Auteur Topic: GIULIA (ex PHG en Samya)  (gelezen 51919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA (ex PHG en Samya)
« Gepost op: 21 november 2016, 10:32:01 »
Gisteren voor het eerst in PHG geweest en na 2 gemiddelde kamergangen deze topper leren kennen. Giulia heeft een lekker figuurtje, niet te slank en zeker niet dik. Gewoon een normaal postuur met een heerlijke bubble kont en een erg mooie en stevige B-cup. Ze is erg spontaan en op de kamer een tijger. Ze vrat me helemaal op :lol Vergelijkbaar met Susi/Melanie (Babylon/Life).  Heel af en toe vind je zo'n topper en dat maakt het clubben super leuk. Uitgebreid verslag volgt.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2016, 00:54:31 »
Ik liep richting de Theke en ging aan de bar zitten. Ik had zo gauw niet in de gaten dat naast mij die mooie meid die ik daarnet in de sauna zag, zat. Ik keek een beetje langs haar heen, maar toen ik haar uiteindelijk zag, drong het tot me door. Ik sprak haar aan en een beetje verlegen keek ze naar me. We begonnen een leuk gesprek met elkaar en ze werd gelukkig al snel wat losser. Ik kwam op een gegeven moment dichterbij haar zitten, zodat ik haar beter kon vastpakken bij haar heerlijk billen. Ze vertelde me dat ze mij al gezien had in de sauna en ze zei dat ze hoopte dat ik met haar een kamer zou gaan doen. Ik was de enige blonde kerel in de club en ze houdt van blond, zei ze. Misschien een verkooppraatje van haar kant, maar ze kon het erg geloofwaardig overbrengen en misschien dat ze het niet eens gelogen heeft. Het gesprek werd steeds leuker en leuker en ik voelde echt een klik met haar. Een klik die ik met de vorige dames veel minder voelde. Met haar voelde het echt goed.

Uiteindelijk waren mijn twijfels weg om nog een 3e kamergang te gaan doen. Met Giulia wilde ik het er wel op wagen. Ik vroeg nog wel voor zekerheid of ze tongzoende en dat deed ze, zei ze. Ik wilde het nu wel eerst even testen, maar dat deed ze niet in de bar. Haar toch een sleutel laten halen voor een kamer.

Op de kamer kleedden we ons uit en het viel me op dat ze erg mooie borsten had, maar ook de rest van haar figuurtje vond ik erg mooi. Uiteraard een heerlijk kont en verder niet te dik of te slank, eigenlijk precies goed. Ze kwam op me af lopen en sloeg haar armen om mijn nek en begon me ineens te tongen... Potjandorie zeg!!! Dit was super. Echt vol overgave bleef ze me zoenen. Het leek wel of ze me wilde opvreten. Wat een passie zeg!!! Alleen met Susi/Melanie (Babylon/Life) en Andra (Pauschalclub Münster) heb ik dit dit jaar zo beleeft. Giulia wist niet van ophouden en eerlijk gezegd ik ook niet :D Wat een heerlijk meid zeg!!! Daarna een supersessie met deze meid gehad. Zo'n meid maak je niet vaak mee. 1 of 2 keer per jaar misschien. In mijn geval 3 keer dus ;) Een meid die gewoon alles geeft en zich niet inhoud.

Nadat ik me had schoongemaakt, had ik het gevoel dat we al een uur op de kamer zaten, maar Giulia zei dat we nog acht minuten hadden. Ze stelde voor om deze acht minuten nog heerlijk te gaan tongen. Dat heb ik niet vaak meegemaakt, dat een dame na de sessie nog de tijd wil vol tongen. Ze ging op bed liggen en ik kwam boven op haar en we lagen heerlijk te tongen. Ze kon maar niet stoppen en van me af blijven. Het uur hebben we zeker overschreden, maar dat vond ze niet erg. Zelfs toen we aanstalten maakten om de kamer te verlaten, sprong ze in mijn armen en sloeg haar benen om me heen en bleef me met passie tongzoenen. Ook toen we uiteindelijk de deur openden, kwam ze voor een laatste keer bij me met een laatste intense tongzoen. Ik had bijna geen tong en lippen meer over...  :lol

Ze vroeg, nadat ik haar betaald had, wat ik verder nog ging doen. Ik zei dat ik nog even een sauna ging pakken en daarna eraan zat te denken om huiswaarts te gaan. Ze vroeg og ik na de sauna nog even met haar iets wilde gaan drinken. Tuurlijk wilde ik dat wel. Zeker met haar. En ze moet wel iets voor mij voelen. Alleen dames met wie ik een zeer goede klik heb, vragen of ik na de tijd, zonder bijbedoelingen, nog iets met ze wil drinken.

