen. Mocht ze aan de andere kant van de balie staan…..;, ik zou niet twijfelen.

Na de hete sauna en een koude douche terug naar de bar gegaan en met Ella aan de babbel en de neuk geraakt. De sessie was weer zeer goed, en wat me opviel was dat ze echt van mijn gelik genoot en me net voor ze kwam wegduwde en me absoluut wou pijpen.
Tijdens het neuken at ze me bijna op; ze kroop, helemaal rond mij, deze sessie was er eentje om te onthouden.
Ik grapte dat ik haar me naar huis zou nemen en ze zei t ze daar geen bezwaar tegen had. Heb dat niet gedaan 1 vrouw in huis is al genoeg, bovendien kan ik zo een jong ding niet onderhouden, of ik moest de lotto winnen.

Aan de bar met haar wat gaan drinken en wat bij gekletst. Ondertussen was er een “valse” ijsbeer bij gekomen, een valse omdat hij onder zijn badjas nog een onderbroek droeg, ze zullen het nooit leren zeker. Deze medeburger ontfermde zich over de zwarte vrouwelijke medemens en verdween voor een tijdje naar boven.

Ondertussen was Ella gaan zonnen en was ik in gesprek geraakt met de uitbater. Tegen uiterlijk 15 juni zou de tweede” buiten jacuzzi er zijn, die zou wat frisser staan en ook zou er tegen dan een binnen jacuzzi moeten zijn. We zullen zien.

Hij vertelde ook dat ze graag een buitenzwembad zouden plaatsen. Ik antwoordde dat de tuin dan wel klein zou worden maar hij vond dat het wel kunnen. Natuurlijk zo een zwembad buiten heeft wel wat. Of het er ooit komt…. We wachten af.

Aan de bar een echte Trapist van Westmalle gedronken met de gedachte, wat hebben wij toch lekker bier….

Ik wou eigenlijk nog kennis maken met de dame die eerder door de Aziaat was gemasseerd, maar deze vrouw toonde helemaal geen interesse. Toen ik op het terras naast haar ging zitten begon ze leukweg met haar smartfoon te spelen, even later nipte ze van haar drankje, stond op en verdween, ja op die mannier zal ze niets verdienen.

Het zwartje was ondertussen terug van de kamer en ik heb de laatste tijd geen zin meer in zwart. Dus besloot ik maar om na een lekker dessertje de zaak te verlaten.

Aan de kassa kreeg ik van Maya nog een kaartje dat me een fikse korting geeft bij een volgend bezoek. Wanneer dit zal zijn weet ik niet want er komen een paar drukke dagen aan en ik heb nog een kaartje van Living Room liggen ook.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
14/06/12 officiële opening
« Reactie #31 Gepost op: 10 juni 2012, 21:16:52 »
Masquerade party: EYES WIDE SHUT: toegangsticket verkrijgbaar via Facebook  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man