Auteur Topic: XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL  (gelezen 50628 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Gepost op: 2 november 2016, 09:39:49 »
Zo, het concept Pauschal hebben ze in Bochum overboord gegooid, en gekozen voor de toepasselijke(???) naam XS SAUNACLUB, omdat de meiden er allemaal zo slank zijn  :lol

Hier kan eenieder zijn ervaringen kwijt, van XS tot XXL ..... doe gerust jullie ding ....

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2016, 19:08:09 »
@ Taylor (en @ eventuele andere ervaringsdeskundigen): zou deze club overmorgen (een maandag) wat de moeite zijn?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Reactie #2 Gepost op: 17 december 2016, 19:41:13 »
@ Taylor (en @ eventuele andere ervaringsdeskundigen): zou deze club overmorgen (een maandag) wat de moeite zijn?

Over het algemeen is het dan wat rustiger in de club op maandag. De line-up is wel redelijk goed zag ik. Casandra (echt jouw type) en Angelika (mits ze haar dag heeft) zijn wel aanraders. Beide dames ken ik uit de Pauschalclubs en daar echt goede sessies mee gehad. Bella heb ik ook 1 keer meegemaakt in Dortmund. Ze was zeker niet slecht, maar je merkte dat ze nog weinig ervaring had in 't vak. Volgens mij heeft ze de afgelopen maanden veel bijgeleerd. Franziska schijnt het zusje van Bella te zijn en ziet er zeer appetijtelijk uit. Helaas is Adelina niet aanwezig (die meid die we samen zagen in Life (Planet Eden). Zelf ben ik erg benieuwd naar Tina. Tot hoe laat blijf je in Bochum? Misschien dat ik ook langskom. Heb nog een vrijkaartje die geldig is t/m 20 dec. Als ik langskom, zal dat tussen 18:30 en 19:00 uur zijn. Laat maar even weten.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2016, 23:24:22 »
Dinsdag 20 december voor het eerst in saunaclub XS in Bochum geweest. Nou ja, eerste keer... Een paar maanden geleden was dit nog Pauschalclub Bochum en daar ben ik de afgelopen jaren 4 jaar altijd wel een keertje geweest. Met name in 2013 kwam ik er regelmatig. Helemaal onbekend is mij de club dus niet en ook dit jaar was ik er al eens geweest, toen nog Pauschalclub. Nu dus een saunaclub, een ander concept. Veel dames van Pauschalclub Bochum zijn overigens gebleven, zoals oa Nataly, Adriana, Bella, Naomi, Franziska, Andrea, Adelina, Monika en Angelika om er maar eens een paar te noemen. Daarnaast zijn er een paar nieuwe dames, zoals Tina. In haar was ik erg geïnteresseerd. Op de foto's heeft ze wel iets en haar servicecard ziet er ook goed uit, dus met deze dame wilde ik zeker een kamer doen.

Rond de klok van 7 uur s'avonds kwam ik aan op de parkeerplaats. Het viel gelijk op dat er weinig auto's geparkeerd stonden. Meestal ga ik op een zaterdag of zondag naar een club en op die dagen was het meestal erg druk in Bochum. Of dat nu nog zo is, kan ik niet zeggen, maar waarschijnlijk is het dan drukker als nu op een dinsdagavond.

Binnen is alles zo gebleven zoals het ook was toen Bochum nog een Pauschalclub was. De kluisjes in de kleedruimten zijn de ruimsten in zijn soort, wat erg positief is. De douches en wasruimte ziet er netjes en schoon uit en wat ik ook een pré vind, is dat er voldoende toilettenartikelen, zoals Axe deodorant, hairgel, hairspray en Listerine mondwater met glaasjes aanwezig is. Zelfs in duurdere saunaclubs om ik het niet zo uitgebreid tegen.

XS Bochum is een relatief kleine club. Er is een kleine eetgelegenheid en een bargedeelte. Naast het bargedeelte is er een rookruimte. Buiten is er voor een kleine club een ruim terras, waar zich ook de sauna, de relaxruimte en een buiten jacuzzi bevinden. Boven bevinden zich 8 kamers en dat is zo'n beetje de hele club. Zoals gezegd, stonden er weinig auto's geparkeerd op de parkeerplaats en dat was te merken in de club. Ongeveer 5 andere beren waren binnen, maar omdat de club relatief klein is, voel je je geen Remy. Later op de avond, na 8 uur, werd het iets drukker, maar echt druk is het niet geweest. Toch bleken een aantal dames vandaag goed gedraaid te hebben. Misschien dat het overdag wat drukker is geweest dan s'avonds. De club staat er wel om bekend, dat er overdag veel “zakenlui” even komen buurten.

Wat wel jammer is, is dat ondanks dat het nu een saunaclub is en er €40,-- entree betaald moet worden, het eten van Pauschalclub kwaliteit is. Dit kan in mijn ogen echt niet... Jammer dat men niet hetzelfde concept heeft als zusterclub “Love” in Münster, waar ze wel een fatsoenlijke hap serveren en elke dag iets anders. Daarnaast is er ook geen bier of andere alcoholische dranken te verkrijgen. Dit maakt het voor sommige beren toch minder aantrekkelijk. Dit zijn wel de enige echte nadelen van saunaclub XS.

Over de dames heb ik weinig te klagen, maar dat had ik ook al niet, toen het nog een Pauschalclub was. Een aantal dames ziet er zeer appetijtelijk uit, zoals Franziska en Andrea, maar ook een Adriana. Adriana is echt een pocket Roemeentje. Misschien nog wel meer als Casandra, die er ook niet verkeerd uitziet en Casandra biedt ook nog eens goede service. Een aantal maanden geleden nog mee gekamerd in Pauchalclub Münser. Helaas ging Casandra vandaag erg vroeg weg, rond een uur of 8 á half 9. Een andere meid, die ik wel wat vond hebben is Stefania. Wat postuur betreft lijkt ze wel iets op Dani uit Sixsens. Iets voller en met een lekkere ronde kont.

Tina
Maar zoals gezegd, kwam ik met name voor Tina en ik had hoge verwachtingen. Nadat ik me gedoucht had en een colaatje had besteld aan de bar, kwam ik bij haar zitten. Ik moet zeggen dat ze er in het echt wat minder uitziet dan op de foto's, maar misschien komt dat ook wel door de ondeugende outfit die ze aan heeft op de foto's. Nu droeg ze een stoffen zwart jurkje. Was net even wat minder, maar ik bleef goede hoop houden, dat het met haar service prima zou zijn. Ik met Tina een minuut of 10 op de bank gezeten, maar een echt vlot gesprek kwam er niet. Later kwam ik er achter dat ze nog maar 3 maanden in Duitsland is en ze niet al te veel Duits kent.

Ik had mijn colaatje op en ze vroeg of ik naar de kamer wilde. Ik dacht, laten we dat maar doen, want een lang gesprek zou het toch niet worden. Hopelijk had ze op de kamer betere kwaliteiten ;-P Op de kamer begonnen we met (tong)zoenen. Op zich niet slecht, maar niet met veel gevoel en niet al te lang. Ze wilde snel overgaan met een blowjob. Nou ja, blowjob, ze was meer met haar handen bezig dan met haar mond. Niet de beste blowjob die ik ooit gehad heb, zullen we maar zeggen. Uiteindelijk heb ik haar in missio genomen. Nu kon ik haar weer zoenen, wat ik ook gedaan heb, maar er miste wel iets. Weinig gevoel... Ondanks dat, had ik mijn eerste orgasme van de dag.

[attachimg=1]

Naam: Tina
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Engels (beide matig) en Spaans
Leeftijd: 24
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaa : slank, 49Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 6,5

Tina viel me eigenlijk iets tegen. Of had ik misschien te hoge verwachtingen van haar, waardoor het me tegenviel. In eerste instantie had ik plannen om een uur met haar te kameren, maar in de sofa had ik al wat twijfels en het uiteindelijk is het een half uurtje geworden. Tina is dus geen meid uit de “Pauschalschool” en heeft hiervoor een aantal maanden gewerkt in een saunaclub in de buurt van Wuppertal. De naam ben ik helaas vergeten.

Na Tina even op krachten gekomen. Eerst wat gegeten en daarna de sauna in. Deze was goed warm. Zo warm zelfs, dat ik het er niet al te lang in kon volhouden. Ik heb 3 sessie gedaan van een minuut of 5 en tussendoor even koud afdouchen en een minuut of 5 uitzweten in de relaxruimte.

Ik ging weer naar de bar, waar Casandra op dat moment afscheid aan het nemen was van een aantal dames. Jammer, want ik had met haar nog wel een kamertje willen doen. Van haar weet ik dat ze goede servicve levert en van veel andere dames in Bochum weet ik dat niet, omdat ik ze nog niet ken. Ik heb wel getwijfeld om een kamer te gaan doen met Franziska en Stefania, maar zoals Sexmachine zou zeggen “Je bent bang voor ze” ;) Misschien wel een klein beetje. Bang om een slechte ervaring te hebben misschien, want ik ken beide dames niet.

Ik ging na de kamergang met Tina voor meer zekerheid. Ik had me voorgenomen om nog met Bella en Angelika naar een kamer te gaan. Beide dames ken ik van Pauschalclub Dortmund. Met Angelika heb ik afgelopen jaar meerdere kamers meegedaan en deze waren bovengemiddeld. Bella, het jongere zusje overigens van Angelika, heb ik begin dit jaar leren kennen. Met haar had ik een redelijke kamergang, maar dit kwam met name door haar onervarenheid. We zijn nu ruim een half jaar verder en ik merkte in haar gedrag, dat ze behoorlijk was gegroeid. In Pauschalclub Dortmund was ze nog heel erg bleu en nu was ze behoorlijk aan het flirten en proberen aandacht te krijgen. Dit deed mij besluiten om naast haar te gaan zitten.

Bella
Bella kwam gelijk knus op mijn schoot liggen. Tegenover ons zat Angelika, waardoor we een driekhoek gesprekje kregen in een mengelmoes van Duits en Hongaars. Schuin tegenover ons werd Franziska gemasseerd door een Stammgast en dit was wel erg vermakkelijk, omdat het geen standaard massage was. Haar billen werden uitgebreid gemasseerd en daarna haar borsten. Ze werd daarbij aangemoedigd door Bella en Angelika.

Na dit showtje zijn Bella en ik naar een kamer gegaan. Op de kamer begon Bella uitgebreid te tongzoenen en in tegenstelling tot Tina, zoent Bella wel met veel gevoel. In Pauschalclub Dortmund tongzoende Bella ook, maar toen was het allemaal nog wat onwennig. Nu voelde het uitermate goed. Zeker een minuut of 10 met haar gezoend. Daarna begon ze mijn lichaam te kussen en daalde af naar beneden om een blowjob te geven. Ook dit had ze nu beter in de vingers dan een half jaar geleden. Nadat ik op volle sterkte was, deed Bella een rubbertje erom en begon me in cowgirl te rijden. Deze positie moet ze nog een beetje leren, want het ging wat onwennig. Daarom ook haar uiteindelijk in missio genomen met heerlijk tongzoenen.

Bella is er dus flink op vooruit gegaan. Als ze zorgt dat haar Duits nog wat beter wordt, wordt het een dame waar je op en buiten de kamer veel plzier mee kunt hebben. Overigens ziet Bella er in het echt beter uit dan op de foto's.

[attachimg=2]

Naam: Bella
Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Bruin/blond
Lengte dame : 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 52Kg, maat 34/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 8,5

Toen ik met Bella van de kamer ging, had ik haar al gezegd, dat ik later met haar zus Angelika ook nog een kamer zou doen. Nadat ik me gedoucht had en op wegging naar de sauna, riep Angelika me al in de bar. Ik zei tegen haar “später” en gaf haar een knipoog. Het was nu nog te vroeg en ik moest weer op krachten komen.

Dit keer had ik een paar cupjes honing meegomen in de sauna. De Aufguss emmer was overigens weer bijgevuld door het personeel en uiteraard met een geurtje, Eucalyptus, perfect! De sauna had dezelfde temperatuur als een paar uur geleden, maar nu kon ik het ruim een kwartier achter elkaar volhouden. Na mijn Honigaufgusssauna warm afdouchen en de jacuzzi buiten opgezocht. Deze had een temperatuur van 36 graden en dit bleek een ideale temperatuur te zijn, na een intensieve saunagang. Zeker een half uur in de jacuzzi gezeten in de frisse buitenlucht. Daar knapte ik goed van op.

