Auteur Topic: Eros 26, kamer 608, Ilaria (half Italiaans/half Russisch)  (gelezen 9461 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 608, Ilaria (half Italiaans/half Russisch)
« Gepost op: 24 november 2016, 20:41:17 »
Naam: Ilaria
Nationaliteit: Italiaans/Russisch
Leeftijd: 24
Lengte: 1.60/1.65
Postuur: slank (lolita lijfje)
Borsten: A
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Duits (goed)
Service genoten: PMC, DT, massage, HJ, NMC
Extra info: Heeft nog een arsenaal aan extra's in de aanbieding, waaronder anaal voor de liefhebbers. In mijn ogen één van de mooiste vrouwen van de vulkaan.

Sessie
Nadat we ons uitgekleed hadden eerst eens rustig elkaars lichaam verkent met strelen. Na een tijdje positioneerde ze zich liggend over mijn bovenbenen. Langzaam begon ze mijn lul te strelen om over te gaan in een HJ. Haar poesje binnen handbereik zorgde voor een Donald Trump gedachte, maar wilde het risico niet lopen dat mijn hand werd weggeduwd dus me netjes gedragen. Al die tijd had ze me met een geile blik aangekeken. Ze pakte een condoom en begon aan een zeer goede afwisselende BJ met DT. Werkelijk een pracht gezicht om hem helemaal in haar mondje te zien verdwijnen. Even gedacht om het haar zo te laten afmaken, maar ik moest en zou haar neuken. Gezamenlijk voor missio gekozen. Lekker rustig en intiem begonnen. Na een tijdje hoorde ik aan haar hijgen dat ze op stoom begon te komen. Haar rechterhandje ging naar mijn billen en drukte stevig om aan te geven dat het ritme omhoog mocht en een tikkeltje steviger. Ze bleef me geil aankijken en plagerig stak ze haar tongetje tussen haar lippen. Haar linkerbeen omknelde me om nog extra druk uit te voeren. Het ging er steeds heftiger aan toe en het scheen haar zeer te bevallen. De ontlading liet niet lang op zich wachten en ze liet me lekker nastoten. Tijdens het wassen en aankleden nog nagepraat en na een half uurtje zeer tevreden de kamer verlaten.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:53:22 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Ilaria (half Italiaans/half Russisch) eros 26 kamer 605
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2017, 01:07:03 »
Nu op kamer 608 eros 26

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Ilaria (half Italiaans/half Russisch) eros 26 kamer 608
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2017, 09:03:00 »
Nu op kamer 608 eros 26

Thanks. Aangepast!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum