Auteur Topic: Amalia (Roemeense)  (gelezen 11121 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Amalia (Roemeense)
« Gepost op: 18 november 2016, 23:45:41 »
Naam: Amalia
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 160-1.65
Postuur: normaal
Borsten: A (natuur)
Tatoeage: ja - zij
Piercing: ja - neus
Haar: blond
Taal: Engels (gemiddeld)
Service genoten: PZC, EL, aftrekken, NMC
Extra info: vraagt voor aanvang pijpen met of zonder condoom. Ook gedurende sessie zeer service gericht.

Sessie
Standaard
Ik had mijn weddenschap gewonnen van Elvira, dus moest zelf op zoek naar een 1e sessie. De LU had me al keuzestress opgeleverd. De keuze terug weten te brengen tussen Amalia en Micha (een kabouter-roemeentje/minion). Elvira gaf me een twee euro stuk en zei dat ik het lot maar moest laten bepalen. Het werd dus Amalia.

We zijn buiten een sigaretje gaan roken. Een tijdje terug hadden Amalia en ik al eens gesproken toen ik op het punt stond om naar huis te gaan. In veel opzichten doet ze me denken aan een jongere uitvoering van blonde Alice. Na het sigaretje zijn we naar binnen gegaan voor een kamer. We kregen uiteindelijk een kamer in het nieuwe deel. Je kunt ze vergelijken met de kamers op de bovenste verdieping.

Nadat ik haar een massage had gegeven begon ze aan misschien wel de meest vreemde BJ uit mijn P6-carrière. In 10 minuten tijd zijn werkelijk alle variaties voorbij gekomen. Om er toch enige regelmaat in te brengen verdergegaan in 69. Vervolgens alleen haar gebeft en zij werd behoorlijk nat, waarna ze wilde neuken. Eerst nog een BJ op hem weer op volle oorlogssterkte te brengen. Het was het eerste kamertje, dus gekozen voor missio zodat ik het moment van mijn orgasme kon controleren. We hadden nog zo'n vijf minuten en zij stelde voor om het vol te maken met een massage. Ik besloot me echter te douchen.

Ik denk dat met wat sturing er zeker meer inzit. Ik zal haar eens meenemen voor een trio met Alice en dan kan ze zien hoe een BJ heurt.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Amalia (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2017, 14:09:31 »

Gisteren een heerlijk uurtje met Amalia gehad. Rond 19.00 zat ze vlak bij ons aan een tafeltje en je zag gewoon dat ze straalde. Als een dame een dergelijke positieve vibe uitstraalt weet je dat het goed zit. Even naar haar toegelopen, vriendelijk begroet, beetje small talk en gevraagd of ze rond 20.30 tijd had om mij te "redden". Een volmondige yes werd mijn deel. Op het afgesproken tijdstip zochten we elkaar op en tot mijn verbazing was er geen wachttijd.

Op de kamer haar eerst een massage gegeven zodat we ook wat konden bijpraten. Ik zei haar dat ze straalde. Ze zei dat ze deze week met positieve energie teruggekeerd was uit Roemenië en dat het zonnetje de rest deed. Langzaam werd de sessie opgebouwd. Ze begon met een heerlijke edging HJ om over te gaan in een blowjob zoals ik ze het liefst heb. Waar ze de vorige keer nog duidelijk zoekende was, was het ditmaal niet het geval. Na een kleine twintig minuten moest ik even op de rem gaan staan om niet al klaar te komen. De kleine ondeugd had me elk moment kunnen laten exploderen, maar uiterst vakkundig hield ze me op het randje. Uiteindelijk besteeg ze me in reverse cowgirl en het duurde dan ook niet lang of het zaakje was gepiept en mijn zakje leeg.

De resterende tijd gevuld met wat praten en strelen. Ze gaf aan dat ze met Alice (helaas wederom afwezig) besproken had om een trio met mij te doen. nu heb ik het vermoeden dat Alice haar de nodige tips heeft toegefluisterd gezien de wijze waarop de kamer verliep. Amalia heeft zich een waardige troonopvolgster getoond van Alice. Hele lieve meid met een zeer mooi gezicht.