Auteur Topic: Baekelandplein, k.nr? Milena (BG)  (gelezen 6599 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Baekelandplein, k.nr? Milena (BG)
« Gepost op: 10 november 2016, 09:09:06 »
Op een regenachtige liep ik gehaast rond op het Baekelandplein. Het Baekelandplein is voor mij een fijne tussenstop. Vlot bereikbaar vanaf de snelweg, voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving en soms vind je er wel eens iets leuks.

Ik stoof langs de ramen, totdat mijn aandacht werd getrokken door een op het raam tikkende dame. Dat is meestal geen goed teken. Vaak zijn het zwartjes en latinas die agressief op de ramen tikken, om vervolgens waardeloze service te geven en vooral proberen te upsellen voor nog meer waardeloze service.

Dit keer was het echter een Oost-Europese dame. Ik kende haar ergens van. Zij mij ook, want ze stond te gebaren van "ken je me niet meer?". Naar binnen gegaan en het bleek dus inderdaad Milena te zijn, een Bulgaarse die ik in 2013 weleens aanduwde op het Baekelandplein. Dat waren altijd wel aardige sessies, waarbij het eerder voorkwam dat ik zei dat het mooi geweest was en ik weer verder ging dan omgekeerd.

Weet niet meer precies wat ik destijds allemaal had afgesproken, naar mijn idee was dat € 50 voor PZC en NMC. Nu € 100 betaald, omdat ze aanvankelijk nogal moeilijk deed over PZC.

Dat was het achteraf meer dan waard:

- dame nam rustig de tijd voor wat voorspel
- ze heeft me heerlijk gepijpt, ook hier nam ze de tijd voor
- daarna lekker geneukt in haar nauwe kutje.

Al met al zag ik dat er 1 uur en 5 minuten zat tussen het WhatsApp-berichtje dat ik stuurde voordat ik het plein op liep en het moment dat ik weer buiten stond. Zeker voor herhaling vatbaar.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2018, 17:22:19 door Rolly »

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Milena (BG), Baekelandplein
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2016, 14:41:46 »
Ik had me voorgenomen te kiezen tussen Herentals/Grobbendonk, SKW en de Chaussée. Heel logisch dus dat het het Baekelandplein te Eindhoven werd.

Ik had zin om Milena weer onder handen te nemen. In 2013 had ik uitstekende sessies met haar en eerder deze week had ik haar plots weer gesignaleerd aan het Baekelandplein. In 2013 bevielen de sessies met haar me telkens uitstekend en ook de sessie van eerder deze week was absoluut de moeite waard.

Ook deze keer weer de moeite. Ik heb 100 euro betaald en ben 1 uur en 10 minuten binnen geweest. Op een gegeven moment ben ik zelf maar opgestapt en gezegd dat ik wat anders ging doen, anders lag ik er nu nog denk ik. Het leuke van deze dame is dat het geen klokkijkster is en dat ze erg klantgericht is. Waar andere dames tijdens het pijpen voortdurend op de klok kijken, vraagt deze dame soms tussendoor even of ze nog langer door moet gaan.

Ook uitgebreid strelen en doen. Toen ik met vinger in haar doos stak, bemerkte ik dat ze al kletsnat was. Daarna zij pijpen, gevolgd door een potje rampetampen, 69 dus. Daarna cowgirl en dat deed ze prima. Dat komt ook wel door haar strakke gleuf. Deze dame is zeker geen groente en al gerodeerd, ze wist namelijk alle plezante buurten van Nederland en België te duiden en zit al jaren in dit vak. Toch is haar gleuf nog lekker strak.

 Vervolgens heb ik haar staand tegen de muur afgeneukt. Het duurde niet lang voordat ik het rubbertje volblafte. Daarna nog even op bed gelegen en over ditjes en datjes gepraat. Uiteindelijk maar opgestapt, omdat ik nog een afspraak had in het Limburgse. Met een leeg geklopte zak en een tevreden gevoel ging ik daarheen.