Auteur Topic: Mona  (gelezen 11907 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mona
« Gepost op: 24 november 2016, 22:07:18 »

[box title=MONA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ca1,68m
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           zeer lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ light - PZC - NMC - Vingeren - GFE - Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ vrolijk en lenig
+ correct met de tijd
+ goede service
[/box]
[box title=extra info]
Dans graag en goed op manele
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mona
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2016, 23:06:59 »
Mona (LR) - Manele dancer
Bij deze recensie


Bijzonderheden

Dit is de 49ste kamergang van 2016, waarmee op dat vlak recordjaar 2015 met zijn 48 sessies mooi is verslagen.

Mona was een mooie dame, beetje gek maar zo heb ik ze graag, lekker slank maar niet te, cup grote B, mooie kont, mooie welving en lenig. Ze heeft prachtig lang zwart haar. Ze was erg te vinden voor wat dominantie. Danst lekker sexy op Manele. Lacht graag.
 
Gespeeld of niet, er was een zekere 'klik' met haar op de kamer.
 
 
Presales
 
In de bar en was eerder kort want ik was al snel voor dit hertje gewonnen en wist dat ze goed zou scoren door haar pretoogjes en speels enthousiasme. Kortom het voelde goed.
 
 
Kamer
 
De 7 naast het restaurant,
 
Voordeel:een mooie kamer met spiegels ook aan plafond. Regelbare verlichting en volume.
 
Nadeel die niet hoefde: De muziek speelde te luid. Op het moment dat ik voorstelde een Manele nummer op te zetten, stond ze prompt recht en draaide het volume uit: dat was ergens aan 't plafond bij het bedeinde. Verdomd handige plek om een volumeknop te plaatsen, heb het nooit gezien. Damn, had ik maar gevraagd dat eerst uit te zetten, 'herrie' kan echt storende herrie worden als je het niet graag hoort tijdens een kamergang en een en ander zou vlotter verlopen zijn.
 
 
Sessie
 
Speels en doet goed wat ik graag wou, we waren goed op elkaar in gespeeld. Ik verkende haar lichaam ten gronde, masseerde haar, haar borsten zijn lekker zacht en haar lichaam met de welvingen op juiste plaatsen, geen imperfecties.
 
Kussen: gewone en tongpuntjes. Mona had een mooi mondje, gebruikt rode lippenstift.
 
De seks was even eentonig als ik zelf  ben in mijn variaties: zij on top. Ik moet toch eens vragen naar andere standjes of een boek met seks-standjes mee nemen op kamer, kwestie van afwisseling.
 
Haar kutje was nauw genoeg en was lekker neuken met haar en kwam snel klaar. We deden verder waarbij ik nog eens klaar kwam met eigen handwerk. No need to say dat dit een uurtje vertier ging worden. Nadien luisterden we wat Manele waarbij ze eerst de vervelende muziek af zette (mocht eerder gebeuren) en ze sexy danste op Florin Salam en dies meer. Zoals iedere andere meid was ze quasi verbaasd dat ik die ook leuk vond, of ze speelde dat alleen maar om me te paaien. Je kunt het niet weten. Kwam nog eens klaar terwijl ze uitdagend danste en ik haar lekkere sexy bewegende lichaam voelde.
 
http://www.youtube.com/watch?v=xhmjTPPKDeU
 
 
Afsluiten
 
Alles netjes opgeruimd: wel, ze propte me plots de handdoeken en beddenlaken in mijn handen en was plots weg terwijl ik ermee moest wachten. Of ik begreep haar verkeerd. De kamer werd inmiddels opgekuist en ik stond er nog mee te koekeloeren. Ze keerde terug en nam het lachend over. Had iets verkeerd begrepen, dus.