In de bar een colaatje of 3 genomen en Angelika opgezocht. Ze was me al even aan het observeren en twijfelde even of ik daadwerklijk wel een kamer met haar zou gaan doen. De sfeer was op dat moment wel erg gezellig. Een aantal dames probeerden wat sfeer te brengen en dansten op muziek. Vooral Nataly. Zij is van vroeger uit een echte Rave teef en ging helemaal los op “Stoff und Schnaps van Lil Kleine & Ronnie Flex”, waarbij ze werd aangemoedigd door de andere dames.



Nataly werd vaak het ijskonijn van Pauschalclub Bochum genoemd, omdat ze soms geen woord zei, maar daar was vandaag niet veel van te merken. Ook met een Stammgast maakte ze veel lol eerder op de avond en was daarbij best luidruchtig.

Angelika probeerde de danspasjes van Nataly te immiteren, maar zoals zoveel Hongaarse, Bulgaarse en Roemeense dames, zijn zij beter in het dansen op Zigeunermuziek of Reaggaton ;)

Angelika
Nadat Angelika klaar was met dansen, ging ik gelijk naast haar zitten. Ook zij kwam lekker op mijn schoot liggen, waarbij ze me af en toe een zoen gaf. Ik moet zeggen, dat Angelika wel een paar pondjes is toegenomen. In Pauschalclub Dortmund was ze een stuk slanker. Voordeel is wel dat ze nu een heerlijke grote ronde kont heeft, maar haar buikje mag iets minder.

Vrij snel zijn we naar een kamer gegaan, wat ik niet erg vond, want na deze kamer wilde ik toch zo snel mogelijk naar huis, omdat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat en ik nog zeker 1,5 uur moest rijden alvorens ik thuis zou zijn. Het was nu iets na 11 uur.

Op de kamer ook met Angelika eerst getongzoend. Dit voelde prima, maar net even wat minder dan met Bella en voor mijn gevoel ook net iets minder dan met haar in Dortmund. Eerste wilde ik haar verwennen en begon haar te likken. Ze hielp me mee, door met haar vingers over haar clitje te wrijven. Op deze manier kwam ze tot een orgasme. Of dat ookj werkelijk zo is geweest kan alleen zij beantwoorden.

Daarna was het mijn beurt. Haar blowjob voelde erg goed en ik was al snel op sterkte. Haar wilde ik nemen in doggie, met haar grote ronde kont. Helaas kwam ik in deze positie niet tot een orgasme, waardoor ze me een combinatie gaf van een blowjob met een handjob. Dit had het gelukkig wel het juiste effect.

[attachimg=3]

Naam: Angelika
Nationaliteit/Taal: Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer, zeer minimaal
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 7,5

Ondanks dat het niet zo druk was op een dinsdagavond me prima vermaakt. Bella was vandaag een grote meevaller en Tina viel helaas wat tegen. Positief aan saunaclub XS is dat er een aantal mooie dames rondlopen en een aantal dames geeft een goede service, zoals Bella en Casandra. Minder positief ben ik over het eten. Breng dat op het niveau van “Love” en einde discussie. Men hateerd in “XS” dezelfde prijzen als in “Love”, dus verwacht je ook dezelfde voorzieningen. Ga ik “XS” nu vaker bezoeken? Misschien wel, maar dat hangt er ook vanaf welke dames aanwezig zijn en of er iets gedaan wordt aan het eten, anders ga ik liever naar “Love”.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2017, 19:28:04 »
Een weekend cultuur en seks in Bochum en omstreken

Het druilerige weer paste perfect bij het geplande weekend midden in het Ruhrgebied. Hoe mistroostig kunnen de schoorstenen er bij staan glimmen?

Het doel was om wat van het Ruhrgebied te zien en langs te gaan bij Freude en XS Bochum (voorheen Pauschalclub Bochum) om eens te zien hoe het er nu aan toe gaat. Bij Freude was ik een half jaar niet gewest en in XS Bochum al meer dan een jaar niet.

