Auteur Topic: Iris  (gelezen 4502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Iris
« Gepost op: 14 november 2016, 00:16:12 »
Paspoortje
Naam: Iris
Nationaliteit: Roemeense
Taal: Duits (matig)
Leeftijd: 30-33 jaar
Haarkleur en lengte: zwart lang krullend haar
Kleur ogen: bruin
Lengte: 170-175 cm.
Gewicht 70-75 kg.
Postuur: stevig
Cupmaat: C, naturel
Tattoo’s: ja, hals, schouder/bovenzijde rug, en binnenkant rechterpols
Diensten: pzc, pmc, nmc, deepthroat, eierlecken, tongzoenen, zoenen, aftrekken, vingeren, beffen, GFE en PSE
Prijs: 100 euro
Tijd: 60 minuten
Extra info: Dame heeft een getinte huid en een opvallend pukkeltje rechts bij haar neus.
Herhalingsgevaar: ja zeker
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Iris
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2016, 00:19:17 »
Iris een dame, die voor velen een “nog go” zal zijn. :-\ Stevig maar niet dik, maatje 40-42, lengte 170-175 cm., 70-75 kg, getinte huid, zwart lang krullend haar, een slappe C-cup een paar kleine niet in het oog springende tattoos en een opvallend pukkeltje rechts onder haar neus.

In de kino kwam deze milf los, tongworstelen, pzc met deepthroat, cowgirl tot dat het zaad geschoten was. Wat nou stoppen? We gaan door voor nieuwe ronde, in doggy een 2de keer mijn nakomelingen geloosd, met uitzicht op de stevige kont.  :censored

Ook in het vervolg tijdens mijn verblijf, bleef zij ook uiterst correct, en vriendelijk.

Herhalingsgevaar; jazeker, maar of we weer de volledige sessie in de kino doen, durf ik niet te zeggen. 8)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)