Auteur Topic: It's me Bobo  (gelezen 21834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bobo1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Gepost op: 26 oktober 2016, 22:12:17 »
Beste medelezers

Ik ben al een tijdje lid van het forum met de bedoeling de clubs in Duitsland te bezoeken.
Ik lees met veel plezier mee maar ik ben er nog nooit toe gekomen om zelf een club te bezoeken.
Vooral de afstand vanuit het West-Vlaamse hinterland hield mij tegen en ik zocht telkens mijn vertier lokaal.
Daar wil ik nu definitief verandering in brengen.
Volgende maandag, 31/10 wil ik oostwaarts reizen en een eerste stap zetten richting het Duitse plezier.
Daar ik mee lees ben ik op de hoogte van jullie meningen maar die liggen vaak ver uit elkaar. Ik zit met wat twijfel.
Welke club raden jullie aan op maandag 31/10, waar zijn er veel dames aanwezig en van hoogstaande kwaliteit?
° Golden Time (heeft mijn voorkeurà
° Babylon
° Happy Time
° Six Sense
° Samya
Ik kan me helemaal vinden in de smaak van Megaboob, ik hou van een slank lichaam,een strak kontje en een grote voorgevel.
Maar ik kan evenveel genieten van een leuke dame met een parmantige A-cup.
Ik hou van dames met een kinky kantje, lichamen met veel inkt ingekleurd of wat extra metalen versiering hier en daar.
Of met andere woorden, van Adriana Chechik tot Kitty Core, ik ben eigenlijk heel gemakkelijk.

Thx voor de feedback
en mss tot maandag.

Bobo



I love tight asses and firm tits

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2016, 23:42:20 »
Aangezien je mijn smaak deelt zou ik je gt aanbevelen !

Mvg megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2016, 23:52:38 »
Aangezien je mijn smaak deelt zou ik je gt aanbevelen !

Mvg megaboob

Goed advies! Enkel is het op die dag Haloween party in GT ....... :pica
En dat zal ongetwijfeld weer ram en ram vol worden. Alle lockers in gebruik, mogelijk kledingzakken ........ Nix voor mij in het geval van mijn eerste SC bezoek aan NRW!!
Mss moet je dan bijv Babylon overwegen, alhoewel de line up op maandag overal altijd wat magerder is ..... :dance2!

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2016, 00:39:19 »
Op maandag ga je normaliter best naar GT of Samya. In de meeste andere clubs (uitgezonder YY) kun je op maandag een kanon afschieten. 31e is het overal wel Halloween-party en Allerheiligen is volgens mij een vrije dag. Je hebt best kans dat het retedruk is in GT en Samya. Ik zou voor een van die twee gaan. Als ik er eentje moet noemen, zou ik Samya doen.

Babylon is een vrij rustige club, Happy Time ken ik niet en Six Sense ben ik nooit geweest, maar daar zal maandag de 31e ongetwijfeld niet veel te doen zijn. Allerheiligen is in Nederland alvast geen vrije dag.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2016, 01:01:59 »

Ik kan me helemaal vinden in de smaak van Megaboob, ik hou van een slank lichaam,een strak kontje en een grote voorgevel.
Maar ik kan evenveel genieten van een leuke dame met een parmantige A-cup.
Ik hou van dames met een kinky kantje, lichamen met veel inkt ingekleurd of wat extra metalen versiering hier en daar.
Thx voor de feedback
en mss tot maandag.

Bobo
In Sixsens is het op maandag meestal niet zo vol met dames maar een aantal zoals hierboven beschreven zijn er waarschijnlijk wel: Carmen een geweldig slank lichaam als van een slangenmens met mooi gekleurde tattoos en een heerlijke kont. Een Zwitserse dame genaamd Samya (verwarrend) zeer slank met prachtige joekels.
Lydia, heerlijke grote borsten in veelal in doorschijnend negligé en een paar mooie tattoos. En Vicky fraai Bulgaars meisje met mooie b-cup en slank lijfje, spreekt vloeiend Engels.
Roemeense Ina met volle C-cup en kenmerkende zwarte nana mouskouri bril, zonder de bril een knappe verschijning.
Mijn verloofde hoef ik waarschijnlijk niet aan te bevelen met haar 1.48, kleine maar o zo heerlijke a-cup en slechts 1 tattoo op onderrug?