Na het inchecken bij een hotel ging ik op weg naar het Bergbau-Museum in Bochum. Daar heb ik door een door oud-mijnwerkers verzorgde rondleiding van twee uur gekregen door de oude mijn. Erg interessant om te zien hoe het in de jaren 50, 60, 70, 80 en daarna toeging in de mijnschachten.

Als een volleerd mijnwerker kreeg ik terug in de open lucht erg veel trek in eten en seks. Voor het eerste hoef je niet op Freude te rekenen, dus eerst een snelle hap en daarna het stuur naar de Freudenbergstrasse 39. Ik kwam er vlak na 19.00. Dan telt (nu en voor zolang het duurt) slechts een tientje entree. In ruil krijg je geen badjas maar een handdoek (Hessische dracht).

Terug uit de kleedruimte bekeek ik de sed-kaartjes. Het waren er 18, waarvan 12 met en 6 zonder foto. Behalve de naam bevatten de sed-kaartjes geen enkele informatie meer. Vroeger zag je daarop welke acties elke dame beschikbaar had. Daar is het nu naar raden. Verder is er, voor zover ik het kon beoordelen, geen enkele van de vroegere dames overgebleven.

Een aantal zaken waren nog als het oude gebleven: de worsten, de koekjes en fruit en soep, de frisdranken en koffie, de niet werkende binnensauna bij de ingang en de niet werkende stoomcabine.

Het interieur in de grote ruimte was weer anders neergezet. Nu is een heel deel aan de ramenkant bankvrij; om te dansen of zo? Verder was de kino dicht. Het damesaanbod is volgens mij vrij vers uit RumBul. Er zitten verschillende appetijtelijk dames tussen. De tarieven staan op de muur: 20 min 30; 30 min. 40 en een uur voor 70 euro.

Ik heb een half uur met Cindy doorgebracht en een half uur met Stella.
Cindy is een lolita-achtig meisje met een leuke glimlach. Als ze vol lacht zie je echter een slecht gebit. Het was een standaardbeurt met haar. Ze kon niet goed tegen borst/tepelaanrakingen. Verder geen gezeur over tijd of over extra diensten en extra geld. Een volgende keer zou ik niet snel nog een keer voor haar kiezen.

Stella heeft mooie heel lange zwarte haren. Helaas spreekt ze alleen Roemeens. Ik wou eerst afhaken maar ben toch doorgegaan met haar. En daar heb ik geen spijt van gehad. Communiceren via basaal Italiaans ging net. Ook haar gebit is niet volledig (mist een deel van een van de voortanden). Ze is een stuk ouder dan ik zou hebben ingeschat. De seks met haar ging op een gepassioneerde manier. Het was duidelijk dat ze er zelf ook genoegen in had. Zo zie je maar dat lichaamstaal de enige echte taal is die telt! Herhalingsgevaar: ja.

Leeggeschoten het hotel opgezocht.

Na een gezonde nachtrust eerst het Museum Folkwang in Essen bezocht. Wat een verrassing, het is een van de mooiste musea van moderne kunst die ik de laatste jaren heb gezien. Je loopt er gemakkelijk uren rond. Om het geld hoef je het niet te laten, het is gratis.

Daarna me om 12.30 bij XS Bochum gemeld. Een zeer vriendelijke blonde theke deed de ontvangst. Entree is 30 euro (of 40; ligt er aan hoe laat je komt). De prijzen van de dames staan op een scherm  binnen naast de bar vermeld. De meeste tarieven zijn 20 euro voor een quicky (15 of 20 minuten?), 40 voor 30 minuten en 70 voor een uur. Eventuele meerprijzen voor extra handelingen staan er ook aangegeven. Verder is er per dame aangegeven wat ze allemaal doet.

Vroeger was het restaurant boven maar daar zijn nu kamers. De showruimte boven is verbouwd tot Kino annex relaxruimte. Het eten wordt nu beneden aangeboden in een aparte vrij kleine ruimte. Het eten is eenvoudig maar in orde. Alles zeer schoon. De buitenruimte heeft een mooi terras met tafels, stoelen en ligstoelen. Ook de whirlpool staat daar. Verder is er nog een buitensauna en nieuw voor me is een soort grote serreachtige blokhut met ligstoelen waar je je even kunt terugtrekken.

