Auteur Topic: Elvira (Roemeense)  (gelezen 23274 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Elvira (Roemeense)
« Gepost op: 19 november 2016, 08:48:25 »
I knew a girl named Elvira
I guess you could say she was a sex fiend
I met her in a sauna club lobby
Dancing in a way i never have seen
She said how'd you like to waste some time
And I could not resist when I saw little Elvira grind

The room started spinning
Or maybe it was my brain
I can't tell you what she did to me
But my body will never be the same
Her lovin' will kick your behind
Oh, she'll show you no mercy
But she'll sho'nuff, sho'nuff show you how to grind



Eerste ontmoeting

Ik zat op het buitenterras in het zonnetje een sigaretje te roken toen een aantal dames de rokerstent inliepen voor hun nicotine shotje. Een van de dames wierp me kusjes toe. Ik had haar tijdens mijn vorige bezoekjes aan YY ook al gezien. Immer goedlachs en vrolijk. In een landschap gedomineerd door dames die hun gezicht menen te gebruiken als verfdoek is zij een aangename uitzondering. Ware het niet voor haar kledij en schoenen dan zou je denken dat ze per ongeluk de verkeerde ruimte is ingelopen. Typische GND met een zeer natuurlijke uitstraling. Ze stond daardoor al hoog op mijn lijstje. De dames waren klaar en liepen terug. Wederom wierp ze me kusjes toe. Het is onbeleefd om zo'n geste niet te beantwoorden, dus wierp ik haar ook een kus toe. Gelukkig zag ze dit als uitnodiging, opende de deur en kwam bij mij zitten. Nu was ik al van plan met haar te kameren, maar bij het horen van haar naam (Elvira) wist ik dat dit wel eens een schot in de roos kon zijn. Al snel bleek er de klik te zijn. Ons gevoel voor humor was hetzelfde en nadat we een rondje talen hadden gedaan waarbij ze aangaf dat ze de andere Franse variant beter beheerste was het tijd om dit eens testen. We bestelden wat te drinken om mee te nemen naar de kamer.

We kregen de sleutel voor kamer 15, maar bij binnenkomst bleek de vloer dezelfde symptomen als het wellness gedeelte te vertonen. Overal lag water en de vloeren waren spekglad. Zij riep iemand van de leiding en we kregen de sleutel van kamer 16. Iedere beschrijving van de sessie doet eigenlijk te kort aan datgene dat plaatsvond. Van de eerste tot laatste minuut klopte alles. Ze heeft werkelijk geen woord gelogen over haar beheersing van het Frans. Alle varianten passeerde de revue, waarbij ze me met zichtbaar genoegen telkens tot het randje bracht. Na een klein half uurtje was ik echt toe aan een kleine pauze en een broodnodig sigaretje. We gingen verder met dollen en geinen. Schijnbaar dacht ze dat ze me nog niet voldoende overtuigd had van haar Frans. Wederom fenomenaal. Na een tijdje pakte ze het condoom, monteerde het vakkundig. Op de vraag welke positie haar voorkeur had begon ze te lachen. Ze zei "you do nothing, i kill you". Ze ging in cowgirl op mij zitten en zelden zo een meegemaakt. Ze voelt heerlijk nauw aan en haar beheersing, controle en ritme zorgden ervoor dat ik al snel tegen een orgasme aan zat. Om dit toch nog enigszins uit te kunnen stellen en te genieten van haar greep ik haar vast en draaide haar om in missio. Dit zorgde ervoor dat ik het onvermijdelijke nog een tijdje kon uitstellen. Haar manier van ademen verried dat ook zij aan het genieten was. Dit zorgde ervoor dat ik het tempo verhoogde en resulteerde in een waarlijke explosie. Een blik op de klok zorgde voor de nodige hilariteit. Het bleek dat deze stil was blijven staan op het tijdstip dat we de kamer hadden betreden. Letterlijk en figuurlijk een gevalletje van "Time stood still". De telefoon wees uit dat er bijna anderhalf uur verstreken waren. We rookten nog een sigaretje en verlieten de kamer. Na de financiële plichtpleging zei ik haar dat ze me later mocht komen zoeken als ze vrij was voor een rematch.

Na een rondje wellness en gebruik gemaakt te hebben van het restaurant liep ik naar buiten voor een sigaretje. Mijn eerdere woorden waren niet aan dovemansoren gericht. Op het moment dat ik wilde gaan zitten ging de deur open en Elvira kwam naar buiten. Ze liep naar me toe en nam plaats naast me. Naast haar gevoel voor humor blijkt ze ook op andere gebieden een zeer aangename gesprekspartner. We namen ook het hele spectrum van de sexindustrie op de hak. De lachsalvo's zorgden ervoor dat alle blikken op ons gericht waren. Op een bepaald moment hadden we het over eten en ze zei dat ze kip had gegeten. Nu had ik geen kip gezien. We sloten een weddenschap af dat als er kip in het restaurant was ik verplicht was om wederom met haar naar de kamer te gaan (oei oei oei wat een straf) en aan het einde dienst moest doen als haar persoonlijke ATM (een inside joke). Het begon te druppelen en we besloten ons naar binnen te begeven waar we eerst naar het restaurant liepen. Nu lag er idd kipfiletblokjes. Triomfantelijk begon ze te lachen. We namen plaats aan de bar, waar het leek of alle mannen ineens verdwenen waren en we bleven maar geinen. We zijn tot de conclusie gekomen dat we een zeer goed komisch duo vormen en dat we vanaf heden te boeken zijn voor feesten en partijen.