Helaas, toen ik haar opzocht na de sauna, bleek ze net met een ander naar een kamer te gaan. In de bar bleef ik op haar wachten. Op een gegeven moment kwam ik weer met Mathilde aan de praat in de rokersruimte. Nadat ik afscheid had genomen van Mathilde, bleek dat Giulia inmiddels daar ook zat. Ik ben gelijk naar haar toe gestapt en we hebben samen nog gezellig wat gekletst, waarbij ik het niet kon laten om haar kontje lekker vast te houden en te kneden. Het was inmiddels bijna 12 uur en ik moest afscheid van haar nemen. In de bar tongzoent ze niet, dus haar een paar zoenen op de wang gegeven en daarna ben ik vertrokken.

Giulia heeft mijn dag tot een perfect einde gebracht. Een fantastische meid, die ik zeker vaker wil treffen. Ik heb lang getwijfeld welk cijfer ik haar zal geven. Een 10 geef ik niet gauw en zeker niet de eerste keer, maar ik kan niet ander dan haar een 10 geven. Bij haar voelde het gewoon perfect en ik kan geen minpunten bij haar verzinnen. Trouwens, al mijn toppers met een 10, op 1 dame na, hadden deze gelijk bij de eerste kamergang ;)

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 21
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:28:30 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #2 Gepost op: 4 februari 2017, 21:25:39 »
Ik begon een praatje met haar en gelukkig wist zij nog wie ik was. Ik stelde voor om ergens te gaan zitten, waar we rustig zouden kunnen praten en dus verhuisden we iets verder op in ee gangetje naast de massagestudio, tegenover de douches. Daar stond een ruime sofa en daar was weinig verkeer. Met Giulia een uitgebreid gesprek gehad over van alles en nog wat. Zoenen en zo, doet ze niet in het openbaar. Na ongeveer een half uur stelde ik voor om naar een kamer te gaan, want ik wilde weten of het net zo'n kamer zou worden als de vorige keer. Ze zei waar ik een kamer wilde en ik zei dat ik haar zag met die andere rakker in 1 van de tuinhuisje en dat leek me ook wel wat. Ze is toen een sleutel gaan halen en toen ze terug kwam, zijn we samen naar een tuinhuisje gegaan. Buiten was het behoorlijk frisjes en ik had wel een beetje te doen met haar, omdat ze alleen een lingerie setje aan had. Gelukkig was het tuinhuisje niet ver en het huisje zelf was gelukkig warm. 1 maal binnen kwam ze gelijk naar me toe om zich op te warmen en me te tongzoenen, zoals ik dat nog niet vaak heb meegemaakt.

Giulia is een meid, die me helemaal wil opvreten. Dat wilde ze de eerste keer al en nu weer. Ik weet niet wat ik met deze meid heb, of liever gezegd, wat deze meid met mij heeft. Ze kan niet van me afblijven en wil me zoenen, zoenen en nog eens zoenen. Ze had me de eerste keer al verteld dat ze op blonde rakkers valt met blauwe ogen. Aan dat plaatje voldoe ik dus wel ;)

Ze begon zichzelf nu uit te kleden en ik ontdeed me van mijn badjas. Toen ze poedelnaakt voor me stond, zag ik haar mooie perfecte borsten en herinnerde ik me ineens, dat ik haar vandaag al eens eerder had gezien. Het was Giulia die ik eerder op de dag al topless in de bar zag, alleen toen herkende ik haar niet... Stom hé, dat je een dame met een perfecte service vergeet... (qua uiterlijk). Dat gaat me geen tweede keer gebeuren bij haar ;)

We gingen op bed liggen en begonnen weer te (tong)zoenen. Op de kamer was het een en al passie, maar ook hadden we tussen door wat leuke gesprekjes. Ook deze sessie was meer dan super. Na tijd nog wat  geknuffeld met haar en ik vroeg hoelang we nog hadden. Nog 2 minuten, zei ze en dan was er een uur verstreken. Ik zei dat we er 1,5 uur van zouden maken. Ik had namelijk voor de tijd mijn portemonnee gecheckt en had nog € 150,--. Zo gezegd, zo gedaan en met Giulia nog ruim een half uur op de kamer gebleven (misschien wel 2 uur in totaal...). We hebben nog veel met elkaar gesproken en ze bleef maar zoenen en zoenen. Ook toen we aanstalten maakten om van de kamer te gaan, bleef ze maar doorgaan, waardoor het extra half uur behoorlijk uitliep.