Van de dames herkende ik er nog een paar: Claudia, Ivona (Angel en Tailer, maar die waren er niet op de dag van mijn bezoek). In totaal waren er zaterdag 12 dames en misschien iets meer mannelijke bezoekers. Ik heb een uur doorgebracht met Stefania en een half uur met Ivona.

Stefania is helemaal mijn type. Een heerlijk lichaam met D-cups en overal vrouwelijke rondingen zonder dat het teveel is. Het is verder een heel vriendelijke meid waar het makkelijk mee te kletsen is. Op de kamer vond ik het tongzoenen te terughoudend. En als ik niet de regie had gehouden was ik  na 20 minuten al mijn lading kwijt geweest. Het pijpen deed Stefania uitstekend. Bij het beffen kwam ze gillend klaar. Uiteindelijk heb ik haar zijwaarts liggend genomen, optimaal genietend van al haar rondingen.

Ivona is een Poolse en daar heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Ook nu weer werd ik niet teleurgesteld. Vol overgave zoenen, pijpen en neuken, wat wil je nog meer? Nou bijvoorbeeld het lichaam van Stefania met de passie van Ivona. Dat zou pas een ideale match voor me zijn.

XS Bochum is me niet tegengevallen. Het is dat het een eind weg is anders zouden ze me er vaker zien.

De volgende dag nog het museum De Kuepermuhle bezocht bij de Innenhafen van Duisburg. Niet zo mooi als het museum Folkwang maar de Anselm Kiefers mogen er wezen. Op weg naar Nederland langs de Vulkan gereden maar niet bezocht. ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Reactie #5 Gepost op: 29 december 2017, 13:22:57 »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB: een maatje minder of meer .... XS tot XXL
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2018, 18:10:07 »
Goed, je land op de middag op Dortmund Airport. Wat doe je dan.
Plan was om één van de Freudenhaus filialen te bezoeken. Maar bij het bekijken van de line-up van die dag werd ik er niet warm van.

Even kijken naar een uitwijk plan en op mijn vervolg weg leek ook nog XS Bochum te liggen. In het verre verleden ook al éénmaal geweest.
De aanwezigheidslijst zag er optisch alvast goed uit.
Ik hoor de lezer al denken 'idioot verwacht je daar een betere service dan in de freudenhauses'.

20 minuutjes later stond ik dus bij de theke die mij hartelijk ontving.

Kleine club met een vriendelijke sfeer. Eten meer dan goed en sauna ook prima.
Ondanks dat het clienteel niet in volle getale was hadden de dames het toch naar hun zin.

Eens kijken, waar kwam ik hier ook weer voor?

Sibel had wel een aardige lach en heeft dan ook de spits afgebeten. (Had haar trouwens op voorhand al aangestipt)
Vriendelijke en aangename dame maar op de kamer was het optisch een stuk minder. Volgens mij kan je met deze dame een zeer aangename kamer maken als het optische niet stoort. In doggy is het uiteindelijk toch nog gelukt.

Wat later zag ik Magda zitten in een zeteltje en er was wat flirterig gedrag. Goed dan maar eens proberen. Op de kamer was Mevrouw wat moe en zou over een uurtje aan haar feierabend beginnen. Ik moest dus al het werk doen en dit was een tweede tegenvallende kamer van de dag. (slechtste van het jaar zover).

Stress werdt nu wat groot want zou de derde kamer wel beter zijn. 
 
Dea zag er wel OK uit, Jessica leek mij een aardige meid (mooie lach ook). Bonny heeft zo een sexy en arrogant kantje. Ivona zeer vriendelijk maar niet mijn type. Sonja net iets te opdringerig. Claudia get damn wat een sexbom maar iets weerhield me toch.

Het werdt dus sexy en arrogant. Bonny bezorgde me een matige kamer. Ze deed haar job en was best aangenaam gezelschap maar het bleef allemaal vrij basic.

Optisch vallen de dames wel mee hier maar een klik kreeg ik niet.

Eindscore
Bulgarije : Sibel 5
Roemenie  : Magda 3
Turkije   : Bonny 6
XS bochum : 7,5 (alle basis aanwezig maar voornamelijk door de vriendelijkheid)

Aanwezigheidslijst klopte als een bus en dat waardeer ik ook wel enorm. Dit hebben Freudenhaus en XS toch wel als groot voordeel tov andere clubs.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB GESLOTEN
« Reactie #7 Gepost op: 30 april 2019, 19:00:42 »
Saunaclub XS (voormalig Pauschalclub Bochum) is ook gesloten.

https://www.xs-saunaclub.de/

De dames verspreiden zich nu over Freudenhaus Dortmund en Freudenhaus Münster.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2019, 20:33:54 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
XS SAUNACLUB GESLOTEN
« Reactie #8 Gepost op: 30 april 2019, 20:26:17 »
Saunaclub XS in Bochum. Slechts 1 keer geweest. Toen het nog een Pauschalclub was een keer of 10 bezocht. De andere 2 Pauschalclubs, veel vaker bezocht. Münster ruim 20 keer en Dortmund ruim 30 keer. De reden? Bochum was destijds, zeker op een zaterdag, veel te druk. Het was er soms vechten om een dame. Op een zaterdag liepen er zo'n 15 tot 20 dames en wel 50 of meer gasten. Met maar een stuk of 7 kamers waren de wachttijden soms erg lang en werden de dames boven aan de trap al opgevangen door de brutalere gasten..

Toen de Pauschalclubs de prijs verhoogden voor een dagkaart van €150,-- naar €200,--, kwamen er zichtbaar minder gasten. De echt grote drukte heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Bochum was in die tijd dus weer normaal te doen, alleen had ik mijn schatjes gevonden in Münster en Dortmund, waardoor ik Bochum niet of nauwelijks bezocht.

Daarna werden de Pauschalclubs één voor één saunaclubs. De eigenaresse verkocht Pauschalclub Münster en deze club is nu Saunaclub 49. Saunaclub Freudenhaus in Münster was vanaf het begin af aan al een saunaclub (Love). Pauschalclub Bochum werd als eerste omgedoopt tot saunaclub en daarna volgden Dortmund en Münster.

Een deel van het publiek liet zich al niet meer zien na de prijsverhoging en zocht z'n heil in de goedkopere partytreffs. Nadat de clubs saunaclubs werden, hadden ze het naar mijn idee nog moeilijker. Ik ben 1 keer in XS Bochum geweest en 3 keer in Freudenhaus Dortmund. Al die keren was het erg rustig in de club. Daarnaast ben ik 5 keer in Freudenhaus Münster geweest en ook daar vond ik het nooit echt druk. Wel wat drukker dan in Dortmund en Bochum.

In het verleden in Bochum zeker erg goede dames gehad. Pauschalclub dames, die het ook goed doen in saunaclubs. Het beste voorbeeld is Kassandra, die ik later nog in Mondial, Aca Gold en zelf Babylon  (Mirella) heb ontmoet. Alle keren met haar waren meer dan goed.

Mirella Babylon





Verdere toppers uit Bochum waren:
Miriam (Duitse)
Shaila (Cubaanse)
Mia (Roemeense)
Julia (Roemeense)
Sandra (Roemeense)

Hopelijk blijven de 2 Freudenhaus clubs wel behouden. Aan de ambiance ligt 't niet. Beide zijn mooie clubs. Dortmund heeft het kwa wellness goed voor elkaar met een sauna, jacuzzi en een verwarmd buitenbad. Münster heeft een goede sauna en een jacuzzi. Het eten kan beter, zeker als je het vergelijkt met Sixsens, Yin Yang of PSR. In beide clubs lopen vaak wel een paar erg goed uitziende dames. Kwa service niveau schat ik Münster wat hoger in, maar dat is puur gevoel. Ik weet dat een Anni in Dortmund erg goede service heeft en ze is ook een dame die regelmatig bezet is.

Wie weet dat ik dit jaar beide clubs nog eens ga bezoeken. Ben wel weer benieuwd naar Giulia in Münster en uiteraard Anni in Dortmund, maar ook Michell in Dortmund. Das echt een mooie meid op de foto's.... :-\
« Laatst bewerkt op: 30 april 2019, 21:01:45 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.