Auteur Topic: LAVINIA  (gelezen 7256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LAVINIA
« Gepost op: 2 december 2016, 21:58:35 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LAVINIA
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2016, 17:56:28 »
Lavinia kwam op een gegeven moment naast me zitten. Ik was nog steeds aan het wachten op Larissa, al zeker zo'n 2 á 2,5 uur. Hoewel ik Lavinia er best leuk uit zag zien en ze ook erg spontaan over kwam, had ik nog niet direct plannen om nu een kamer met haar te gaan nemen. We hadden een leuk gesprek op de sofa en plotseling vroeg ze of ik haar een massage wilde geven. Ach ja, dacht ik, waarom niet. Ik begon haar nek en rug te masseren en heb dit zeker een minuut of 10 volgehouden. Daarna kwam ze bij me op schoot liggen en begeleide mijn arm en hand om haar middel, zodat ik haar borsten kon masseren. Nog steeds had ik niet de drang om naar een kamer te gaan met haar. We hebben het gesprek voortgezet en voor ik het wist lagen we te zoenen. Nog niet met de tong, maar wel lekker. Weer vroeg ze of ik een kamer wilde met haar. Ik voelde er nu wel wat voor, maar gaf als glimlachend antwoord dat ik altijd erg bang was voor dames met een pistool, doelend op haar tattoo. Daar kon ze wel om lachen en begon me weer te zoenen. Dit keer kwam het tongetje er ook bij en dat trok me definitief over de streep.

Lavinia ging een sleutel halen en we vertrokken naar een kamer boven. Daar gingen we werden met (tong)zoenen. Hoewel het (tong)zoenen erg lekker was, was het tongzoenen niet al te diep. Vervolgens gaf ze me een blowjob, die goed was en al (tong)zoenend had ik mijn eerste orgasme in missio met haar. Daarna gaf ze me nog een massage, welke zeker niet slecht was. Redelijk stevig. Veel meiden wrijven maar een beetje, maar zij deed het redelijk krachtig en op een gegeven moment met haar knokkels. Terwijl ze me masseerde hebben we nog een beetje bijgepraat. Over 1 ding was ik erg verbaasd en dat was haar leeftijd. Op de website staat 22, maar ze blijkt al 30 te zijn. Ze ziet er zeker niet uit als iemand van 30 en ik dacht in eerste instantie rond de 25. Ze heeft ook netjes het half uur volgemaakt en misschien wel een paar minuutjes meer, maar deed daar niet moeilijk over. Lavinia is zeker een aanwinst voor Heaven 7.

Naam: Lavinia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 30
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales -/10 (niet meer gezien, maar ze zei ook dat ze vroeg zou vertrekken)
Cijfer: 8,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.