Maar op een gegeven moment kwam er helaas toch een einde aan en verlieten we de kamer. We liepen samen naar de kleedkamer, waar ik verschillende rakkers zag die zich aan het aankleden waren om vervolgens naar huis te gaan. Ik opende mijn locker en haalde mijn portemonnee te voorschijn. Ik pakte het geld en telde het nog een keer na, maar ik bleek helemaal geen €150,-- meer te hebben. Ik had me vergist... Ik bleek nog maar €105,-- te hebben. 5 briefjes van €20,-- en 1 briefje van €5,--... Wat nu...? Ik liep naar Giulia toe en zei tegen haar, dat ik me vergist had. Ik vroeg aan haar wat ze wilde en ik stelde voor om de volgende keer het resterende bedrag aan haar te betalen. Ze keek naar het geld en zei dat het bedrag akkoord was... Ze vond het akkoord? Ze verlangde niet meer geld? Is ze werkelijk wel een DVP? Ik was erg verbaasd. Had ze het wel goed gezien? Ik gaf nogmaals aan dat het bedrag niet klopte met wat we hadden afgesproken en ook nu maakte ze er geen enkel probleem van... Ze gaf me een paar zoenen op mijn wang en met een glimlach zei ze dat ze ging douchen en dat ze later nog wat wilde drinken met me. Perplex bleef ik achter in de kleedkamer. Ik zag de Vulkaan, die zich aan het omkleden was en ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt. Dit had ik nog nooit meegemaakt... Ik heb me wel voorgenomen om de volgende keer haar het bedrag alsnog te geven. Ik voel me er niet prettig bij en haar service en persoonlijkheid zijn super top!!! Dit is zo'n meid die je sporadisch in een club treft. Een meid waarbij alles klopt en die je zo snel mogelijk weer wilt ontmoeten.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 21
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:28:05 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #3 Gepost op: 15 februari 2017, 22:29:25 »

[box title=GULIA]
Land:            Roemenie
Taal:             Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60-1,65m
Model:           Normaal
BH:                C-cup
Kontje:          Lekker pak
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+Energiek beestje
+Aangename presales
+100% overgave
[/box]
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:27:43 door Taylor »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2017, 22:30:29 »
Haar brede glimlach en mooi gevormde kont trokken mijn aandacht in het voorbij lopen. Tijdens het eten richtte ze haar pijlen op mij en nadat ik klaar was met eten kwam ze in mijn armen liggen. Ik was zelf nog wat aan het twijfelen of ze wel iets voor mij zou zijn.

Een super leuke babbel zorgde ervoor dat ik toch getriggerd bleef. Haar shift was nog maar net begonnen en ze zat vol energie. Geen idee wat ze deed maar piemelmans reageerde op zeker moment en deed me besluiten om de gok te wagen.

Wel, het groot lot heb ik gewonnen, wat een kamer, wat een overgave. Hot steamy sex waardoor we beiden knoert opgewonden werden. Tongzoenen, zuigen, lekken, vingeren, kneden, hijgen en kreunen.
Uiteindelijk neuken en stoten en verder tongzoenen. Sopnat was ze en na wat extra truckjes moest ik me gewonnen geven. Yup dit was nog eens ultiem genot.
Nadien kreeg ik complimenten over mijn stevige erectie maar moest haar de credits hiervoor geven.
Zo zie je maar dat een gokje soms echt wel loont.

Presales : Uitstekend
De kamer : Uitstekend
Aftersales : Goed [ben zelf niet meer zolang gebleven)
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:26:02 door Taylor »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2017, 02:04:45 »
Iets voor 5 kwam ik Giulia tegen in de rokersruimte. Ze was net gearriveerd en op het moment dat ze me zag, begon ze enthousiast naar me te zwaaien met een grote glimlach op haar gezicht. Ik liep direct naar haar toe. Helaas zoent Giulia niet in het openbaar. Met haar een behoorlijke tijd bijgekletst en vervolgens zijn we naar een kamer gegaan.

Op de kamer een werkelijk voortreffelijke topsessie gehad, zoals ik die bij weinig andere dames heb.  Alles er op en er aan, waarbij we elkaar zeer goed aanvoelen.

Na de kamer met Giulia samen met haar wat gegeten en met elkaar gesproken. Daarna ging zij weer aan 't werk en nam ik een saunaatje. Aan de bar aan de praat gekomen met een aantal bekende rakkers en zo een beetje de tijd doorgekomen. Ik wilde nog een 2e sessie doen met Giulia en sprak haar aan, toen ik haar weer voorbij zag lopen. Helaas was ze op dat moment bezet, maar ze zei dat ze me zou opzoeken als ze klaar was. Ik bleef dus een tijdje in de bar hangen, totdat ze weer terug was. Met Giulia een tijdje gebabbeld buiten onder de nieuwe doorzichtige partytent. De rokershoek zat vol, dus daar konden we niet zitten. In de partytent stonden helaas nog geen terrasverwarmers, want het was behoorlijk frisjes. Zo goed en zo kwaad als het kon, probeerde ik Giulia warm te houden, wat zeker geen straf was.

