Auteur Topic: Aarschotstraat 136, Monica (Bul)  (gelezen 17044 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 136, Monica (Bul)
« Gepost op: 23 oktober 2016, 16:14:24 »
[box title=MONICA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Frans
Leeftijd:         
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            Normaal
BH:                 D silli
Kontje:           Heel lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Aftrekken Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 132, Monica (Bul)
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2016, 16:16:36 »
Bloedmooie meid. Heel goede service (voor de A-straat). Uitgebreide recensie volgt nog wel eens, maar voorlopig hou ik het er bij dat ik dinsdag waarschijnlijk op herhaling ga. En dat zegt wel genoeg zeker ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 132, Monica (Bul)
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2016, 19:34:50 »
Vandaag ben ik voor de tweede keer bij Bulgaarse Monica (132) binnen gestapt.

Verleden keer was mijn 'ontmaagding' bij haar. Ik was toen puur voor de optiek binnen gestapt, maar Monica bleek veel meer dan een leuke snoet, een vrouwelijk lichaam, killer kont en mooi gefabriceerde silli C-cup te zijn.

Dit was een hele lieve dame met een aandoenlijke inzet, die daarenboven ook nog eens heel goed Frans spreekt, ideaal om mijn kennis van die taal nog eens wat bij te schaven. Niet dat we zoveel gepraat hebben, maar ook de algemene beleefdheidsuitwisselingen moet je af en toe opfrissen hé ;).

Bon. Vandaag dus voor de tweede keer bij haar langs geweest. Ik was de straat eerst een paar keer op- en afgewandeld, maar zag eigenlijk weinig tot niks dat me echt kon bekoren. Hier een mooie slanke blondine, daar een zwoele, iets vollere brunette, de mij bekende Helena op nummertje 42, maar geen enkele meid die er echt bovenuit stak en me van mijn voornemen, met Monica te herhalen, kon afhalen.

Ik naderde aan het einde van mijn wandeling nummertje 132, en de spanning steeg: zou mijn Bulgaarse voorkeursgriet op haar stoeltje zitten? En ja hoor: daar zat ze ;D. Monica. 1,65m pure schoonheid: mooi gezichtje, lang bruin haar, mooie bruine ogen, een zalige poep, mooie silli's en geen piercings of tattoos.

Monica herkende me nog van verleden week en wenkte me uiteraard naar binnen. Ik liet me dat geen 2 keer zeggen en ontvluchtte dus maar snel de buitenkoude.

Op naar de kamer helemaal achteraan, 50€ voor Monica en 1€ voor madame ::) gegeven, mezelf uitgekleed en op bed op Monica gewacht.

Mijn Bulgaarse schoonheid vervoegde me al snel, ontdeed zich van haar weinige kledij (wat een mooi lichaam heeft ze toch :-\), friste zich op en kwam naast me liggen.

Zoentjes werden uiteraard overgeslagen. Monica speelde echter doelbewust met kleine Piet en eens die voldoende op kracht was, voorzag ze hem van een plastiekje, en begon ze aan een uitstekende pijpbeurt, waarbij de balletjes niet vergeten werden en Piet geregeld helemaal tot op de stam genomen werd :)).

Na een vijftal minuten naar de zevende hemel te zijn gepijpt, vroeg Monica me of ze verder moest doen, of dat ik wou neuken. Mijn zin in Monica was ondertussen reusachtig groot, dus uiteraard wou ik neuken :pompe.

We begonnen met een intieme missio waarbij ik diep in Monica haar mooie ogen kon kijken en schakelden na een tijdje over op hondjes. Terwijl ik haar stevig langs achter pakte, kon ik Monica in de spiegel bewonderen :)). Toen ze zich uiteindelijk nog wat voorover boog en ik tijdens het neuken met 1 hand met een borst kon spelen, voelde ik het orgasme al snel opborrelen. Nog een paar keer flink doorgestoten en boem: daar knalden plots honderdduizenden kleine KP'tjes het condoom in ;D ;D.

Net op dat moment ging het wekkertje af. Het kwartier was dus rond, maar Monica nam nog rustig de tijd om wat over koetjes en kalfjes te praten.

Uiteindelijk heb ik het pand na dik 20 minuten met een héél tevreden gevoel en met een smile van hier tot ginder verlaten ;D. Deze Bulgaarse griet zal me ongetwijfeld nog vaker terugzien.

Na Helena (42) en Eva (142) heb ik er zo terug een derde favorietje bij in de A-straat :)). Zouden mijn oude glorietijden in deze afgeleefde straat dan toch herleven?

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 136, Monica (Bul)
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2016, 12:07:25 »
Is verhuisd naar nummertje 136.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 136, Monica (Bul)
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2017, 15:51:42 »
Nog steeds aanwezig op nummer 136! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 136, Monica (Bul)
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2017, 11:42:15 »
Ook gisteren en vandaag weer aanwezig!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum