Auteur Topic: DELIA  (gelezen 30819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DELIA
« Gepost op: 3 november 2016, 21:25:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2016, 23:13:38 »
Ik heb vandaag het genoegen gehad met deze mooie meid te kameren, en het was goed, verdomd goed ;D. Absoluut een reden om snel eens terug te keren naar Elsdorf!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2016, 12:16:08 »
Wegens chronisch tijdsgebrek, gaat deze meid een veel kortere recensie krijgen dan ze eigenlijk verdient:

Delia is een héél intelligente dame, 30 lentes jong. Ze is 1,61m groot, heeft een mooi lichaam, lekkere billekes en een leuk paar tietjes (B-cup). Ze heeft een mooi koppie, draagt altijd een bril en heeft lang, bruin haar. Het is gewoon een héél mooie meid om zien.

De pre-sales waren uitstekend: Delia nam héééééééél rustig de tijd voor me en schonk me tijdens ons gesprek net voldoende 'fysieke aandacht'. Net als eerder bij Dolli, heb ik de kamervraag zelf moeten stellen.

Delia haar service was top! Ze valt, reeds na 1 kamergang(!), maar net buiten mijn top 5 van 2016. Tongzoenen: diep en met heel veel gevoel. PZC: 1 van de betere pijpbeurten van de voorbije jaren! Droogneuken en pussysliden: check! Neuken in 3 standjes: héél lekker ;D!

Ik ben knallend klaargekomen en heb de kamer na exact 30 minuten met een héél grote lach op mijn lippen verlaten.

Aftersales waren in orde (het kan wel degelijk in Babylon). Delia heeft bij het passeren nog een paar keer speels in mijn kont gegrepen, is nog eens een praatje komen maken en heeft 'intiem' afscheid van me genomen bij mijn vertrek uit Babylon.

Herhalingsgevaar? Wat mij betreft is dit een absolute topper, dus: yup yup yup! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2016, 21:19:59 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2017, 18:35:52 »
Zie ook clubverslag van Babylon

Delia was mij sinds haar entree in Babylon al meerdere keren opgevallen. Geen jaagster, altijd in de afwachtende modus. Houdt zich op bij de receptie of in het achterste deel van de bar.
Ik was maar net binnen op 10 februari en had meteen zin een kamer.

Deze Imp stond dus al langer op mijn lijstje. De verhalen zijn goed en ze ziet er ook nog eens patent en lekker uit. Ze stond aan de receptie. Een keer langs gelopen, maar al snel weer terug om haar bij de hand te nemen naar de bar achterin. Op een tweezitter begonnen de zogenaamde presales oftewel de 'nadere kennismaking'.

Nee........de vonken vlogen er niet meteen vanaf, zoals dat met veel Imps in Bab wel het geval is. Er was wel duidelijk een chemie met Delia. Hup dan maar....Schüssel! Delia ging zich eerst wat opfrissen en de sleutel halen. Een kamer meteen achter in de bar.

De eerste 10-15 minuten waren een beetje vreemd. Ze was bezig met aftasten.....zeg maar, wat voor vlees ze in de kuip had. Vlees genoeg, maar smaakt het ook? Het eerste kwartier dacht ik, dat gaat 'm niet worden met Delia. De kamer zou gaan eindigen binnen 30 minuten.
In de tweede speelhelft van het eerste half uur kwam madame los. Het tongzoenen werd zwoeler. Knuffelen als toen ik nog op de gebreide broek verliefd was. Ik dacht WOW! Die laat ik voorlopig niet meer los. Twee kenmerkende punten van Delia: haar erotisch uitstralende bril en PARELwitte tanden met een aanstekelijke glimlach. Een perfect gebit!
Kleine Sjeuf kwam vanzelf in actie en stond paraat voor een oraal intermezzo! En dat heb ik geweten. Weer een blasenkönigin er bij! Al sloeg ze het klokkenspel op dat moment nog over.
Tijd voor de wasbeurt! Madame genoot er van. Ik dacht even aan Femke Jansen als Xenia Onatopp, de vrouw die kon doden met haar dijen, in de Bondfilm GoldenEye. Haar hoogtepunt werd bijna mijn dood.
De tweede ronde van mijn orale show begon met de appeltjes. Van haar terughoudendheid aan het begin van de kamer was niets meer te merken. Aan meerdere posities ben ik niet toegekomen. In cowboy reverse, met een prachtig uitzicht op die heerlijke derrière het geweld afgesloten.

