Auteur Topic: Gina (Roemeense)  (gelezen 9721 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Gina (Roemeense)
« Gepost op: 6 december 2016, 19:21:42 »
Leeftijd : 23 jaar    
Taal : Engels (goed)
Haarkleur : Blond    
Haarlengte : Lang (Krullend)
Lengte : 1.60 m - 1.65 m    
Postuur :    Normaal
Tatoeage : Nee    
Piercing :    Ja  Lichaamsdeel :    Navel
Cup-maat : B    
Kleur ogen : Bruin    
Aantal sterren : *****
Prijs    : 50 euro    Tijdsduur    : 30 minuten
Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren

Uit mijn verslag van 4 december:

In de hal naast de receptie richting de lockers liep ik tegen Gina op. En ik dacht bij mijzelf "wow wat een lekker ding". Mijn pretpaal ging spontaan overeind en geraakte tussen haar benen. De kamergang kon niet uitblijven. De sessie met Gina was in een woord geweldig. Allerlei handelingen en standjes passeerden de revue, waarbij er geen gebruik gemaakt werd van gel.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Gina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2017, 22:24:38 »
Haar wiegende bips werd op mijn netvlies gebrand, wat oogcontact en dat blonde kopje besloot me in haar armen te wandelen.
Vrolijke dame die er goed uitziet.
Presale was prima, rustig en vlotte babbel.

Ze vond me een leuke jongen en wou wel met me zoenen. En op de kamer was alles prima. Veel inzet, prima blowjob en in 69 duwde ze haar poes lekker tegen mijn tong.
Er mocht geen plekje overgeslagen worden. Het zilt zoete sapje smaakte prima.
Goed opgewarmt schoof ik bij haar naar binnen en langzame diepe stoten volgden. Ik zat snel tegen een hoogtepunt aan maar kon haar bedwingen en het nog wat langer volhouden.
Na 45 minuten was het point of no-return bereikt en werd een vol zakje afgeleverd.
Nog een kwartiertje liggen naknuffelen en zeer voldaan de kamer verlaten. Nog een klein presentje achtergelaten voor haar goede zorgen.

Aftersales waren ook prima, ze kwam haar vriendin voorstellen welke ook wel een lieve meid was maar ik had reeds wat anders op het oog.