Forum > L I V I N G   R O O M - Kaarst

Amira

(1/2) > >>

vanKees:
Amira, romain, 21, up to 170cm, C-cups natural!!!,
and lips to dream from.

 A friend of mine talked to me about her last year and recommended warmly to go with her if i had the opportunity, i did not hesitate very much when she introduced herself as Amira.
Nice social time before. In the room, it was simply great, she kissed as a girlfriend, good and long blowjob and great sex, everything i like very much. (Het was een goede ervaring. Kussen, pijpen en neuken deed ze goed). 
It was exactly the room i was expecting to finish this excellent day in LR.
 Was my first time -- invited to a birthday, thanks for this-- but not my last.
See You there
vanKees

Shakir:
Wauw, wat een stoere meid! Die beweegt zich nog zelfzekerder door de bar dan Cleopatra! Maat, en zoals die achter de gokkast zit te roken 8) Zet ze op een Harly Davinson en het plaatje is helemaal compleet. Eén vingerknip was genoeg om Shakir op de knieën te krijgen.

Bij het vorig bezoek had ik haar als gemiddeld gekwoteerd, maar nu werd het een heftige beukpartij met alles erop en eraan. Ze is nogal stevig gebouwd en kan dus tegen een stootje. Eindelijk eens een dame met een ruime feestzaal.

Ze heeft ook nog haar uitgebreid servicepakket afgerammeld. Geen gebruik van gemaakt. Sorry meid, FT, anaal, en nog meer gein, ik doe er allemaal niet aan mee. Hoe mooi ze ook is, ik heb echt geen zin om in een kakgaatje te zitten boren.

Alexandre:
Her approach looks very mechanical   :-P
With for those who know her, this wrinkle when she smiles a little bit...;D
Not the enthusiastic type. I don't feel she likes to spend social time either.

However, it is honest sexually speaking. Session not that bad.
Well, for me to try probably a least once to see how it goes.

Shakir:
Denisa: "Schöne frau!". En als andere dames het ook al zeggen... De meid zou zo op de catwalk van Giorgio Armani kunnen lopen. In november had ik eerder een matige kamer met haar. In maart gaf ik haar nog een kans (ja, die borsten, hé ;)), en toen vlogen de stukken ervan af!

Dus ja, vandaag zou ik haar onophoudelijk van leer geven. Na de eerste kamer zei Vendezz: "Dat was dan 20 min!". Nu de roes voorbij is, even het rekensommetje gemaakt: na enkele minuten vogelen was de eerste kwak van de dag al gesmeten. Nog 2 minuten later lag de kwak in papier gewikkeld al in de prullenmand. (Het mens kan mikken, ze gooide dat van de ene kant van de kamer naar de andere. Gewoon raak!). Tel daar nog eens 5 minuten gepruts met haar smartphone bij, en nog andere beslommeringen, en we zijn rond. Als liefhebber van vunzige vluggertjes kwam ik wel aan mijn trekken, maar mag het iets meer zijn?

Een uurtje later zat ze al terug achter een kamer te aasgieren in de bar. En ik gaf daar toch nog aan toe, idioot :-[ Op zo'n moment beperkt mijn hersenactiviteit zich slechts tot de primaire hersenschors. Ik verschil eigenlijk niet veel meer van een primaat of een mensaap.

De sessie verliep vrijwel identiek. Volgens mij is zelf-geobsedeerd, want zelfs tijdens de seks zat ze dwangmatig in de spiegel te kijken. Tweede schot moeiteloos gelost, puur voor het uiterlijk, zoals alleen Shakir het kan. En toen smeet ze die kwak in papier toch niet bonk naast de prullenbak! Ik schoot spontaan in de lach! Zij niet. Kortom: gezelligheid troef :huh:. Enig gevoel voor humor is haar dan ook vreemd.

Ze mag dan wel "het mooiste schepsel op aard" zijn, herhaling hoeft zo niet meer voor mij. De meerwaardezoeker slaat haar beter af.

KanariePiet:
Amira :)). Mooie Amira ;D t4533.

Ze stond al heel lang op mijn to do lijst, en onlangs ben ik er eindelijk in geslaagd haar eens aan kleine Piet te rijgen ;D.

Mijn verwachtingen waren niet al te hoog gespannen, maar de kamergang was verrassend goed: zowel GFE als PSE van hoogstaande kwaliteit!

Ik heb een uurtje genoten van deze hele mooie meid en herhalingsgevaar is heel groot 8).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie