Auteur Topic: INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG  (gelezen 23946 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Gepost op: 26 november 2016, 23:11:20 »
De heren en dames van politie&justitie Nederland plannen ook weer een inval in een Nederlandse saunaclub. En dat moet natuurlijk op zo ongeveer het drukste moment gebeuren op een zaterdagavond rond 20.00 uur.
Of het wat noemenswaardigs gaat opleveren is de vraag, maar op dit tijdstip zo een club binnenvallen is wat mij betreft gewoon puur pesterij aan alle aanwezige ( sowieso onschuldige bezoekers ). Die dan ook nog eens allemaal verhoord moesten worden door een eenheid die volgens mij ongeveer groot is als wat er nog over is van het Nederlandse leger. Alsof die inval niet gewoon tot zondagmiddag of maandag had kunnen wachten maar goed.

Nou ja hier het stukje van wat er tot nu toe bekend is:

http://www.1limburg.nl/politie-en-justitie-vallen-seksclub-roermond-binnen?context=topstory

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2016, 00:56:07 »
De heren en dames van politie&justitie Nederland plannen ook weer een inval in een Nederlandse saunaclub.
Of het wat noemenswaardigs gaat opleveren is de vraag, maar op dit tijdstip zo een club binnenvallen is wat mij betreft gewoon puur pesterij aan alle aanwezige ( sowieso onschuldige bezoekers ).
Wel bijzonder dat ook aanwezige bezoekers werden verhoord, dat heeft bij mijn weten nog niet eerder plaats gevonden.  De controle op donderdag jl in de andere club beperkte zich zoals altijd tot de paspoorten van de dames.
De regelmatig in YY aanwezige vriendjes van een aantal dames zijn daarentegen misschien wat minder onschuldig dan je zou je denken.
Desalniettemin zal ook dit onderzoek wel weer als een nachtkaars uitgaan.


 

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2016, 02:16:50 »
De heren en dames van politie&justitie Nederland plannen ook weer een inval in een Nederlandse saunaclub.
Of het wat noemenswaardigs gaat opleveren is de vraag, maar op dit tijdstip zo een club binnenvallen is wat mij betreft gewoon puur pesterij aan alle aanwezige ( sowieso onschuldige bezoekers ).
Wel bijzonder dat ook aanwezige bezoekers werden verhoord, dat heeft bij mijn weten nog niet eerder plaats gevonden.  De controle op donderdag jl in de andere club beperkte zich zoals altijd tot de paspoorten van de dames.
De regelmatig in YY aanwezige vriendjes van een aantal dames zijn daarentegen misschien wat minder onschuldig dan je zou je denken.
Desalniettemin zal ook dit onderzoek wel weer als een nachtkaars uitgaan.

Als iemand die ten tijde van de inval aanwezig was kan ik zeggen dat dit wel een zeer gerichte inval was. Er moeten toch wel zeer sterke verdenkingen zijn als in eerste instantie de DSI haar intrede in de club maakt op een wijze waarbij je zou denken dat het ging om het verijdelen van een of andere dreiging. Tot het moment van het gebeuren had ik werkelijk mijn beste dag ooit in YY en met wat me nog te wachten stond zou het alleen nog maar beter worden. Door het hele gebeuren is dvp 100 er niet van gekomen, maar dame 99 was werkelijk top. Eindelijk heb ik me ook overgegeven aan Pokemon go en heb een rode pocket Pokemon (fireball) gevangen. Tweede sessie was ook top met een van mijn favo's. Een dezer dagen zal ik een uitgebreid verslag van deze "vreemde" dag schrijven.

Geen idee of YY vandaag open zal zijn, maar als dit het geval is en je hebt plannen om er heen te gaan voor een specifieke dame dan is het raadzaam om even te bellen met de club of ze aanwezig is. Ik heb zojuist een appje gehad van 1 van de dames (zou normaliter aanwezig zijn). Zij gaat niet werken en volgens haar zijn er meerdere die twijfelen. De dames zijn behoorlijk geschrokken en onder de indruk van datgene wat plaats heeft gevonden. Het ziet ernaar uit dat ik later vandaag mijn psychologen petje uit de kast moet halen en ten minste 1 dame van geestelijke bijstand zal voorzien.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2016, 10:56:54 »
Ik had graag op dit moment hier een jubelverhaal willen schrijven over mijn dag van gisteren. Vanaf het moment van binnenkomst om 13.30 tot aan de inval rond 20.00 was het mijn beste dag ooit in YY. Ik ga hier zeker nog op terugkomen een dezer dagen. Moet alleen nog de juiste en gepaste manier vinden om het hele verhaal te vertellen.

De afgelopen nacht was kort en hevig. Niet zozeer voor mij vanwege het gebeuren, maar vanwege intensief app verkeer met wat dames. Vandaag zal dan ook in het teken staan van deze dames en hen bij te staan op welke manier dan ook.


Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #4 Gepost op: 27 november 2016, 11:27:37 »
De heren en dames van politie&justitie Nederland plannen ook weer een inval in een Nederlandse saunaclub. En dat moet natuurlijk op zo ongeveer het drukste moment gebeuren op een zaterdagavond rond 20.00 uur.
Of het wat noemenswaardigs gaat opleveren is de vraag, maar op dit tijdstip zo een club binnenvallen is wat mij betreft gewoon puur pesterij aan alle aanwezige ( sowieso onschuldige bezoekers ). Die dan ook nog eens allemaal verhoord moesten worden door een eenheid die volgens mij ongeveer groot is als wat er nog over is van het Nederlandse leger. Alsof die inval niet gewoon tot zondagmiddag of maandag had kunnen wachten maar goed.

Nou ja hier het stukje van wat er tot nu toe bekend is:

http://www.1limburg.nl/politie-en-justitie-vallen-seksclub-roermond-binnen?context=topstory

Een beetje simpel om te stellen dat het ook wel maandagmiddag had gekund, terwijl je niet eens precies weet waarvoor ze kwamen. Ik sluit me aan bij Lellebel.

Aan TAFKAP nog de ongevraagde, maar goed bedoelde tip om zich vooral niet teveel mee te laten slepen. Zoals SM ook al zegt: de beste bijstand is gewoon wat bankbiljetten.
« Laatst bewerkt op: 27 november 2016, 12:21:50 door Balthasar »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2016, 12:10:51 »
Een razzia in een club is nooit leuk voor de aanwezigen, noch voor de dames, noch voor de andere gasten (dames en heren zijn beiden gasten volgens de wet).
Ik leid af uit je reactie, TAFKAP, dat dit je eerste razzia is die je hebt meegemaakt in een club .....
Honden, mannen en vrouwen in uniform, een macht tentoonspreidend alsof ze Bin Laden zoeken en zeker weten dat ie in de club verscholen zit als vrouw in sexy lingerie ...... de eerste maal dat je daar middenin zit is dat inderdaad overdonderend.

Die razzia's zijn echter wekelijkse/maandelijkse kost geworden in "hoerententen" heide en ver .... en zelden wordt er zelfs nog gewag van gemaakt op fora.
De vrouwen worden samengedreven in een hokje, en er gebeurt een controle ....belastingen betaald, paspoorten, verblijfsvergunning, werkvergunning ..... meestal worden de aanwezige heren met rust gelaten (dat het hier anders was zal dan wel te maken hebben met het soort volk dat YY bevolkt op het terras - schoenenverkopers namelijk, niet mijn favoriete gasten in eender welke club - en mede door het feit dat YY deze al jaren (sinds mensenheugenis namelijk in 2006 zichtbaar toelaat in de club).

De eerste keer dat je het meemaakt ben je overdonderd, de tweede keer is het erg vervelend, en de volgende keer zucht je eens dat het wer enkele uurtjes gaat duren vooraleer je je favoriete hobby kan bezigen.

Mijn eerste keer was Relax in Mol .... ik was in shock .... mijn tweede keer was Villa Marisol .... ik was eenzaam boven en de dames druppelden één per één terug de zaak in.
De volgende keren (Living Room, Happy Garden) haal je je neus eens op en zucht je nog eens diep, want ze nemen ook je favorietjes waar je net mee op kamer wil mee ..... soms komen ze je zelfs van kamer halen terwijl je net een bekkie of een condoompie aan het vullen bent .... het is fucking vervelend, maar ook niet meer dan dat eigenlijk.

Aangezien er weinig tot niets gerapporteerd wordt over deze razzia's tegenwoordig (we horen nu zelfs dat er donderdag ook eentje in SixSens was door het feit dat jij de razzia hier neerpoot) toont aan dat het gewoon dagdagelijkse (of misschien beter maandelijkse) kost is geworden in de club, met meestal geen tot weinig gevolgen.
Dames worden gecontroleerd op vanalles en nog wat, heren soms enkel op identiteit, soms zelfs niet, en hopla .... zoals Lellebel het stelt, het dooft weer uit als een kaars in de nacht.
Next day .... Business as usual.

Je er gewoon niet te veel van aantrekken, en zeker er niet je slaap voor laten .... de dames worden dit ook gewend .... en ze komen toch die razzia's uitvoeren .... dat wij daar nu voor of tegen zijn .... zal hen worst wezen.

Dames die psychische ondersteuning nodig hebben .... ga hen 50 euro brengen vandaag ... zijn ze zeker zo blij mee  ;D :lol ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #6 Gepost op: 27 november 2016, 12:37:57 »
ik ben nogal rationeel aangelegd dus de impact op mij persoonlijk is nihil. Ik zal er ook geen minuut minder door slapen. Toch is er wel degelijk sprake van een verschil tussen een "normale" razzia waarbij het vaak puur een paspoortcontrole is en burgertje pesten of datgene wat gisteren plaats vond met het binnenstormen van de DSI die tot hun tanden bewapend waren. Toch leuk zo'n shotgun die op de buik bungelt.  ;)

Was het een gewone controle geweest dan zou ik er zeker ook geen melding van hebben gemaakt, omdat dit schering en inslag is in clubs/wandelbuurten.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Re: ALGEMEEN
« Reactie #7 Gepost op: 27 november 2016, 12:44:15 »
Inderdaad TAFKAP. Volgens wat ik ondertussen vernomen heb, ging dit, vooral qua politioneel machtsvertoon, veel verder dan een standaard politiecontrole in een club. Het moet wel degelijk indrukwekkend en intimiderend geweest zijn, zowel voor de aanwezige heren als de aanwezige dames.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #8 Gepost op: 27 november 2016, 13:21:45 »
Ze wilden die 130 man politie inzet in Goch evenaren.
De dames zijn ook wel wat gewend, op een enkele tere ziel na worden die vandaag alweer door de schoenenverkopers naar het outlet center gebracht.
Die hebben echt geen geestelijke bijstand nodig. Hooguit financiële bijstand als gevolg van misgelopen inkomsten.
Wat kan Sexmachine toch ook weer heerlijk relativeren !  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #9 Gepost op: 27 november 2016, 14:03:43 »
Ik heb even dit onderwerp een eigen topic gegeven en het afgesplitst van "algemeen"

Aan de dames: veel sterkte
Aan de schoenenverkopers:  veel jeuk en te korte armpjes om eraan te raken om te krabben

Wat mij al sinds jaar en dag opvalt in yin Yang is dat er voor bijna iedere dame een schoenenverkoper op het terras aanwezig is ..... daarvoor hebben ze duidelijk geen psychische bijstand nodig, en die terroriseren hen dag in, dag uit, jaar in, jaar uit .... en die pakken hen nog in hun kont, dan komen namelijk de centen naar boven als ze de kaka wat dieper in die dames duwen .... dat ze daar eens komen over klagen tegen ons, maar dat vinden ze "normaal" ....

Ooit was ik in yin Yang en hadd daar een zalige sessie met een Pools lekker wijf .... toen ik haar 's avonds nog eens twee briefjes van 50 wou toestoppen, werd dat verhinderd door een "bruine vriend", die vanuit de sofa's instructies gaf aan desbetreffende dame met wie ze wel en niet de kamer op mocht, of beter "moest" ..... kotsneigingen kreeg ik er destijds van ... en dat was helaas daar geen alleenstaand geval. Nooit nog een voet in yin yang gezet sinds die dag.
Destijds (in 2007)hadden die bruine apen daar zelfs een eigen kamer (nummertje 21) ter beschikking .... JAWUL ....
Enkele weken geleden vernomen dat er sindsdien weinig tot niks is veranderd, het terras zit nog vol met "loverboys", of noem ze "schoenenverkopers" .....   die hun handelswaar nog steeds aansturen en in de gaten houden.

Ik heb dus voor het overgrote deel maar weinig medeleven, de schoenenverkopers zijn de grote ellende in deze club, en dat er daar eens grote kuis in gehouden wordt ..... FIJN .... GOED GEDAAN ....
Helaas kan je geen omelet maken zonder eieren te breken.

Dat die inval met zulke overmacht en geweld gebeurt .... afkeuren, iedere vorm van dwang en geweld keur ik af, zo ook dames die door hun poot verplicht worden ons te kameren terwijl zij lekker in yin Yang rondhangen ..... even verwerpelijk geweld en smeerlapperij van het ergste soort.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #10 Gepost op: 27 november 2016, 14:42:22 »
Met 350 politiemensen voor een inval hebben ze die 130 ruimschoots overschreden.

Natuurlijk zijn de misstanden in YY duidelijk zichtbaar. Daarnaast helpt het ook nog enigszins als je de Roemeense taal enigszins machtig bent. Ik keur elke vorm van dwang ook af. Gelukkig ken ik enkele onafhankelijke dames zeer goed. Zij kennen mijn standpunt in deze kwestie zeer goed en als ik een praatje maak met een dame van een "schoenverkoper" laten ze me dit met signalen weten waardoor ik zo'n dame het bos in stuur.