En dan lopen er nog wel een paar die dicht bij dit "ideaalbeeld" komen maar waarvan ik de namen niet ken (mag ik ook niet naar vragen want anders zwaait er wat bij mijn verloofde (ik zit echt niet onder de plak!)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2016, 06:26:53 »
Een maandag. Jouw desiderata. Ik zou Yin Yang zeker ook overwegen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2016, 15:33:06 »
Indien gt te druk zou zijn op de betreffende maandag zou ik acapulco velbert aanbevelen. Ook een aantal zeer fraaie dames met siliconen d cup. De club is rustiger en er is geen animatie. Maar gt kan juist met een feest ook een leuke ervaring zijn en er zullen extra veel stunners met joekels van tieten zijn normaliter. Denk dan aan formaat e f g en misschien wel h cup. Dan begint het ergens op te lijken! Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #7 Gepost op: 1 januari 2017, 21:03:16 »
Beste medelezers

Ik ben al een tijdje lid van het forum met de bedoeling de clubs in Duitsland te bezoeken.
Ik lees met veel plezier mee maar ik ben er nog nooit toe gekomen om zelf een club te bezoeken.
Vooral de afstand vanuit het West-Vlaamse hinterland hield mij tegen en ik zocht telkens mijn vertier lokaal.
Daar wil ik nu definitief verandering in brengen.
Volgende maandag, 31/10 wil ik oostwaarts reizen en een eerste stap zetten richting het Duitse plezier.
Daar ik mee lees ben ik op de hoogte van jullie meningen maar die liggen vaak ver uit elkaar. Ik zit met wat twijfel.
Welke club raden jullie aan op maandag 31/10, waar zijn er veel dames aanwezig en van hoogstaande kwaliteit?
° Golden Time (heeft mijn voorkeurà
° Babylon
° Happy Time
° Six Sense
° Samya
Ik kan me helemaal vinden in de smaak van Megaboob, ik hou van een slank lichaam,een strak kontje en een grote voorgevel.
Maar ik kan evenveel genieten van een leuke dame met een parmantige A-cup.
Ik hou van dames met een kinky kantje, lichamen met veel inkt ingekleurd of wat extra metalen versiering hier en daar.
Of met andere woorden, van Adriana Chechik tot Kitty Core, ik ben eigenlijk heel gemakkelijk.

Thx voor de feedback
en mss tot maandag.

Bobo
En Bobo, is het bezoek in oktober ervan gekomen, en hoe was 't?
Kitty Core kan je gerust vinden in clubs af en toe, en anders weet ik wel waar die te poken valt ......
Vertel ons alles van die wilde stoten .....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bobo1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2017, 18:15:18 »
Naar aanleiding van mijn post van enkele maanden geleden is dit mijn feedback van een namiddag in Goldentime.
Door familiale omstandigheden heb ik de club niet bezocht tijdens die bewuste maandag van het Halloween-weekend. Ik ben de maandag erop langs geweest en dit is met grote vertraging mijn relaas.
Uiteindelijk gekozen om langs te gaan bij Goldentime op aanraden van enkele forumleden en vooral omwille van de grootste kans op een groot aantal leuke/knappe meiden.
Na een rit van ongeveer 2.5 u iets na 11 uur aangekomen bij Goldentime en ik kon nog net op de parking een plaatsje innemen. Binnen werd ik verwelkomt door de theke maar ondanks dat ik het toegangsgeld direct gaf, had ze door dat dit mijn eerste keer in deze club was. Ze riep er direct een leuke blonde dame -Kitty- (https://sexdo.com/55935-kitty) bij die mij wegwijs maakte in de umkleide.