Daarna naar de kamer vertrokken en ook deze sessie was super. Misschien nog wel een tikkeltje beter dan de eerste sessie.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:25:40 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Verjaardag met mijn “Little Queenie”
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2017, 00:08:14 »
Zaterdag 25 maart was het dan zover. Mijn verjaardag in Happy Garden. Helaas met enkele strubbelingen, waarover ik verder niet wil uitweiden. Aanvankelijk zou ik samen met Pret onze verjaardagen vieren, maar helaas had Pret andere verplichtingen. Voor deze dag had ik een aantal weken ervoor met Giulia gesproken en haar om een voorstel gevraagd om met mij de gehele dag mijn verjaardag te vieren. Na nog niet eens zo heel erg onderhandeld te hebben, kwam ze met een heel schappelijk bod. Het bedrag ga ik niet noemen. Dat is iets tussen haar en mij. Misschien als ik nog verder had onderhandeld, dat ik misschien nog wel iets van de prijs af zou had krijgen, maar ook met het risico dat zij er niet zo tevreden mee zou zijn en de service daardoor minder zou worden. Ach, een paar tientjes meer of minder, doet 't 'm ook niet. Uiteindelijk wel een bedrag neergeteld, waarvoor je ook een paar keer een leuke tijd kunt hebben in saunaclubs, maar Giulia was het zeer zeker waard. En nu kon ik en ik alleen, maximaal van haar genieten ;)

Ik kwam om een uur of 2 aan in Happy Garden. Een vriendelijke Theke met een bril deed de deur voor me open. Ik vertelde haar, dat ik de jarige job was en blijkbaar geloofde ze me op mijn blauwe ogen, want ik hoefde mijn ID niet eens te laten zien. Wel gaf ik haar de lijst met gasten die zouden komen, maar die had ze zelf ook al achter de balie liggen. Ik kreeg van haar een handdoek en een badjas en ik ging me omkleden. Eerst even snel wat gegeten en daarna even een goede sauna gepakt. De enige sauna, die ik vandaag zou hebben.

Langzaam kwamen de eerste gasten binnen druppelen, zoals De Vulkaan Spesjalist, Breitling, Blueeyes, Shyman en Pitouille. Met hun even opgetrokken en bijgepraat. Giulia zou pas om 5 uur komen, maar rond een uur of half 4, toen ik aan de bar zat met De Vulkaan Spesjalist, kwam ze er ineens aan. Ze liep gelijk naar me toe en feliciteerde me. Daarna even een tijdje met haar gepraat aan de bar en een koffie samen gedronken. Vervolgens een tijdje buiten gezeten, omdat ze een sigaretje wilde roken. Giulia had honger, want ze had nog niets gegeten, dus zijn we daarna eerst even wat gaan eten. Na het eten zijn we naar een kamer vertrokken. Vlak voordat we de kamer opgingen, kwam ik Aloewe tegen, die net was gearriveerd. Hij heeft me even gefeliciteerd en daarna ben ik gauw Giulia achterna gegaan.

Eén maal op de kamer, veranderde Giulia volledig. Buiten de kamer is ze een erg beschaafd meisje, maar één maal op de kamer veranderd ze in een tijger en wil ze je opvreten. In no time lagen we dan ook op het bed ;) Met Giulia is het een en al passie. Giulia ken ik eigenlijk nog niet zo heel lang, maar gelijk de eerste keer had ik een zeer goede klik met haar en daarna is het alleen maar beter geworden.

We hebben zo'n beetje de hele tijd op de kamer gezetten. Een aantal keren zijn we er even af geweest om wat te gaan eten, drinken halen, naar het toilet te gaan of even douchen. De tijd is werkelijk voorbij gevlogen. Een aantal keer hebben rakkers op de deur geklopt, om me te feliciteren en om te vragen wanneer ik ze kwam vergezellen. Het was de bedoeling om een deel van de avond in de bar door te brengen met Giulia en de rakkers, maar op de kamer ging de tijd zo verschrikkelijk snel en hadden we het met ons 2 zo naar ons zin, dat het er helaas niet van gekomen is. Alleen het laatste uur, zijn we van de kamer gegaan, maar toen waren er al veel rakkers vertrokken. Een wijze les geleerd, om de volgende keer niet een “Dauerbuchung” te plannen op mijn verjaardag...

Ik wil verder ook niet te veel uitweiden wat Giulia en ik allemaal op de kamer hebben uitgespookt. Uiteraard veel seks, maar als je een dame voor de hele dag boekt, houd je dat niet de hele dag vol met alleen seks ;) Om kort te zijn, hebben we ons beide uitermate goed vermaakt en elkaar weer wat beter leren kennen.

Nadat we van de kamer gingen en we nog even in de rokersruimte met elkaar optrokken, samen met een paar overgebleven rakkers, heb ik afscheid genomen van haar. Daarna nog even rond gehangen met Breitling, Blueeyes en Schilder bij de gokkasten. Daar zat alleen Gabriela nog haar (laatste) centjes te vergokken. Op een andere gokkast zat de eigenaar van de club te gokken. Breitling begon een praatje met hem. Het was al bijna sluitingstijd en het werd tijd om te gaan. We namen afscheid van de eigenaar, waarop hij ons allen een vrijkaartje overhandigde, waarvoor nogmaals dank Happy Garden. Een leuk verjaardagsgeschenk aan het eind van de avond. Over iets meer dan een maandje ga ik die zeker verzilveren, als mijn “little Queenie” er weer is ;)



Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5 (Die 5 komt er vast en zeker ook nog wel ;) )
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2017, 22:05:32 »
Afgelopen zaterdag, 6 Mei, weer naar Happy Garden geweest. Uiteraard voor maar 1 reden, Giulia ;) De gehele maand April ben ik niet in Happy Garden geweest, omdat ze met vakantie was, maar nu was ze weer terug. Giulia komt meestal rond 5 uur in de club, maar ik was er al om half 2. Het zou die dag mooi weer zijn en veel zon en gelukkig was het dat ook. Na eerst even wat gegeten te hebben, ben ik lekker in het zonnetje gaan liggen bij het zwembad. Een beetje van de zon genieten en een beetje van het vrouwelijk schoon wat er rond kwam paraderen. Gelukkig niet “lastig gevallen” door de dames. Ik heb het vermoeden dat de meeste dames nu wel weten dat ik maar voor 1 dame kom ;)

Rond een uur of half 4 kwam onze Spesjalist van de Vulkaan. Vorige week in Babylon hebben we het met elkaar al over Happy Garden gehad, alleen wist de Spesjalist nog niet zeker of ie vrijdag of zaterdag zou komen. Met hem een tijdje bij het zwembad en lekker in de zon zitten babbelen. Ook hij bleek voor een speciale dame te zijn gekomen, namelijk zijn Anja.

Iets voor vijven namen we afscheid, want hij had kamer plannen met zijn Anja, die inmiddels al aanwezig was en ik wilde aan de bar gaan wachten op mijn Giulia. Aan de bar was het zeer rustig, want de meeste rakkers zaten uiteraard buiten te genieten van het mooie weer. Wel liepen er wat dames af en toe door de bar en de meesten gaven me een vriendelijke lach, maar ik kwam maar voor 1 dame ;) Gabriela bleek ook weer in Happy Garden te zijn. Die was de laatste tijd een beetje aan het pendelen tussen Happy Garden en Sixsens. Ze kwam me vriendelijk begroeten en we hebben kort even met elkaar gesproken. Niet te lang, want ik wilde haar geen valse hoop geven dat ik met haar naar een kamer zou gaan. Ik kwam maar voor 1 dame ;)

Iets voor vijven kwam dan eindelijk mijn Giulia de bar in lopen met een leuk roze lingerie setje, waarin haar borsten en billen heel mooi uitkwamen. Aan de bar even kort met haar gepraat en daarna zijn we naar buiten gegaan met een kop koffie. Haar vriendin Amira kwam ons vergezellen. Met ons drieën hadden we een leuke tijd in het zonnetje.

Toen werd het toch tijd voor een kamertje. We begonnen rustig, maar eindigden spetterend. Niet vaak een meid meegemaakt zoals Giulia. Daarnaast is ze ook super in de omgang. Samen met Dani voor mij op dit moment de absolute top en er is een groot gat tov de overige dames met wie ik dit jaar tot nu toe heb gekamerd.  Hoe vaker ik met deze twee meiden om ga, hoe beter het op alle fronten wordt. Hierdoor is de behoefte om met andere of nieuwe meiden te kameren bijna nihil.

Na de kamer even opfrissen onder de douche en even relaxen in de sauna en daarna even bijkomen op het terras. Het was s'avonds inmiddels al wat afgekoeld, wat goed uitkomt na een saunaatje. Daarna wat gegeten van de BBQ en een beetje voetbal gekeken. Ik merkte dat ik vandaag uitermate relaxt was en dat had zeker voor een deel met de eerste kamergang met Giulia te maken. Ik heb nog een tijdje in de sofa naar het voetbal gekeken, onder het genot van een Warsteiner.  Een dame uit de Domenicaanse Republiek kwam me even vergezellen. Haar naam weet ik zo even niet meer, maar ik kon me herinneren dat ik een paar maanden geleden ook al met haar heb gesproken. Ik heb haar na een paar minuten wel verteld, dat een kamergang er helaas niet in zat voor haar. Toch bleef ze nog even kletsen, wat ik wel leuk vond, vooral omdat we in het Spaans met elkaar aan het praten waren.

Na het eten nog maar een keer de sauna opgezocht en daarna aan de bar gezeten met een biertje, getapt door een zeer mooi Roemeens meisje, die ik bijna elke keer hier wel zie. Ze heeft erg veel weg van Beatrice (Jasmin) uit Dolce Vita (Pauschalclub Dortmund). Een bijzonder mooi gezichtje en een heerlijk kontje. Echt een meid, waar ik weleens een kamertje mee zou willen doen... Maar helaas doet ze alleen bardienst... :(

Het was inmiddels al flink drukker geworden qua rakkers, maar ook kwa dames. Er liepen vandaag best veel mooie dames rond, dus een erg goede line-up, met voor elk wat wils. Zeker 4 donkere parels, een aantal flinke D+ silis, twee jonge blonde dames met een porno-uitstraling (en nog meer dan Edda uit Babylon, die ik op zich wel vind meevallen qua porno-uitstraling, zeker haar figuurtje en lichaam) en enigszins wat arrogant overkwamen, maar dat had er misschien ook mee te maken dat ze vrij veel aandacht kregen. Verder een vrij grote Roemeense dame die mij enigszins wel intrigeerde. Ze was vooral groot, ik denk zo rond de 1 meter 80 (dus iets voor Pret ;D ) met een stel flinke borsten (volgens mij puur natuur) en wel een leuk koppie en liep rond in een strakke leren minirok. Wat me met name erg aan haar opviel, was dat ze nogal wat verlegen overkwam. Verder liepen er een aantal typische zigeuner Bulgaartje en Roemeentjes, veel van hen met veel tattoos en een aantal mooie naturelle poppetjes, zoals ik ze het liefst heb. Poppetjes met weinig tot geen tattoos en “normaal” in de make-up, zonder dat ze er hoerig uitzien. Noem het maar de girl-next-door-look, maar buurmeisjes kunnen soms ook heerlijke stoten zijn ;)

Na wat heen en weer gelopen te hebben door de club, kwam ik Giulia weer tegen in de bar. Ze zat toevallig alleen aan een tafeltje tegenover de bar en dat komt niet vaak voor. Gelijk naar haar toegestapt, want uiteraard wilde ik zeker nog een tweede kamersessie met haar. Na even kort nog wat gesproken te hebben en een Tequila-shot genomen te hebben, zijn we naar een kamer vertrokken. Daar een sessie gehad, die de eerste sessie deed verbleken. Werkelijk geweldig met alles erop en eraan. Tussendoor heeft  Giulia nog een Tequila-shot voor ons beide gehaald (uiteraard op mijn kosten ;) ) en zijn we verder gegaan. Na afloop was ik werkelijk helemaal gesloopt en beide hadden even nodig om op adem te komen.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5 (eigenlijk heel weinig aftersales van haar gehad, wat kwam doordat ze continu bezet was, maar ik weet als ze tijd heeft, ze altijd wel even tijd voor me maakt, vandaar de 5/5)
Beoordeling: 4¾/5 (En die 5 komt steeds dichterbij).

Het is jammer dat je in deze club niet echt een plek hebt waar je je even rustig kunt terugtrekken, zoals je dat in bijvoorbeeld Sixsens wel hebt in de Maroccan Room of in Babylon beneden. In het gedeelte waar de gokkasten staan is het vaak te druk en te rumoerig. Das wel een klein minpuntje aan Happy Garden. En ik vind het jammer dat ze geen Jacuzzi hebben. Verder is het een topclub, met een goede sauna en buitenbad, goed eten en vaak gezellig in de bar, waar s'avonds de dames vaak voor veel sfeer zorgen door te dansen op de muziek. De club is erg schoon, wat mede komt door het vriendelijke en hardwerkende personeel. Nee, wat dat betreft kan ik iedereen Happy Garden wel aanraden. Misschien dat het gemiddelde service niveau van de dames iets minder is als van de dames in Babylon, maar er lopen zeker een aantal zeer goede dames tussen, zoals mijn Giulia en de Bulgaarse Gabriela of de Duitse Anja. Met Anja heb ik persoonlijk geen ervaringen, maar onze Spesjalist uit de Vulkaan wel en die geloof ik op z'n blauw ogen dat Anja een topper is.

