Auteur Topic: Simona.ro  (gelezen 23715 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Gepost op: 8 oktober 2016, 10:19:11 »
Ze kan lang bezig zijn met haar make up,  1 hour she told me ....
Niet dat haar uiterlijk tegenvalt, integendeel    1m 50 a 1m55  ,  blond-bond,  iets over de schouder hangend, een zeer mooi gezicht en B-cups !   Een beetje meer dan slank.   Ze spreekt Duits en Engels.
k heb de indruk dat ze niet zoveel dagen per week actief is in GT,  ze was trouwens na  16,00 aangekomen.
Het geen ik begrijp is dat ze op vr/za/zo  werkt, de andere dagen zijn onzeker.

Ze zit/staat meestal op de hoek van een sofa , direct bij het binnenkomen.   Haar vriendin Vanessa is niet veraf.
Ze houdt van 'leise' strelingen, langsam, .... , kust prima en er wordt gevraagd PZC of PMC.
Het voorlaatste doet ze uit de kunst, haar vingers glijden ondertussen over je lichaam.

Een uurtje aan de gang geweest, prima sessie.
Herhalingsrisico :  da



Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2016, 21:23:12 »
Simona is voor mij een zekerheidje als ik haar aantref in GT. Deze 29-jarige is imo het mooiste meisje van het Roemeense klasje. Zeer rustige en uiterst vriendelijke dame zowel op als buiten de kamer. Absolute aanrader als je liefhebber bent van slow GFE.

Zij houdt ervan als je haar masseert en vraagt altijd heel lief "Kiss my pussy" en wie ben ik dan om te weigeren. Tijdens het beffen neemt ze met niets minder als  een orgasme genoegen. Haar pijpen is slow and soft waarbij ze haar engelen tongetje geweldig weet te gebruiken. Vooral haar geile manier van kijken gedurende is top. Ze heeft een goede (reverse) cowgirl in huis.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2016, 19:21:07 »
Simona  is nog aanwezig tot en met maandag 12 dec, daarna gaat ze naar .Ro tot  midden jan.

Gisteren zag ze er schitterend uit, ze heeft blijkbaar trouwe klanten die met haar nog wilden op de kamer zijn.
 
Ze was druk bezet, niet verwonderlijk.




Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2017, 10:09:31 »
Vanuit een ooghoek zag ik Simona de bar inlopen. Voor mij de dame die het meest mijn ideaalplaatje qua uiterlijk benaderd. Mooi, elegant, stijlvol en altijd tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast is ze ook nog intelligent en zeer lief. Al snel had ze me gezien en op de haar kenmerkende manier vroeg ze via gebaren of ze naar mij toe mocht komen. Een bevestigende knik van mijn kant deed haar mijn kant opkomen. Gekleed in een prachtig zwart lingerie setje nam ze naast mij plaats. Natuurlijk was haar eerste vraag waarom ik al zolang niet was geweest. Het gesprek kabbelde rustig voort en na ruim een half uur besloten we dat het tijd was om ons weerzien in een intiemere setting voort te zetten. Aangezien we altijd binnen een kamer nemen kwam ze terug en vroeg of het ok was dat ze bij de balie zou wachten. Ik zei dat dat goed was en vroeg of ik de massage olie moest pakken en wat ze wilde drinken.

Nadat ik de massage olie had gehaald en onze drankjes was mijn plek ingenomen door een andere beer waardoor ik ergens anders moest zitten. Simona kwam binnenlopen en liep rechtstreeks naar waar zij dacht dat ik was. Ze keek even vertwijfeld rond, maar zag me al snel en gezamenlijk liepen we naar kamer 5. Ze zei dat het haar favoriete kamer was en eenmaal binnen zag ik al snel waarom. Nadat we ons ontdaan hadden van de overtollige kledij legde ze zich gewillig op bed in afwachting van mijn massage. Ik opende mijn IPhone voor een toepasselijke playlist en begon dat goddelijke lijfje van haar te masseren. Na een ruim kwartiertje begaf ze zich naar beneden en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Ze wist nog precies hoe ze me helemaal gek kreeg. Bijna veertig minuten hield ze me op het randje en ik was toe aan een sigaretje om mijn geilheid te laten zakken. Ik had mijn sigaret amper uitgemaakt of ze ging verder waar ze opgehouden was. Al snel stelde ik voor om te neuken. Het condoom ging erover en ze liet zich tergend langzaam in cowgirl erover heen zakken. Ik probeerde uit alle macht mijn orgasme uit te stellen maar na enkele minuten was er geen houden meer aan. No no no verzuchtte ze en ik kreeg een stomp van haar. I'm so horny right now and than you finish so quickly. Ik zei lachend dat ze er zelf schuld aan was door mij zo geil te maken. Tijdens het naknuffelen maakten we de afspraak dat we later op herhaling zouden gaan.