In de zitruimte plaats genomen aan de bar en een beetje de kat uit de boom gekeken. De club was nog maar een half uurtje open en je zag dat iedereen nog op zoek was naar een plaatsje. Ik had mij voorgenomen om niet alleen af te gaan op een lijstje maar gewoon alles op mij af laten komen. Ik had natuurlijk wel mijn lijstje bij de hand om na te gaan welke dames ik zeker niet links kon laten liggen, maar achteraf gezien ben ik ze niet tegen gekomen. Megaboobs favo's waren blijkbaar in winterreces.

Toen ik aan de bar zat kwamen verschillende dames eens polsen, ze hadden direct door dat het mijn eerste keer in de club was, ik probeerde er nochtans cool en nonchalant bij te zitten als een ervaren beer.
Geen enkele van de dames kwam dwingend over, eens ik te kennen gaf niet direct aan een kamergang te denken bleven ze niet aandringen en lieten me gerust.
Pia kwam een paar keer goeie dag zeggen en liet weten altijd beschikbaar te zijn. Ondanks dat ze heel leuk overkwam en mooi lichaam heeft ben ik er niet op in gegaan.


Aan de overzijde van de bar zat een Spaans ogende dame met een grote D cup.  Ze zag er heel lekker uit ondanks dat ze niet meer tot de allerjongsten hoort. Toen ik oogcontact met haar had kwam ze ff bij me staan en ik was direct verkocht bij het zien van haar leuke tweeling. De dame is Dui/Turks en zou dus mijn eerste kamergang worden. Ik kon haar naam niet goed verstaan en kan niet direct iets gelijkaardigs terugvinden op het forum.
Eens op het bed in de kamer ging ze als een sneltrein te keer, het deed mij denken aan de dames achter de vitrines die je in 5min willen afwerken en dan op naar de volgende. Ik nam plaats op het bed, ze kwam naast mij liggen en begon mij te pijpen. Na 1 min was ze hier al klaar mee en wou ze de condoom om doen en overgaan tot neuken. Ik heb dit afgeblokt door te zeggen dat ik eerst wou beffen met de idee dit lekker lang te rekken. Eerst heb ik wat met haar mooie borsten gespeeld die lekker natuurlijk aanvoelden ondanks dat ze fake zijn. Daarna beginnen beffen en toen liet ze een windje vliegen, WTF, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Aangezien het niet bloemetjes rook ben ik dus maar gestopt met likken. Gewoon in missionaris mijn ding gedaan en dan met een lang gezicht de kamer verlaten.
Mijn eerste kamergang was dus een grote afgang en ik was dan ook een beetje bang dat dit mss. een standaard zou zijn voor dit etablissement.


Ik heb het hele gebeuren wat van mij afgedronken en de volgende 2 uur rondgedoold in het gebouw. Ik ben overal eens gaan rondneuzen en heb met verschillende heren en dames gesproken.
Wat mij wel opviel, ik heb 2 x met een vader + zoon gesproken die samen in Goldentime op bezoek waren. Wel grappig dat je op zo'n manier kan genieten van een saunaclub.
Het was een heel relaxte sfeer en de beren geven graag raad, zelfs zonder op de kamer te gaan kan je blijkbaar een goede tijd hebben. Het enige minpunt, bijna iedereen rookt en tegen een uur of 3 in de namiddag is het gewoon niet meer uit te houden daar binnen. Ik ben zelf geen roker, 'k heb niks tegen rokers en maak er geen punt van als iemand in de buurt een sigaret op steekt maar een rookgordijn zoals hier heb ik nog nooit meegemaakt.