Het was tijd om mijn schuld in te lossen en we gingen voor een kamer. Nu bleek waar de mannen waren gebleven want de wachttijd was uiteindelijk een kleine twintig minuten. We kregen wederom kamer 15 en ditmaal was hij wel in orde. Ik had niet verwacht dat ze haar Frans zou kunnen overtroffen, maar deze gedachte werd al snel naar het rijk der fabeltjes verwezen. Was haar DT tijdens de eerste kamer al indrukwekkend, ditmaal nam ze hem werkelijk tot aan de stam in de mond wat tot gagreflexen resulteerden. Ik kan me niet voorstellen dat dit prettig is, maar ze bleef het doen. Waar ik wel eens het idee heb dat dvp's pijpen als een noodzakelijk kwaad zien, is het bij Elvira het omgekeerde. Deze dame kan eindeloos doorgaan. Ik wilde haar ook wat rust geven door haar te plezieren, dat was goed maar dan wel in 69. Na een tijdje werd ze behoorlijk nat en het bewegen van haar bekken en ongecontroleerde bewegingen tijdens het pijpen gaven blijk van het feit dat mijn pogingen niet voor niets waren. Na een tijdje richtte ik me op. Ik dacht dat ze wel zou stoppen, maar draaide zich onder mij door zonder hem ook maar een moment uit haar mond te laten. Ik denk dat als ik niet voorgesteld had om te neuken ze hem nu nog in haar mond zou hebben. We hadden op het einde van de eerste kamer al gesproken over voorkeuren van posities. Ze draaide zich op haar zij en in lepeltje lepeltje gingen we verder. Ik kon diep penetreren en we genoten beiden volop. Het beoogde effect bleef niet uit en weer vonden mijn nakomelingen hun weg.

Er waren bijna twee uur verstreken. We rookten nog een sigaretje en haar Whatsapp was inmiddels ontploft. Twee vaste klanten van haar waren speciaal gekomen en vroegen zich af waar ze was. Ik zei voor de grap dat we ze helemaal gek konden maken als ik haar de rest van de avond zou boeken. Een schaterlach van haar kant volgde. We verlieten de kamer en nadat ik als haar persoonlijke ATM aan mijn verplichtingen had voldaan namen we afscheid


Het is inmiddels iets meer dan zes maanden geleden dat ik voor het eerst kennismaakte met Elvira. Ik refereerde aan haar als sloopkogel en dat zou het begin zijn van een aantal ludieke benamingen voor haar. Momenteel is zij de "boze heks / wicked witch from the east". Degene die haar niet kennen denken misschien dat het hier een kenau betreft, maar het tegenovergestelde is waar.

Wij dagen elkaar uit, de nodige plagerijen vliegen over en weer, we geinen erop los en we hebben ook serieuze gesprekken. Er is geen enkele dame in YY waarmee ik zoveel tijd buiten de kamer doorbreng als met Elvira. Dit heeft me inmiddels de aanduiding "boyfriend" bij de andere dames opgeleverd, wat ergens best grappig is aangezien ik recentelijk pas weer voor het eerst in 3 1/2 maand met haar naar de kamer ben geweest. Een dame die de kunst van de DTBJ tot in de puntjes beheerst. Ik werd dan ook weer letterlijk en figuurlijk weg "geblasen".

Onze weddenschappen zijn inmiddels berucht. Een deel van de dames vraagt haar of zij het goed vindt als de desbetreffende dame een poging bij mij waagt. Als ik in een gesprek met een dame ben en zij komt voorbij dan zie ik meteen aan haar blik of het een goede/slechte dame voor mij is. Zij was het die mij "koppelde" aan Alice, die indien aanwezig mijn absolute favoriet is en mij telkens naar Wonderland brengt, en ipv enige vorm van jaloezie oprecht blij voor mij is.

Is het mogelijk om te spreken over een "(h)echte" vriendschap tussen een rakker en een dvp? In bijna alle gevallen is er een achterliggende gedachte of bijbedoeling. Bij ons durf ik rustig te stellen dat onze vriendschap echt is.

Het mooiste voorbeeld was op een zondag. Ik had haar vrijdag al gezegd dat we op zondag absoluut niet zouden kameren. De meeste dames zouden met dat in het achterhoofd je grotendeels links laten liggen, maar niet Elvira. De nodige gesprekjes, onze gebruikelijke plaagstootjes, mij behoeden van een "slechte" kamergang, actief meedenken over een eventuele eerste kamergang en de dame in kwestie gehaald voor mij. Na mijn tweede kamergang hebben we nog ruim een uur zitten praten. Toen ik liet doorschemeren dat dit wel eens mijn laatste bezoekje dit jaar aan YY kon zijn bleef het even stil aan haar kant (een unicum) en zag een blik die je zelden bij haar ziet. Na een minuutje herpakte ze zich en zei ze "no, see you on friday". Ik zei dat dat absoluut niet ging gebeuren. "Ok, see you sunday".

Je kunt het slechter treffen om als "boyfriend van" door het leven te gaan.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Elvira (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2017, 14:07:45 »
Sinds een dag of tien in GT aanwezig.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Elvira (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2022, 10:46:13 »
@Sixsens. Topic kan verplaatst worden.