Betaling van 100€ aan de lockers, geen problemen gemaakt en met een kus was de vrolijke meid weg.
:))


Aftersales
 
Nauwelijks. Geen eigenlijk.
:o
 

Score ****
« Laatst bewerkt op: 24 november 2016, 23:34:31 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mona
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2017, 21:40:51 »
Reeds werkzaam in Yinyang, mag verzet worden.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Mona
« Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2017, 20:03:11 »
Mona / Esparanza (Yinyang) -  - Service from the top down the hill
Bij deze recensie
 
 
Waar hij haar ontmoette
 
Aan de ingang van de bar stelde ze zich voor en omhelsde de ietswat verbaasde Vazkor en vroeg of hij haar nog kende? Oh ja, die lange rode (geverfde) haren et al...het was Mona. Wat doet die hier? Hij had haar eens te grazen genomen in November in Living Room. Waarom ze hier was? Ah, het was niet zo leuk in Living Room dixit Mona. Hij hield de boot nog af, hij moest eerst nog eten en een stel voorbijvliegende UFO's spotten. Hij zag ze vliegen en helaas stuurden die Aliens kwaadaardige stralen op de dame af.
 
 
Bijzonderheden
 
Ze heeft lange rode haren en toch wel een mooi fguur, ze mag gezien zijn. Dit was ook de reden waarom Vazkor een half jaar terug in Kaarst voor haar gevallen was. Ze heeft een speelse ingesteldheid en houdt van nieuwe dingen. Dat bood hij haar. Uitbundig was ze wel maar dat ietsjes aan de arrogante kant.
 
 
Presales
 
De kennismaking aan de ingang van de bar en later zag hij haar in de bar terug. Het werd direct een kamer, dus van echte presales was geen sprake.
 
 
Kamer
 
Nr 35. Regelbare verlichting, muziek op zacht, goed ruim bed waar niet veel van gebruikt was.
 
 
Sessie
 
Een eerste vervelende feit was dat ze er voetstoots van uitging dat we weer voor een uur zouden gaan omdat het de vorige keer zo was in LR. Nee, dit weekend was dat niet aan de orde. Dat vatte die Mona niet zo goed op want ineens kon alles niet snel genoeg worden afgehandeld. Kwaad? Niet zichtbaar, nee. Misschien haalt zij haar klant afwerkende b!tch attitude boven als ze böse is. Dat ze het voorspel goed deed, is waar maar ze deed alles haastig alsof ze de volgende trein moest halen. Er was niet veel interactie uit te halen en ze was heel wat afstandelijker dan vorige keer. Ja, dame, zo overtuig je je klant niet om verlengingen uit te slaan. Ze was ineens zo veranderd en daar kon hij niet goed mee om, dat is wel een teleurstelling Hm, die aliens en hun stralen...zou het? (Zie clubverslag).
 
Over naar seks en daar liep het ook niet zoals gedroomd. In LR was het lekker neuken met haar, zij deed zijn favoriete standje. Dat wilde ze nu ineens niet, het moest persé doggy zijn en de wolf moest haar erg hard nemen. Als hij zijn ritme wat minderde omdat hij zo zweette, het warm was en laat, kloeg ze en gebood door te beuken. Harder! Mja, misschien wilde ze wel stevig genomen worden, ze kreunde er alleszins bij. Als je doggy neukt kan je het snel afhandelen en dat was bij deze gebeurd. O ja Vazkor kwam zeker klaar terwijl hij haar prachtige borsten beetpakte. No bad there. Maar hij is ondertussen al beter gewend en daar hoort de vorige sessie met deze Mona bij. Dat was leuker. Ze mogen niet vragen of veronderstellen dat dit een feit is omdat het de vorige keer zo was. Een verlenging moeten ze verdienen. Steeds weer.
C:-)
 
 
Afruimen
 
Snel want Mona wou al gauw weer weg. De 50€ werd zowaar mee gegrist. B!tch attitude wegens geen uurtje? Vergeet dan enige vorm van herhaling maar!
:banghead:
 
 
Aftersales
 
Ja, onverwachte plagerijen in de bar. Valse vriendelijkheid.
:17:
 
 
Conclusies en score
 
Na een zeer goede sessie in de andere club werd toch een teleurstelling. Ja den Vazkor was voldaan maar daar stopte het.
:o
 
 
Score: 4,5 / 10 (de oude score was 4 sterren of 8/10!)
:(
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2017, 20:27:04 door Vazkor »