Auteur Topic: Nessi (Bulgaarse)  (gelezen 11180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nessi (Bulgaarse)
« Gepost op: 25 november 2016, 15:10:11 »


[box title=NESSI]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,52m
Model:            heel slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nessi (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2016, 13:53:54 »
Afgelopen vrijdag heb ik een eerste keer gekamerd met Bulgaarse Nessi.

Nessi is een KP meisje pur sang. Ze is slechts 1,50m groot en weegt minder dan 40kg. Ondanks haar heel slanke lichaam heeft ze een kleine, maar lekkere poep en een leuke A-cup met van die hele donkere tepels. Nessi is 21 jaar jong, heeft een mooi gezicht, grote donkerbruine kijkers en lang zwart haar. Voor zover ik me kan herinneren, had Nessi noch piercings, noch tattoos.

De presales aan de bar waren lang en leuk: Nessi was gecharmeerd door het mondjevol Bulgaars dat ik spreek en dat leidde tot een leuk gesprek over Bulgarije en haar familie en leven aldaar. De kamervraag beantwoordde ik dan ook positief. Nu, dat had ik sowieso wel gedaan, want deze meid wou ik al neuken vanaf de eerste seconde dat ik haar mooie nimfachtige verschijning gezien had.

De eigenlijke kamergang was oké zonder meer: tongzoenen was heel beperkt. De pijpbeurt was goed, maar werd iets te vaak afgewisseld met het mindere handwerk. Neuken in 3 standjes: reversed cowgirl, missio en hondjes, was wel heel lekker. Probleemloos klaargekomen tijdens doggy ;D.

We hebben na het neuken nog even nagepraat en na zo'n 25 minuten heb ik de kamer overall tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar dan voornamelijk omwille van Nessi haar voor mij quasi perfecte fysieke verschijning en veel minder voor haar service, die niet echt boven de grijze middenmoot uitsteeg.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nessi (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2016, 18:44:52 »
Vandaag aanwezig. Altijd gevaarlijk voor me, zo een pocketje🙈. Ik ga toch proberen haar vandaag links te laten liggen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Nessi (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2017, 19:07:27 »
Nessi (Magnum) - Finish&Go-seks om het af te leren
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden
 
Bulgaartje, pocket-formaat, erg slank met dunne getekende wenkbrauwen, A-Cup en beweeglijk. Haar troef: haar lekkere lange puntige tong dat ze over je pik kan laten glijden. Slangetongetje. Wat Wat afstandelijker dan Anga. Wil snel weer opstappen als het gedaan is: Finish&GO-mentaliteit. Voor een keer kwam dat goed uit ook.
 
 
Presales
 
Erg kort: ik moest naar huis en wou nog op kamer. Deze meid was er perfect voor. Ik maakte m'n wensen bekend: zij stemde in, vroeg geen extra zoals de Goth Roemeense en we gingen op weg voor een kamertje. Mijn 61e. Saai nummer.
 
 
Kamer
 
Zo'n grote club, zoveel kamers en Nessi neemt uitgerekend dezelfde (24) waar ik eerder rollebolde met Anga.
 
 
Sessie

Vlugge sessie dus een vlug voorspel maar ze deed alles goed. Ze likte m'n lichaam, aan m'n pik en ik streelde haar slanke lichaam. Zalig dat flitsende tongetje van haar! We gingen neuken en ik deed zelf het condoom om, die scherpe nagels zie ik niet graag in de buurt komen. Dit lukte goed en we gingen aan de slag, zij on top. Ze was lekker nauw en keek me geil aan en plaagde me voort. Resultaat was dat ik snel klaar dreigde te komen. Tot ik een truc herinnerde van een maat met de tong op m'n verhemelte. Wanneer dat precies moest, is weer een ander verhaal want ik kwam klaar op het punt van afremmen. Ik kwam dus half klaar... IK deed dus nog wat door tot het doorzinderde maar niet zo explosief.
 
Ergerlijk is het dan dat ze vragen of je al klaar gekomen was. Ik zei haar dat NOOIT terug te vragen en dat dit normaal was bij mij dat ik af en toe afrem en lijk klaar te komen. Ze was er mee weg en we deden wat door tot ik het welletjes vond en bevredigd was.

 
Afsluiten

 
Daarna was het al snel weer de kamer af. Ik zei: we go have to go home op hetzelfde moment als zei dit vroeg. Las even verwondering en dan instemming. We rekenden af en gaf haar 50€ waarna ik onder de douche sprong.
 
 
Aftersales
 
Geen, ik vertrok. Iets zegt me dat ik er geen zou gekregen hebben ook als ik bleef.
 
 
Score **1/2
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2017, 19:37:31 door Vazkor »