In de bar zul je er meestal niet veel van merken, maar in de rooktent des te meer. Blijft "grappig" hoe 3 "vriendjes" er staan te praten met hun "vriendinnetjes" of twee "zakenmannen" de dagopbrengst van hun "koopwaar" aan elkaar doorgeven. Dit geldt overigens niet alleen voor YY, maar voor elke club, net als drugsgebruik en andere randzaken. Het blijft een schimmig wereldje waarin we ons begeven en slechts een klein deel is zichtbaar of komt aan de oppervlakte boven drijven.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #11 Gepost op: 27 november 2016, 15:01:18 »
Met 350 politiemensen voor een inval hebben ze die 130 ruimschoots overschreden.

Natuurlijk zijn de misstanden in YY duidelijk zichtbaar. Daarnaast helpt het ook nog enigszins als je de Roemeense taal enigszins machtig bent. Ik keur elke vorm van dwang ook af. Gelukkig ken ik enkele onafhankelijke dames zeer goed. Zij kennen mijn standpunt in deze kwestie zeer goed en als ik een praatje maak met een dame van een "schoenverkoper" laten ze me dit met signalen weten waardoor ik zo'n dame het bos in stuur.

In de bar zul je er meestal niet veel van merken, maar in de rooktent des te meer. Blijft "grappig" hoe 3 "vriendjes" er staan te praten met hun "vriendinnetjes" of twee "zakenmannen" de dagopbrengst van hun "koopwaar" aan elkaar doorgeven. Dit geldt overigens niet alleen voor YY, maar voor elke club, net als drugsgebruik en andere randzaken. Het blijft een schimmig wereldje waarin we ons begeven en slechts een klein deel is zichtbaar of komt aan de oppervlakte boven drijven.
Begrijp me niet verkeerd ..... die inval is er ver over, ook ik vind dat  ;)
Ik ben niet akkoord met "dat geldt overigens niet alleen voor YY, maar voor elke club"... helaas is het in YY al jaar en dag "normaal" dat die apen daar gewoon tussen de gasten lopen en hun handelswaar met harde hand hun zakken doen vullen ..... dat stoort mij geweldig aan YY, en 't zal er wel mee te maken hebben allemaal, want ook de autoriteiten zijn daarvan op de hoogte.

Op dat gebied faalt YY zwaar in mijn ogen, je kan die apen makkelijk buiten houden, want hey, het management van YY is ook niet blind.

Maar we wijken af, de inval was er dus eentje om U tegen te zeggen ..... en de dames zullen wel geschrokken zijn ..... tegen volgend weekend en 1500 euro verder is dat allemaal vergeten en gaat het leventje in YY zijn gewone gang  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #12 Gepost op: 27 november 2016, 18:37:26 »
Het zal allemaal moeten blijken. Vinden ze niets of hebben ze niets gevonden, dan is een inval er altijd ver over. Vinden ze wel wat en maken ze hiermee wat voor zaak dan ook rond, dan was het een goede zet.

Ik denk dat iedereen die regelmatig naar clubs gaat en z'n ogen niet in zijn broekzak heeft zit, wel weet wat er ongeveer speelt. Sommige clubs moeten er niets van weten, andere houden het zoveel mogelijk op de achtergrond en andere hebben er geen problemen mee dat het niet meespelende deel van het toneelgezelschap ook voor het gordijn staat.

Ik wil geenszins de moraalridder uithangen, maar dat wetende, weet elke bezoeker ook dat zo'n inval kan gebeuren.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #13 Gepost op: 27 november 2016, 18:54:49 »

Wat ze gevonden hebben in Ying Yang?
2 personen zonder identiteitsbewijs en 2 personen met openstaande boetes ..... al bij al geen slecht resultaat als je meerekent dat ze daar maar 350 personen voor hebben ingezet  :lol :-\



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #14 Gepost op: 27 november 2016, 19:27:21 »
Mja, als dat zo is, dan hebben ze zich belachelijk gemaakt, maar best maar even afwachten. Het precieze dossier en de precieze achtergronden om binnen te vallen, ken ik niet. Er zijn ook invallen gedaan in woningen, dus het zou zomaar kunnen dat er wel wat meer speelt. Ik heb geen hoge pet op van justitie, maar denk nu ook niet dat ze met 350 man komen om gewoon maar even te controleren of de heren in de zaal hun paspoort bij zich hebben en de parkeerboete betaald hebben.

Dit zal een onderdeeltje zijn van een onderzoek. Dit soort onderzoeken zijn complex en duren vaak even. Dat er een paar uur na de inval nog geen wilde berichten in de media zijn gepubliceerd, zegt me weinig in dit geval.
« Laatst bewerkt op: 27 november 2016, 20:24:30 door Balthasar »