Na de tweede sessie met Giulia kwam ik onze Specialist weer tegen in de kleedkamer. Hij stond op het punt om te vertrekken. Het was mooi geweest. Met hem nog een klein half uurtje bijgepraat en daarna afscheid van hem genomen. Helaas hebben we elkaar s'avonds verder niet gezien. Hij was met Anja een behoorlijk tijd op kamer geweest en ik met Giulia en beide waren we erg moe, maar voldaan. Ik heb het daarna ook niet laat gemaakt. In de bar heb ik nog een paar biertje genomen, die weer vriendelijk getapt werden door dat ontzettend knappe Roemeense meisje. De volgende keer toch eens naar haar naam vragen ;)

Toen Giulia weer in de bar verscheen, heb ik nog even heel kort met haar gesproken en afscheid van haar genomen. Iets voor 2 uur de club meer dan voldaan verlaten en huiswaarts gekeerd. Volgende maand staat Happy Harden zeker weer op de planning, maar ik weet alleen nog niet wanneer, maar al wel met wie. Inderdaad, die ene dame ;)
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:25:15 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 17 juni 2017
« Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2017, 22:58:28 »
Giulia
Zoals gebruikelijk komt Giulia altijd om een uur of 5, dus ik zat al geduldig te wachten aan de bar onder het genot van een Heineken van de tap, getapt door dat leuke, kleine en knappe Hongaarse barmeisjes. Wat je niet krijgen kunt, is het meest begeerlijk, zullen we maar zeggen ;D Giulia kwam tien over vijf de bar binnen en liep mij in eerste instantie gewoon voorbij, terwijl ik de enige rakker was op dat moment in de bar. Pas toen ze zich omdraaide in ik naar haar begon e zwaaien, had ze door dat ik aan de bar zat. Ze gebaarde dat ze even naar de dameskleedkamer zou gaan en dat ze daarna naar me toe zou komen. Een paar minuten later kwam ze weer bij me.

Ze bestelde een koffie en ik een biertje en zijn naar buiten gegaan. Na een kleine 3 kwartier zijn we een kamer gaan opzoeken. Op de kamer was het met Giulia, zoals gebruikelijk, weer top. Omdat we elkaar al een tijdje kennen, voelen we elkaar goed aan. En iedere keer is het ook weer verrassend ;) Soms heb je dames met wie je een paar keer een kamer neemt, maar elke sessie is dan een zo'n beetje hetzelfde. Met Giulia heb ik dat niet en elke keer gebeurt er wel iets wat we in voorgaande sessies nog niet deden of gedaan hadden. Dat houdt de variatie er wel in.

Giulia was in het begin wel erg vermoeid, nog van de dag ervoor. Ze had slecht geslapen en kon nog wel wat slaap gebruiken. Ik stelde aan haar voor even een tijdje te gaan slapen. Er was per slot van rekening een bed op de kamer ;) In het begin twijfelde ze over mijn voorstel, maar na even aandringen nam ze het .  dankbaar aan. Ik denk dat ze bijna 2 uur heeft geslapen... ;D  Daarna was ze een stuk frisser, wat de rest van de tijd weer ten goede kwam.

Na de sessie met haar nog een hele tijd, zo'n anderhalf uur, met haar buiten gezeten. Meestal is Giulia niet zo van de lange pre- en aftersales, omdat ze vaak bezet is, maar vandaag had ze niet meer zoveel zin en wilde liever nog een tijdje bij mij blijven.

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5 (de langste presales ooit van haar)
Aftersales: 5/5 (de langste aftersales ooit van haar)
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2017, 23:27:25 »
Mag verplaatst worden naar Samya.
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 19:24:46 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
GULIA
« Reactie #10 Gepost op: 1 februari 2018, 12:40:39 »
Gulia ist wieder da. Gut in Form und wie ich Sie in Erinnerung habe lächelnd und quasselnd wie ein Wasserfall. Sie erkennt mich und schenkt mir über zwei Bistrotische ein Extra-Lächeln. Sollte es heute was mit Uns Beiden werden? Abwarten. Sie hat Ihre Fangemeinde sodaß ich nicht gewillt bin mich in Reihe zu stellen um zu warten und Zimmerkärtchen zu ziehen.
Gefühlte Stunde später gleicher Ort, gleiches Spiel. Und bei mir regt sich was. Still da unten, heute ist Ruhetag. Aber Junx, ihr wisst selber, Der da unten hat seinen eigenen Kopf.
Nächste Runde fragt Sie mich nach Feuer und wie zufällig sucht Gulia Körperkontakt da zwei Gäste Sie zu arg bedrängen und sich bei mir sicher fühlt. Gentleman halt.
„Mein Mann“ sagt Sie. Hab ich in den letzten zwei Stunden was verpasst???
„Ich geh jetzt tanzen“ (seit geraumer Zeit auch schon zeigefreudig mit ‚oben-ohne‘) läßt Sie mich in der Kälte stehen. Luder, das ist doch Berechnung. Wer Sie kennt, weiß dass Sie mit dem Tanzen auf der Bühne die Männerschw… anschwellen läßt. Hab ich meine Chance verpasst?
Als alter Zocker geh ich erstmal duschen, sehe dass einige schöne Zimmer oben frei sind und signalisiere Ihr: Wir Beide…Jetzt…auf Zimmer. Erst fragend, dann lächelnd schwebt Sie von der Bühne und in meine Arme. „Wirklich“? „Klar, jetzt“! Und schon sind Wir mit Schlüssel und Handtüchern bepackt auf dem Weg in die 4. Mit Gulia ist es sehr unkompliziert und selbst bei unserem erstem Mal zusammen fließt das Zimmer sehr harmonisch und mit gutem Sex durch die Stunde. Schöner fraulicher Körper, weiche C-Titten, küsst gerne und gut. So haben Wir Beide Spaß und zum Ende nach meinem Kommen haben Wir noch etwas Zeit zum Reden. Was Sie sehr gerne macht, vllt. der einzige kleine, wirklich kleine Minuspunkt. Sie gesteht mir, dass Sie seit unserem ersten Kennenlernen, wo Sie mir einen Korb geben mußte da dauergebucht, Sie mit mir aufs Zimmer wollte. Gründe warum werden nicht veröffentlicht. Sorry!
Leicht die Zeit überzogen aber nicht der kleinste Versuch noch ein Extra zu bekommen verabschiedete ich Gulia um Sie in die ach so ‚kalte Clubnacht‘ zu entlassen.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
GULIA
« Reactie #11 Gepost op: 1 februari 2018, 12:42:11 »
Lieber Admin,
kannst Du den Namen von Julia in Gulia (so schreibt Sie sich selber ein)
ändern?
Danke

vanKees

note sm: Lieber vanKees, Name geändert zu Gulia ;)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA (ex PHG en Samya)
« Reactie #12 Gepost op: 6 juni 2019, 19:21:29 »
Giulia
Daarna de bar verkend, waar ik Cheasehead en Jooploop al gelijk spotte. Ze waren verbaasd me te zien. Met hun een even bijgepraat en daarna wilde ik naar de sauna. De sauna heb ik helaas niet gezien, want op weg daar naartoe spotte ik ineens een bekende dame. Althans, het gezicht herkende ik gelijk, haar haarkleur niet, want ik kende haar met donker haar en nu heeft ze blond haar. Het bleek Giulia te zijn. En inderdaad zoals ik het nu spel en niet anders, want ze heeft haar naam zelf in mijn telefoon geschreven.

Giulia ken ik al ruim 2,5 jaar. Ik heb haar ontmoet in Happy Garden, waar ik een ontzettend goede kamers met haar had destijds en vanaf die tijd bezocht ik haar regelmatig. Daarna is ze naar Samya gegaan en in het begin was het goed met haar, maar het Samya-virus sloop er snel in, waardoor ik geen zin meer had om haar te bezoeken.

Nu is ze dus in Living Room en al een behoorlijke tijd, ruim een jaar geloof ik en ik kon aan de manier waarop ze met me praatte merken dat ze was veranderd tov de periode dat ze werkte in Samya. We hebben een tijdje wat bijgepraat. In het begin merkte ik wel dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde, maar dat ebde al snel weg.

Het werd tijd voor een kamertje en op de kamer was ze inderdaad weer de oude Giulia die ik kende van Happy Garden. Zoenen, zoenen en nog eens zoenen. Ze vreet je helemaal op en vol en met passie ;) In Samya was die passie van haar verdwenen, maar ze heeft die weer terug. Een heerlijke ouderwetse kamer met haar gehad, waarbij we beide volop genoten. En dat zonder mijn speeltjes. Kan bijna niet wachten om die de volgende keer bij haar uit te proberen ;)

Trouwens, ze is wel een paar kilootjes zwaarder dan voorheen, maar vind dat niet erg. Haar borsten zijn zeker een cupmaat groter geworden en ze heeft nog steeds een erg lekkere ronde kont ;)



Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 24
Haarkleur/-lengte: Zwart (maar nu blond)
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ C-cup
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 20:21:48 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.