Auteur Topic: Sarah (Marokkaanse)  (gelezen 13098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sarah (Marokkaanse)
« Gepost op: 6 december 2016, 15:21:56 »
[box title=SARAH]
Land:             Marokko (Belgische nationaliteit)
Taal:              Frans - Nederlands
Leeftijd:         Mid 30
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Model:            normaal
BH:                mooie B (geen silli's)
Kontje:           klein en lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sarah (Marokkaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 6 december 2016, 15:22:58 »
Mooie vrouw. Voor liefhebbers van GFE een absoluut toppertje. Mij ziet ze zeker nog eens terug. Uitgebreidere recensie volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sarah (Marokkaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2016, 07:43:02 »
Ik heb eergisteren een eerste (maar zeker niet laatste) keer plezier gemaakt met Frans-Marokkaanse Sarah.

Sarah is een vrouw, ergens mid in de 30 schat ik, met een leuk, typisch Marokkaans gezicht, expressieve bruine ogen en halflang, zwart haar. Ze heeft een mooi lichaam, waarbij een lekker kontje en 2 mooie borsten (B-cup) met fiere tepeltjes niet mochten ontbreken. Sarah heeft geen piercings of tattoos.

De kamergang met Sarah was van heel hoog niveau :-\. Sarah doet het rustig aan, maar weet perfect hoe de spanning op te bouwen en hoe je steeds geiler en geiler te maken. Daarvoor smijt ze alles in de strijd: tongzoenen, je lichaam overvloedig strelen en zoenen, droogneuken, pussysliden en lekker PZC.

Uiteindelijk, na een lange opbouw, hield ik het echt niet meer en wou ik neuken. Sarah voorzag kleine Piet daarop van een plastiekje en besteeg hem.

Ik stond al zo geil en Sarah voelde zooooo lekker strak, terwijl ze me lekker bereed, dat ik voelde dat ik het niet heel lang ging kunnen volhouden. Ik heb Sarah daarom gewoon laten doen en na enkele minuten was daar inderdaad al dat orgasme ;D. Lang geleden dat ik zo snel en al na 1 standje, cowgirl dan nog :o, klaargekomen ben. En dat was enkel en alleen de verdienste van Sarah. Top ;D!

Kleine Piet werd even proper gemaakt en daarna heeft Sarah me nog een uitstekende massage gegeven. Ondertussen hebben we een leuk gesprekje gehad, onder andere over haar Frans-Marokkaanse roots (maar Belgische nationaliteit, waar ze duidelijk trots op is).

Na exact een half uur samen, was het tijd om afscheid te nemen. We moesten even wachten, omdat er net een andere klant aan de voordeur stond, maar eens die verdwenen was, gingen we naar beneden en namen we afscheid.

Ik heb oprecht beloofd binnenkort eens voor haar terug te keren, want het herhalingsgevaar met Sarah is groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Sarah (Marokkaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2018, 09:53:39 »
Op de site zie ik dat Sarah (het grote zusje van Soraya) terug is.
Daags voordien even afspraakje maken om zeker te zijn dat mijn sexy plagende schoonheid wel aanwezig is.

Of ik ook even de andere meisjes wil zien, is de vraag als ik binnenstap. Tuurlijk wel.
6 mooie (en minder mooie) dames op een rij. Als laatste Sarah, die reeds glundert, want ze weet dat ik er voor haar ben.
Wil je geen triootje vraagt ze me.
Gezien mijn vorige meer dan geslaagde trio-ervaringen met Sarah, laat ik haar beslissen.
Of ik nu 100 € geef voor 1 uur Sarah, of 100 € voor Sarah + collega … maakt me niets uit.
Het wordt een trio met ene EVA. Een Spaanse relatief mollige dame.

De actie begint onmiddellijk.
Terwijl Sarah me pijpt tongzoen ik EVA.
Op de rug lik ik Sarah’s klitje terwijl EVA mij stijf houdt.
Enkel als ik het kutje van EVA lik, bedenk ik me dat –hoewel ze net gewassen is- het niet 100% fris is.
Eva komt op me als cowgirl, waarna ik bij Sarah klaarkom op z’n hondjes.

Fantastische ervaring … kan ik enkel aanraden.