Auteur Topic: BETTY  (gelezen 4762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BETTY
« Gepost op: 22 november 2016, 00:50:02 »
Aan de bar kwam ik Betty weer tegen, met wie ik al kort een gesprekje had in de sauna en die ik kende van Great Palace. Sigmund11 was ondertussen aan het babbelen met haar vriendin.
Na een leuk gesprek te hebben gehad aan de bar met Betty, stelde ik voor om een kamer te gaan doen.

Betty is een klein en erg slank meisje. Een echt pocket Roemeentje, met kleine teenie borstjes. We begonnen met wat (tong)zoenen, maar net als Mathilde, was dit ook meer met het puntje van de tong dan vol tongzoenen. Dus ook dit keer weer niet lang gezoend en snel overgegaan naar een blowjob. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Daarna heb ik haar in missio genomen, waarbij ze mijn tepels een beetje bewerkte.

Met Betty was een standaard kamergang, zonder diepgang. Alle facetten kwamen aan bod, maar met weinig gevoel. In een Pauschalclub zou ik er nog vrede mee hebben, maar in een saunaclub verwacht je toch iets meer. Een herhaling zal er niet in zitten. Hetzelfde geldt overigens ook voor Mathilde. Bij haar was het ook relatief standaard, maar vanwege het spanken op haar billen, had deze kamergang nog iets speciaals.

Wat ook jammer was, was dat Betty na de tijd nauwelijks contact meer met mij had, terwijl ik haar een paar keer ben tegen gekomen en haar vriendelijk begroette. Ik kreeg weinig tot geen reacties van haar.

Naam: Betty
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 45 Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10
Aftersales: 4/10
Cijfer: 6,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.