Dan maar terug een rondje wandelen en in de doorgang van de barruimte naar de sauna kwam ik een mooie slanke deerne tegen. Ik verstond haar naam niet goed maar ik denk dat het Samira was, weliswaar niet degene die ik op Sexdo kan vinden. Ze vertelde mij dat ze net terug in Goldentime aanwezig is na een periode van 4 j afwezigheid, ze woont in Dusseldorf. Een heel aangename en leuke dame dus heb ik haar direct achter een sleutel gestuurd.
Ze is ongeveer 1.70m groot, 50 kg, A cupje en lang donkerbruin haar.
Op de kamer heeft ze me eerst langdurig gepijpt, dit was vol overgave en één van de betere pijpbeurten die ik tot nu toe heb gekregen.
Ik vroeg of ik haar mocht beffen en ze kwam toen op me zitten zodat ik haar mooi geschoren poesje lekker lang kon likken, ze vond dit super lekker en was enorm nat, jammer genoeg mocht ik haar niet vingeren.
Na het beffen heeft ze mij nog wat gepijpt en zijn we op onze zij gaan liggen, in deze lepeltjespositie heb ik haar nog even lekker geneukt en dan vrij snel klaargekomen.
Deze dame was een superervaring en als ik nog eens in Goldentime kom, dan hoop ik dat ik haar nog eens tegenkom.
Na deze leuke kamergang ben ik op één van de ligbedden in het saunagedeelte gaan liggen om terug op krachten te komen.

Na het rusten op zoek gegaan naar een dame om de middag af te sluiten en de lange terugrit aan te vangen.
Op de krukjes langs de glaswand tegenover de bar zat een blond meisje met een topje en een rokje aan. Waarschijnlijk één van de enige dames met meer aan dan enkel en alleen lingerie.
Ik had de dame al opgemerkt omdat ze gewoon wat uit de toon viel in het hele kader. Ze zag er leuk uit met haar onschuldige lach, het spleetje tussen de tanden, een beetje een type zoals Paloma Faith (zangeres 😊).  Voor hen die de club regelmatig bezoeken, ze heeft verticaal op de zijkant van haar lichaam een lange Chinese tekst staan en ze zegt dat dit haar boodschappenlijstje is (melk, brood, boter)
Aangezien ze niet de knapste van de zaak is, hoogte ik wel dat ze de heetste was, dus op naar de kamer.
Op de kamer heeft ze me eerste lekker lang gepijpt en ze kwam aardig in de buurt van mijn 2de sessie van die dag. Daarna is ook zij op mij komen zitten zodat ik lekker lang haar poesje kon likken. Ook bij haar mocht ik niet vingeren.
Na het likken had ik zelfs geen zin meer in neuken en het pijpen viel zo goed mee da ik haar vroeg om verder te pijpen tot het einde.
Al bij al een super ervaring. Sorry, weeral geen naam maar waarschijnlijk doet de beschrijving een belletje rinkelen.

Toen ik in de club was heb ik een paar keer een dame gezien waar ik mijn ogen niet van kon houden. Jammer genoeg heb ik er niet mee kunnen spreken en dus ook geen kamergang.
Weet iemand wie het is? Ze heeft haar zo zwart als de nacht, een lange carré tot boven de schouders. Bijna geen borstjes, een a-cup is al groot. Ze is heel fijn gebouwd, weegt +/- 45 kg, en meet tussen 1.65 à 1.70 m, zonder de plateauzolen natuurlijk.
Ze rookte de ene na de andere sigaret en liep rond in een bikini.
Pff, wat een verschijning.
Laat me zeker weten hoe ze heet  :o

Conclusie:
Leuke club en sfeer.
Mooie dames
Veel rook
Niet vingeren 😂
Te ver van mijn woonplaats.


Cheers
I love tight asses and firm tits

Offline bobo1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
It's me Bobo
« Reactie #9 Gepost op: 24 juli 2018, 23:42:55 »
Beste beren

De laatste 10 maanden heb ik als beginnende beer enkele clubs bezocht, dit met wisselend succes weliswaar.
Het waren de gekende namen; Goldentime, SixSense en Babylon.
Ik heb nog geen ervaring met clubbezoek tijdens de maanden juli en augustus.
Zijn er bepaalde clubs die echt te mijden zijn omwille van de lage bezettingsgraad en zwak aanbod? Of zijn er net clubs waar ik zeker eens langs moet gaan omdat het net beter is tijdens deze periode?
Ik heb het dan specifiek over de gekende clubs in het grensgebied van België en Nederland.

Thx
Bobo
I love tight asses and firm tits