Wat een GFE sessie. Een gevaarlijke dame voor Teddy! Zeker qua tijd. Er moest na de kamer diep in de buidel worden getast. Maar dat was het dik en dubbel waard.

Het had niet veel gescheeld of ik was aan het eind van de dag nog een keer met Delia op kamer gegaan. Herhaling komt er zeker een volgend bezoek!
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2017, 18:44:28 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #5 Gepost op: 1 maart 2017, 18:42:19 »
De Eerste kamer op de Karnavalsparty (23-2) was met Delia.
Delia omhelsde mij al meteen bij binnenkomst. Een week vóór de Karnavalsparty vond de eerste kennismaking en kamer met Delia plaats. Delia geeft alleen standaardservice. Standaardservice kan ook uitstekend zijn. En dat was een week eerder ook zo.

Er werd op de Karnavalsparty veel gekamerd en op een gegeven was nog slechts een handjevol Imps in de bar, waaronder Delia. De presales waren deze keer weer prima.
Op de kamer was het het allemaal net niet. Minder zwoel TZ. Wel een prima Blowjob, maar als ik bij haar liefdesholletje in de buurt kwam, werd mijn hand weg getrokken. Met beffen deed ze helemaal niet mee. Ook werden in tegenstelling tot de vorige keer mijn zaadvaatjes overgeslagen. De afsluitende wip was uitstekend in cowboy position!
Geen idee wat er aan schortte, ze kan een mindere dag hebben gehad. Voorlopig staat Delia even in de 'pauzestand'!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #6 Gepost op: 1 mei 2017, 11:59:56 »
Is verkast naar SS 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2017, 11:19:18 »
Is verkast naar SS 8).
Mag weer terug naar ==> Babylon  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #8 Gepost op: 4 juni 2017, 17:39:56 »
Ich hab Sie gestern im Babylon gesehen und gesprochen.
Hat jetzt die Haare schwarz gefärbt und kürzer knapp bis
Schulter.
Hübsch und sexy wie immer!!!


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2017, 19:27:04 »
Da ist Sie, Delia. Sie gefällt mir schon monatelang aber, leider kann ich nicht x-mal aufs Zimmer sodaß ich Sie leider seeehr vernachläßigte.
Beim Rauchen draußen ihr mein Handtuch (das Zweite!) über die Schulter gelegt und Sie dann an den Heizer gelotst. Schön ins Gespräch gekommen, drinnen ging es weiter und ich wußte, heute wirds was.
Trotzdem war Sie überrascht als ich Sie um einen Zimmerschlüssel bat und mich für kurz unter die Dusche verabschiedete. Sie sagte auch, dass Sie noch 2 Minuten braucht.
Es wurden mehrere aber das gefällt mir, Delia hat die gleiche Einstellung was Hygiene angeht.
Auf Zimmer schön mit leichten Küssen begonnen die im Verlauf und Situation auch sehr innig wurden. Meine Ansage für eine Stunde lies Sie alles auch entspannter angehen und was soll ich sagen: So ähnlich hatte ich es mir erhofft und Sie hat die Zweisamkeit bei weitem übertroffen. Ein sehr schönes GF-Zimmer dass gut *flashte*! Und Küssen mag Sie und kann Sie --- bei dem Knutschmund! Herrlich!
Da es sehr ruhig war haben Wir den Rest der Zeit beieinander gesessen, später noch eine Runde in der Sauna verbracht. Die Frau ist gut, leider wird Sie immer wieder übersehen da Delia zu den Ruhigeren im Club gehört. Aber das ändert sich beim .... Ihr wisst schon.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #10 Gepost op: 10 augustus 2017, 21:56:18 »
Delia, die hübsche Verzauberin ist erstmal im Urlaub.
Hoffentlich kommt Sie zurück.

vanKees