Auteur Topic: ANTONIA  (gelezen 5367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANTONIA
« Gepost op: 7 november 2016, 23:48:43 »
Antonia is een Roemeense dame van eind 20 en dus wat ouder dan de meeste dames. Ze heeft een wat voller figuur, maar met haar bodystocking zag ze er erg sexy uit. Ze heeft een behoorlijke derriere, die ze zelf niet zo mooi vind, maar ik des te meer. Toen ze op de bar aan het dansen was en met haar kont schudde, wist ik dat ik haar wilde. Haar achterwerk heeft wel wat cellulitis, maar dat deerde me niet zo.

Toen ze klaar was met dansen, ging ze naar buiten om te roken en ik greep mijn kans door gelijk achter haar aan te lopen. Buiten op het overdekte terras heb ik haar aangesproken en ze zei dat ze me nog herkende van de vorige keer, toen ik hier samen met KP was. Ze dacht zelfs dat ik met haar toen een kamer had gedaan, maar ik vertelde haar dat we alleen met elkaar gesproken hadden aan de bar en dat ik nu wel interesse in haar had. We zijn toen op 1 van de sofa's gaan zitten, dichtbij een vuurtje om warm te blijven. Ze kwam dicht tegen me aan zitten om warm te blijven en ik sloeg mijn arm natuurlijk om haar derriere. Deze voelde lekker zacht, maar zeker niet slap. We hebben zo een tijdje met elkaar gesproken totdat het tijd werd om naar een kamer te gaan.

Op de kamer zijn we begonnen met heerlijk tongzoenen, waarbij ik niet van haar Popo kon afblijven. Wat heb ik toch met grote ronde derrieres ;) :) Tongzoenen was erg lekker met haar, maar haar grote kwaliteit kwam later, toen ze me een blowjob gaf, maar eerste wilde ik haar verwennen. Antonia heeft overigens een piercing boven haar poesje wat er erg sexy uitziet. Ook een navelpiercing overigens. Tattoos kan ik me zo niet herinneren. Volgens mij had ze die niet. Wat ik me wel goed kan herinneren is dat ze er zeker van genoot. Ze is zelfs 2 keer klaargekomen, terwijl ik haar befte. Het viel op dat ik steeds op een bepaalde spot moest likken en deed ik dat niet, dan merkte je dat de opwinding minder werd bij haar. Het was wel moeilijk om die spot vast te houden, omdat wanneer ik die spot weer gevonden had, ze weer begon te bewegen en ik de spot weer kwijt raakte. Ik probeerde haar dan ook goed vast te grijpen bij haar kont, zodat ze bleef liggen. Was dus gelijk een fitness oefening voor mij ;) maar uiteindelijk lukte het me toch om haar 2 keer te laten komen.

Daarna was het mijn beurt en zoals gezegd was haar blowjob haar sterkste punt en die was werkelijk bovengemiddeld. Echt 1 van de betere blowjobs. Toch wilde ik niet komen met een blowjob, want ook haar wilde ik in doggie nemen. Het was een erg mooi gezicht om haar kont te zien bewegen.

[attachimg=1]

Ik hoefde trouwens weinig te doen, want zij zorgde voor de beweging. Heerlijk kwam ik in haar klaar en zelf had ze ook weer een orgasme. Het zou kunnen, want tijdens het neuken zat ze zichzelf behoorlijk te vingeren. Ik kan het alleen niet voelen of ze ook daadwerkelijk een orgasme heeft gehad. De eerdere 2 orgasmes leken mij zeker niet fake, ook omdat ze voordat ik begon, vertelde dat ze laatst een klant had die haar ook wilde laten komen en dat deze klant tegen haar zei dat ze niet moest faken. Ook haar heb ik gevraagd om dat niet te doen. 100% zeker weten doe je het toch nooit, zeker niet met een dame waar je voor het eerst mee op een kamer bent.

Na de seks nog even een paar minuten met elkaar gesproken. Ik had van te voren aangegeven dat ik een uurtje wilde, maar we zijn zeker langer dan een uur op de kamer geweest, want Antonia vergat de tijd een beetje en ik ook om eerlijk te zijn. Ze deed daar overigens niet moeilijk over en dat is zeer positief aan haar. Veel dames kunnen daar nog wat van leren, want bij een dame als Antonia kom ik graag weer terug.

Naam: Antonia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 29
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 60 Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: -/10 (kan ik niet beoordelen, want daarna ben ik niet meer zo lang in Life geweest)
Cijfer: 8,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.