Na het eten zat ik in de bar toen zij ook kwam binnenlopen. Ze gebaarde gelijk of het goed was dat ze bij mij kwam zitten. Een tijdje gepraat en ze vroeg wat mijn plannen waren. Ik zei dat ik nog aan het uitbuiken was. Ze zei dat ze dan ook snel iets ging eten en daarna terug zou komen. Nadat ze klaar was kwam ze weer bij mij zitten. Na ruim een half uur wederom een kamer binnen opgezocht.

Ook ditmaal begonnen met een massage die verderging in knuffelen en enkele tongzoenen. Ze dook naar beneden en begon te pijpen. Zoals altijd slow en teasend. Gaandeweg bleek ze ook een PSE-randje te hebben. We besloten dat ze me klaar zou pijpen met condoom. De enigste manier waarop ik nog niet bij haar was klaargekomen. Nadat deze geplaatst was ging ze nog intenser en met veel druk verder. Na enkele minuten was het gebeurd. We hadden nog een kleine tien minuten voordat het uur voorbij was. Eerst snel een sigaretje gerookt en nog even nageknuffeld.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2017, 13:05:45 »

In eerste instantie de hele dag misgelopen totdat Das kwam zeggen dat ze in de locker ruimte stond. Nu ben ik normaliter niet zo van de dames najagen, maar kon het niet laten om erheen te lopen. Volledig naakt stond ze daar haar perfecte lijfje in te olieën. Vanuit de spiegel zag ze me en vloog me om de nek. Ondertussen dat we aan het praten was ging ze verder met haar lichamelijke verzorging. Ik was al reddeloos verloren en ze vroeg naar mijn plannen. Ik zei "you" en ze begon te lachen. Ik zei dat ze rustig verder kon gaan en ik wel in de bar zou wachten. Blijkbaar had ze een andere mening, sloeg de make-up over, kleedde zich snel aan en liep met me mee. Normaal nemen we de tijd om uitgebreid bij te praten, maar we waren goed en wel in de bar toen ze gelijk al zei dat ze ging kijken voor een sleutel gezien de wachttijden. Tot mijn verbazing kwam ze gelijk terug met een sleutel.

Wat volgde was CL-niveau. GFE+++++++++++++++. Voor het eerst met een overwinning van de kamer gekomen. Met afstand de beste sessie die ik met haar heb gehad. De wijze waarop zij je aankijkt tijdens de sex is priceless. De kleine deugniet liet zich volledig gaan. Enigste nadeel is wel dat ze lachend zei dat ze in de toekomst alleen nog met mij naar de kamer gaat als het haar laatste sessie van de dag is.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #5 Gepost op: 20 september 2017, 10:23:09 »
Na een verlofperiode van  6 weken is ze terug.
Haar haar is minder blond, maar  ze blijft even mooi en de diensten zijn van hoog niveau. 

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #6 Gepost op: 21 september 2017, 17:08:01 »
Ook opgemerkt een simona bis,  k dacht eerst dat het Simona was, tot ze naast elkaar stonden.
Dan heb ik even mijn ogen uitgewreven,  de bis is iets groter, hierdoor een slanker uitzicht.   Maar het gezicht en de het blonde hadden een opvallende gelijkenis.

een zusje ?   wie weet ....     k heb het niet gevraagd .

dus nog te ontdekken.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Simona.ro
« Reactie #7 Gepost op: 29 september 2017, 09:09:46 »
 t zijn geen zusjes.
Ze noemt Marina.ro

Louter mee  kennis gemaakt op het einde van mijn dag.